Dagje Brugge

Non MINI en andere praat
Gebruikersavatar
YELLOW_DINO

Dagje Brugge

Berichtdoor YELLOW_DINO » Do Feb 22, 2007 16:47

Dit kon ik niet laten,het moest van mijn lever dus niemand(Westvlamingen vooral) kwaad worden hé.

Vandaag zijn we met de Mini een dagje naar Brugge gereden.Het was toch mooi weer en daar moet een mens van profiteren in deze''Winterperiode''.Nu hoor ik jullie denken ''winter'' waar is die dan.Daarbij denken we dan vooral aan koude sneeuwdagen,kerstmis enzovoorts.Wel in Brugge beste mensen denken ze daar nog steeds zo.Overal hangt er nog kerstversiering samen met Valentijn versiering.Ik weet dat ze in de Limburg nu niet van de snelste zijn maar dat ze in West-Vlaanderen nu nog kerstversiering hebben hangen vind ik toch wel straf.Zelfs op de grote markt staat nog een kerstboom met lichtjes.Als ze nog even wachten kunnen ze er paaseieren in hangen :grin:
We moeten niet altijd op de Limburgers hun kap zitten hé.Trouwens er heeft eens iemand vermeld op het forum dat er maar weinig Mini's rondrijden in die streek,wel hij heeft gelijk,we zijn er maar eentje tegengekomen en dan nog van proximus maar hij zwaaide wel terug.

Alle gekheid op een stokje het was een leuke dag en mooi weer en we hebben er van genoten.Moet wel zeggen het heeft nog iets dat oude Brugge.Wat ook gezegd moet worden is dat Brugge vooral een zeer propere stad is daar kunnen ze in Antwerpen een lesje van leren.

Gebruikersavatar
Scorpion MC
MINI Freak
Berichten: 298
Lid geworden op: 08 Dec 2006
Locatie: KAPELLEN

Scorpion

Berichtdoor Scorpion MC » Do Feb 22, 2007 18:06

Hallo Yellow DINO, eerst een goede dag van mij( tot we elkaar eens ontmoeten hé, wat Brugge betreft, er wordt een Amerikaanse film opgenomen, daarom moesten de stad en inwoners zoveel mogelijk kerstversiering terug hangen of laten hangen, zelfs het Belfort wordt ontploft.
En morgen rijden er weer 2 mini's rond(zwarte en blauwe nieuwe)
Groetjes Scorpion MC

Gebruikersavatar
grand_cru
MINI Master
Berichten: 2905
Lid geworden op: 18 Jul 2005
Locatie: Roeselare
Contact:

Berichtdoor grand_cru » Do Feb 22, 2007 18:25

Het Nieuwsblad schreef:Kerstlicht tot maart

'In Bruges' komt in 2008 wereldwijd uit. Dat de film in Brugge wordt opgenomen, zal voor Bruggelingen en bezoekers niet onopgemerkt voorbijgaan. Omdat de film zich afspeelt in de kerstperiode, blijven de kerstlichtjes op bepaalde plaatsen in de stad tot in maart hangen.

:lol:

Ze zoeken nog steeds figuranten Dino, is dat niks voor jou? :grin:

Gebruikersavatar
HiD
MINI Driver
Berichten: 83
Lid geworden op: 18 Feb 2007
Locatie: Brugge

Berichtdoor HiD » Do Feb 22, 2007 20:37

Brugge Brugge Brugge huy huy huy xD


Nog steeds figuranten ? nog 4 dagen opnames en tis gedaan.

Gebruikersavatar
minibandit
MINI Nutter
Berichten: 5999
Lid geworden op: 28 Nov 2005
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor minibandit » Vr Feb 23, 2007 1:02

LOL Wim das afgaan... :grin: allé jah ik wist het ook ni zene... :? :oops: :wink:

Gebruikersavatar
grand_cru
MINI Master
Berichten: 2905
Lid geworden op: 18 Jul 2005
Locatie: Roeselare
Contact:

Berichtdoor grand_cru » Vr Feb 23, 2007 1:24

HiD schreef:Nog steeds figuranten ? nog 4 dagen opnames en tis gedaan.

:-$ :wink:

Gebruikersavatar
YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Vr Feb 23, 2007 15:31

minibandit schreef:LOL Wim das afgaan... :grin: allé jah ik wist het ook ni zene... :? :oops: :wink:


](*,) ](*,) #-o #-o

Die opnames zijn we ook tegengekomen


Terug naar “Totally Off Topic”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten