ooouwch

Non MINI en andere praat
Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

ooouwch

Berichtdoor Dangixxer » Di Dec 01, 2009 11:30

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tommygirl
MINI Fan
Berichten: 163
Lid geworden op: 10 Aug 2004
Locatie: Dendermonde

Berichtdoor Tommygirl » Di Dec 01, 2009 12:21

YEP !!!

De politie van Italië is een Lambo armer :shock:

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor Morty » Di Dec 01, 2009 12:45

ai ai ...

Ik had hetzelfde gevoel toen ik van't weekend de restanten van die MINI zag op het nieuws.

Gebruikersavatar
mujer
MINI Master
Berichten: 1566
Lid geworden op: 03 Feb 2005
Locatie: Gent

Berichtdoor mujer » Wo Dec 02, 2009 8:58

Morty schreef:ai ai ...

Ik had hetzelfde gevoel toen ik van't weekend de restanten van die MINI zag op het nieuws.


ja dat hebben we ook gezien, en er was daar wel een dode bij en 2 zwaargekwetsten of vergis ik me

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor Morty » Wo Dec 02, 2009 10:29

Afbeelding

Het eerste fatale ongeval deed zich vrijdagavond rond 22.25uur voor op de E34 in Vosselaar. Een Mini Cooper met twee inzittenden reed in de richting van Nederland en begon net voorbij het Texaco-tankstation te slippen. Na een contact met de boordstenen botste de auto tegen een verlichtingspaal op de middenberm. Het voertuig ging over de kop en kwam uiteindelijk omgekeerd tot stilstand op de linkerrijstrook van de snelweg.

Passagier J.D.H. (46) uit Beerse werd uit het voertuig geslingerd en kwam op de rijbaan terecht. Hij was op slag dood. Het tweede slachtoffer is bestuurder G.L. (34) uit Turnhout. Hij werd uit het wrak gehaald door de hulpdiensten en in kritieke toestand overgebracht naar het ziekenhuis in Turnhout. Zijn toestand zou intussen stabiel zijn. De exacte omstandigheden waarin het verkeersongeval gebeurde, zijn niet helemaal duidelijk. Volgens de politie gaat het wellicht om een combinatie van slippen door het natte wegdek en te hoge snelheid. Een politieagent, die niet in functie was, reed vrijdagavond ook op de E34 en heeft de Mini Cooper erg snel voorbij zien rijden.


Overdreven snelheid op nat wegdek [-( [-(
De nummerplaat komt me wel bekend voor, ik weet niet waarom.
Was het soms iemand van hier?

Gebruikersavatar
BlackBoxGirl
MINI Fan
Berichten: 118
Lid geworden op: 12 Sep 2008

Berichtdoor BlackBoxGirl » Wo Dec 02, 2009 10:36

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =GU2J0P8U#

Hier staat het artikel... Denk niet dat het iemand van de club is. Wel jammer dat MINI weer zo vermeld wordt, heb nog nooit zien staan " een renault Clio sport"...
:?

groetjes,

BBG


Terug naar “Totally Off Topic”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten