Microsoft Outlook 2003 / MS Office Word 2003

Non MINI en andere praat
Racing Green
MINI Master

Microsoft Outlook 2003 / MS Office Word 2003

Berichtdoor Racing Green » Wo Aug 02, 2006 13:40

Kan iemand mij eens een pm'etje sturen die dit ook gebruikt ajb, want er zijn mij en aantal zaken niet duidelijk.

minibandit
MINI Nutter

Re: Microsoft Outlook 2003 / MS Office Word 2003

Berichtdoor minibandit » Wo Aug 02, 2006 21:10

Racing Green schreef:Kan iemand mij eens een pm'etje sturen die dit ook gebruikt ajb, want er zijn mij en aantal zaken niet duidelijk.

zijn ondertussen al midden 2006 h?... :grin: :wink:

Oz-i
MINI Freak

Berichtdoor Oz-i » Do Aug 03, 2006 10:55

Racing Green, anders gewoon je vragen stellen. Dan springen er waarschijnlijk genoeg op in (al dan niet serieus :D ). Zoals minibandit al zegt, we zijn een paar jaartjes verder. Misschien zijn er mensen die Office 2003 in het verleden gebruikten maar nu al zijn overgestapt naar Office XP, of juist heel iets anders.

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Do Aug 03, 2006 11:49

Ik gebruik nog steeds Office XP professional 2002, dus MSoffice voor XP bestaat al wat langer dan gisteren hoor Oscar :wink: .
Ik weiger overigens te upgraden omdat deze versie bij mij de eerste was die stabiel draaide (was met vorige en nieuwe versies wel anders). Veel verandert er nu ook niet hoor, behalve een hoop toeters en bellen die je processor nog rapper doen vastlopen :?
Een hint over je probleem Racing? Welke versie heb je, op welk besturingssysteem en eventuele service packs?

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Do Aug 03, 2006 20:31

ik gebruik die al lange tijd. post je probleem eens, misschien kan ik helpen

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Vr Aug 04, 2006 1:10

Zal zo geen enorm dringend probleem zijn :grin: PB is ook nog niet beantwoord :?

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Vr Aug 04, 2006 1:27

Wally schreef:Zal zo geen enorm dringend probleem zijn :grin: PB is ook nog niet beantwoord :?

das iets wat wel meer voorvalt bij da groen racerke... :grin:
zoals HIER stelt af en toe een vraagje maar blijkbaar weinig reactie achteraf... :-k

Oz-i
MINI Freak

Berichtdoor Oz-i » Vr Aug 04, 2006 11:27

Wally schreef:Zal zo geen enorm dringend probleem zijn :grin: PB is ook nog niet beantwoord :?

Misschien wil hij zijn PB's via Outlook ontvangen en wil dat niet lukken :roll:

:wink:

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Vr Aug 04, 2006 12:35

minibandit schreef:das iets wat wel meer voorvalt bij da groen racerke... :grin:

Zeg bandiet, niet iedereen slaapt op zijn computer zoals gij (allez, wij) h? :-

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Vr Aug 04, 2006 18:26

minibandit schreef:

das iets wat wel meer voorvalt bij da groen racerke... :grin:
zoals HIER stelt af en toe een vraagje maar blijkbaar weinig reactie achteraf... :-k

@ Wally: 'k de problemen nog aan't verzamelen, hou je maar vast. Neenee grapke, pb was gelezen waarvoor dank, leuk dat je zo staat te springen voor me te helpen :wink:. 'k Zal de "problemen" hieronder plaatsen dan kunnen de anderen meelezen.

@ minibandit: er is intussen gereageerd op jouw reactie :grin:
p.s. ik daag je uit om een tweede topic te zoeken waarin ik verzaakt heb te antwoorden :grin:
Laatst gewijzigd door Racing Green op Vr Aug 04, 2006 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Vr Aug 04, 2006 18:34

Het word-probleem heb'k intussen gevonden.

Outlook: de mails staan opgesplitst in "favoriete mappen" en "mijn e-mailmappen". De eerstgenoemde bevat de mails van +- de laatste 2 maanden, dus sinds de pc onder handen genomen is. Ik wil die indeling niet, want da's onhandig om oude mails te gaan opzoeken, je moet dan in 2 mappen gaan zoeken.

En nog: Bij de verzonden items in de 2de map staat telkens wie de mails verstuurd heeft (ikke) maar ik zie liever NAAR WIE ze verstuurd zijn. Waar kan'k die instelling vinden ?

En nog: de mails staan verdeeld per dag dat ze zijn binnengekomen, ook dat wil ik niet. Hoe afzetten ?

De versie die'k eerst had gebruikte ik veel liever (was die gewend), of dat nu een oudere dan 2003 was of een recentere weet ik niet meer, en ik ben er ook niet zo eentje die telkens het nieuwste van het nieuwste moet hebben. Als het maar goed werkt da's het belangrijkste. 2003 of 1993, een mail is een mail :grin:

Besturingssysteem: XP.

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Vr Aug 04, 2006 18:37

grand_cru schreef:welk besturingssysteem en eventuele service packs?

Servicewatte :oops:

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Vr Aug 04, 2006 18:41

je kan toch je mails van de ene map naar de andere verslepen, zodat ze terug beide in dezelfde map staan ?! :wink:

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Vr Aug 04, 2006 18:44

Jeezes was't zo gemakkelijk. Inderdaad da's al in orde :wink: . En eigenlijk is daarmee het dagindelingsprobleem ook van de baan, aangezien die instelling in map 2 niet van toepassing was.

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Vr Aug 04, 2006 18:46

Racing Green schreef:Bij de verzonden items in de 2de map staat telkens wie de mails verstuurd heeft (ikke) maar ik zie liever NAAR WIE ze verstuurd zijn. Waar kan'k die instelling vinden ?

Ga naar de map "verzonden items". Rechtsklikken op de balk bovenaan (daar waar staat : van - onderwerp - verzonden - grootte - .....)
"Huidige weergave aanpassen" klikken. Klik dan op "velden". Vervolgens kan je wat je wil van de linker naar de rechterkolom slepen.
Linker kolom is wat je niet wil (sleep daar dus "van" naartoe), de rechterkolom is wat je wel wil zien (sleep daar dus "aan" naar toe)
De twee geopende kaderkes nu sluiten met "ok" en klaar is kees, alvast voor dit probleem.

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Vr Aug 04, 2006 18:49

En als ik mij niet vergis zijn nu alle problemen opgelost :?: :?

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Vr Aug 04, 2006 18:51

En de bestemmeling ipv. uw naam bij "send items" is ook een makkie: ik ga er wel van uit dat je net als ik een Engelstalige Outlook gebruikt.
- rechtermuisklik op uw statusbalk (waar vlagje, !, from, subject, sent, ... staan)
- kies "customize current view"
- kies fields (bovenste knop)
dan krijg je een dubbele lijst
- klik op "to" en voeg toe aan de rechter kolom door op "add" te drukken
- klik in de rechter kolom op "from" en verwijder door op "remove" te klikken
- klik op "OK"

Zo kun je om het even welk veld toevoegen of verwijderen in je lijst met E-mail.
Mocht het een Nl. versie zijn, wil ik het gerust nog ff. vertalen :wink:

Grtz.

Jan

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Vr Aug 04, 2006 18:55

Werk ik jarenlang met een Engelstalige versie, heeft iedereen het over Nederlandse termen, nudat ze er een Nederlandstalige op hebben gezet komde gij met Engels af :P .
Bedankt grand_cru, Wally en snans voor de doeltreffende oplossingen, en de rest voor het aanbieden van de hulp. Wat een helpdesk, en dat 's vrijdags na 18:00u nog !

[edit: die map-indeling hoeft niet voor mij..alle inkomende mails ineens in de map bij de rest, dat zou ideaal zijn.]

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Vr Aug 04, 2006 19:16

Ik heb mijn Windois Office nog steeds liever in 't Engels :grin:

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Vr Aug 04, 2006 19:27

grand_cru schreef:Mocht het een Nl. versie zijn, wil ik het gerust nog ff. vertalen :wink:

Of je kijkt twee berichten naar boven ttz laatste bericht op pagina 1 :grin:
Tja, 't leven is aan de rappe h? (voor ne keer da'k ik den eerste was :- )

Terug naar “Totally Off Topic”