Rijden met mistlichten op :

Non MINI en andere praat
Gebruikersavatar
Clairetje MCCabrio
MINI Driver
Berichten: 92
Lid geworden op: 29 Jul 2007
Locatie: Tongeren

Rijden met mistlichten op :

Berichtdoor Clairetje MCCabrio » Wo Nov 28, 2007 13:36

Hallo

Deze morgend was ik op weg naar mijn werk met de mini natuurlijk , twas al wel licht maar toch had ik mn lichten nog op staan zoals vele andere bestuurders maar ik had mn mistlichte ook opgezet doe ik wel ins meer dan oogt de mini schoner vind ik :roll:
Allemaal goed en wel tot ik op de steenweg nr hasselt kom en daar een flik zie op zn brommerke en maar kijken nr mn nummerplaat , ik vrees dus dat ik derop sta :cry:
En één van de komende dagen een boete in mn bus mag verwachtten .
Want het is wss nog steeds verboden om met d emistlichten op te rijden zeker , maar indien ik een boete heb zou ik der ni aan kunne ontsnappe? , want dan had hij me maar dadelijk moeten tegenhouden eh :wink: en dus ben ik al van plan moest ik een boete hebbe te zegge da der geen bewijzen zijn da ik die ophad eh :D
Nuja we zullen zien eh

Hopelijk dat die flik wa beters te doen heeft dan mij derop te zette eh , de pipo tsssss 8)

Gebruikersavatar
grand_cru
MINI Master
Berichten: 2905
Lid geworden op: 18 Jul 2005
Locatie: Roeselare
Contact:

Berichtdoor grand_cru » Wo Nov 28, 2007 14:00

Art. 30.1 v/d wegcode:
De voormistlichten mogen slechts gebruikt worden bij mist, sneeuwval of felle regen. Zij mogen de dimlichten of de grootlichten vervangen, of gelijktijdig met deze lichten branden.


Zal geen ontkomen aan zijn, tenzij het mistte, sneeuwde of water goot deze morgen. Kost U dus waarschijnlijk € 50 aan onmiddellijke inning of € 60 als je een minnelijke schikking in de bus krijgt. Die gast kan natuurlijk ook zijn lotto formulier aan't invullen zijn maar ik vrees ervoor.
Kan mezelf eigenlijk ook behoorlijk druk maken over auto's die enkel met hun standlichtjes en mistlichten rondzoeven (vooral dan de zaterdagavond in uitgaansbuurten en rond discotheken). 'k Snap ook dat het een manier is om wat meer op te vallen en te "pimpen", maar als je vooraf weet dat 't niet mag zijn de gevolgen ... . :wink:

Iedereen doet wel eens iets wat niet mag en als je gepakt wordt, dan is dat je eigen fout denk ik, en niet die van die flik. Hopelijk was 't een lotto formulierke :wink:

Gebruikersavatar
Clairetje MCCabrio
MINI Driver
Berichten: 92
Lid geworden op: 29 Jul 2007
Locatie: Tongeren

Berichtdoor Clairetje MCCabrio » Wo Nov 28, 2007 16:35

grand_cru schreef:Art. 30.1 v/d wegcode:
De voormistlichten mogen slechts gebruikt worden bij mist, sneeuwval of felle regen. Zij mogen de dimlichten of de grootlichten vervangen, of gelijktijdig met deze lichten branden.


Zal geen ontkomen aan zijn, tenzij het mistte, sneeuwde of water goot deze morgen. Kost U dus waarschijnlijk € 50 aan onmiddellijke inning of € 60 als je een minnelijke schikking in de bus krijgt. Die gast kan natuurlijk ook zijn lotto formulier aan't invullen zijn maar ik vrees ervoor.
Kan mezelf eigenlijk ook behoorlijk druk maken over auto's die enkel met hun standlichtjes en mistlichten rondzoeven (vooral dan de zaterdagavond in uitgaansbuurten en rond discotheken). 'k Snap ook dat het een manier is om wat meer op te vallen en te "pimpen", maar als je vooraf weet dat 't niet mag zijn de gevolgen ... . :wink:

Iedereen doet wel eens iets wat niet mag en als je gepakt wordt, dan is dat je eigen fout denk ik, en niet die van die flik. Hopelijk was 't een lotto formulierke :wink:


Hij was wel zn lottoformulier nog ni aan het invullen hij keek enkel zeer geintereseerd nr mn nummerplaat heb hem het wel ni zien noteren maar da zal em derna wel gdn hebbe .
Ik bereid me al ma voor op het ergste en idd tis mn eigen fout ik zal da al nooit meer doen tenzij et een van bovenvermelde omstandigheden zijn :) en zondag is mn vriend ook nog geflitst :roll: word boetemaand precies , maarja niks aan te doen eh :D
Wie zn gat verbrand moet op de blaren zitte eh :roll:

Greetz

Gebruikersavatar
VAMPIRE
MINI Freak
Berichten: 205
Lid geworden op: 28 Jun 2007
Locatie: Batcave Genk

Berichtdoor VAMPIRE » Wo Nov 28, 2007 17:09

Niks van aan trekken, die had jou maar moeten tegenhouden!!!
Als je toch een briefje in de bus zou moeten krijgen,
vul je in bij opmerkingen dat jou mistlampjes zeker niet opstonden maar dat jou standlichten appart onder in de bumpers zitten en dat er wel meerdere
agentjes zich daarbij vergissen.

Greetz,

Gebruikersavatar
Clairetje MCCabrio
MINI Driver
Berichten: 92
Lid geworden op: 29 Jul 2007
Locatie: Tongeren

Berichtdoor Clairetje MCCabrio » Wo Nov 28, 2007 17:11

VAMPIRE schreef:Niks van aan trekken, die had jou maar moeten tegenhouden!!!
Als je toch een briefje in de bus zou moeten krijgen,
vul je in bij opmerkingen dat jou mistlampjes zeker niet opstonden maar dat jou standlichten appart onder in de bumpers zitten en dat er wel meerdere
agentjes zich daarbij vergissen.

Greetz,


Dank je wel vr de goede raad :D
Ga ik zeker vermelden :wink:
Hopen dat ze het dan door de vingers zien :P

Greetzz

Gebruikersavatar
sscooper
MINI Master
Berichten: 2522
Lid geworden op: 03 Aug 2005
Locatie: Mortsel

Berichtdoor sscooper » Wo Nov 28, 2007 17:26

Clairetje MCCabrio schreef:
VAMPIRE schreef:Niks van aan trekken, die had jou maar moeten tegenhouden!!!
Als je toch een briefje in de bus zou moeten krijgen,
vul je in bij opmerkingen dat jou mistlampjes zeker niet opstonden maar dat jou standlichten appart onder in de bumpers zitten en dat er wel meerdere
agentjes zich daarbij vergissen.

Greetz,


Dank je wel vr de goede raad :D
Ga ik zeker vermelden :wink:
Hopen dat ze het dan door de vingers zien :P

Greetzz



kan je zeker doen, bij mij hebben ze bij routine controle zich ook eens vergist dat ze dachten dat mn mistlichten opstonden en het waren enkel men standlichten... toen ik het zei geloofde ze het zelfs ni tot ik dan echt mn mistlichten aandeed... :roll: :grin:

Gebruikersavatar
Clairetje MCCabrio
MINI Driver
Berichten: 92
Lid geworden op: 29 Jul 2007
Locatie: Tongeren

Berichtdoor Clairetje MCCabrio » Wo Nov 28, 2007 18:55

sscooper schreef:
Clairetje MCCabrio schreef:
VAMPIRE schreef:Niks van aan trekken, die had jou maar moeten tegenhouden!!!
Als je toch een briefje in de bus zou moeten krijgen,
vul je in bij opmerkingen dat jou mistlampjes zeker niet opstonden maar dat jou standlichten appart onder in de bumpers zitten en dat er wel meerdere
agentjes zich daarbij vergissen.

Greetz,


Dank je wel vr de goede raad :D
Ga ik zeker vermelden :wink:
Hopen dat ze het dan door de vingers zien :P

Greetzz



kan je zeker doen, bij mij hebben ze bij routine controle zich ook eens vergist dat ze dachten dat mn mistlichten opstonden en het waren enkel men standlichten... toen ik het zei geloofde ze het zelfs ni tot ik dan echt mn mistlichten aandeed... :roll: :grin:


Hehe idd , ik ga et ze probere wijsmaken ;) we zullen zien of ze derin trappe eh :D

Gebruikersavatar
minibandit
MINI Nutter
Berichten: 5999
Lid geworden op: 28 Nov 2005
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor minibandit » Do Nov 29, 2007 18:29

lekker "pimpen" :lol:

Afbeelding

muggeziftende blauwklakken heb je overal... :x
en owkey, het is "on"wettelijk, maar wie of wat doe je er kwaad mee ???
Laatst gewijzigd door minibandit op Vr Nov 30, 2007 15:09, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
sscooper
MINI Master
Berichten: 2522
Lid geworden op: 03 Aug 2005
Locatie: Mortsel

Berichtdoor sscooper » Vr Nov 30, 2007 1:22

amai gunter... dat een grave foto!! had ik nog nooit gezien deze pic.... :shock: :wink:.. komt echt maf uit!! smoked standlichtjes... 8) en idd.. ze moeten altijd moeilijk doen eh die blauw klakjes.. :( :?

Gebruikersavatar
VAMPIRE
MINI Freak
Berichten: 205
Lid geworden op: 28 Jun 2007
Locatie: Batcave Genk

Berichtdoor VAMPIRE » Vr Nov 30, 2007 8:21

???

Gebruikersavatar
minibandit
MINI Nutter
Berichten: 5999
Lid geworden op: 28 Nov 2005
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor minibandit » Vr Nov 30, 2007 15:10

VAMPIRE schreef:???


...???

Gebruikersavatar
grand_cru
MINI Master
Berichten: 2905
Lid geworden op: 18 Jul 2005
Locatie: Roeselare
Contact:

Berichtdoor grand_cru » Vr Nov 30, 2007 21:06

sscooper schreef:amai gunter... dat een grave foto!! had ik nog nooit gezien deze pic.... :shock: :wink:

Komt precies uit mijne fototrekker :-k :grin:
Is er eentje van de Bachten de kupe rit en terug te vinden in de Miniacs gallery uiteraard. Waardegij daar toen niet bij Steven?

En over die blauwe klakken: laat die gasten hun werk doen. Voor mijn part mogen de geestelijk meest ontwikkelden onder hen nog veel strenger zijn ... (die stomme GSM'ers achter 't stuur die niet op 't verkeer letten :evil: )


Terug naar “Totally Off Topic”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten