ruiten openen op afstand ( wist ik zelf niet )
ruiten openen op afstand ( wist ik zelf niet )
misschien weten jullie dit al maar ik niet.
blijf op je afstandbediening duwen om je deuren te openen en je ramen gaan automatisch naar beneden .
blijf op je afstandbediening duwen om je deuren te openen en je ramen gaan automatisch naar beneden .
help
hoe doe je die dan weer dicht, heb dat gedaan met vriendin in auto vandaag, ( ik stond buiten achter de hoek ) ze verschoot zich een bult toen die ruiten zakten, maar just ambetant als je die weer wilt toe doen h?
Tazke
Tazke
Kan ook anders
Yo, kben ier met een vervolgje, als je je sleutel in de deur steekt en wilt sluiten en blijft sluiten, gaat ze ook were dicht, zo moet je niet in het contact zitten friemelen
Grtz Tazke

Grtz Tazke
ja ik da hier ook laten programmeren ( mini van 2002) ipv de koffer de confort opening gekozen
maar ik vin het ook wel heeel stom da er geen confort sluiting bestaat via afstandsbediening
mja toch beter dan koffer te openen
heb dan ook maar de 'follow me home' laten inproggen ook ..
da vin ik wel een super optietje.. voor in mijn garage bv..
btw bij werkt deze zo; gewoon contact afleggen terwijl de lichten nog opstaan en daarnaa de lichten-knop uitdraaien ..ze blijven dan nog 40sec branden..

mja toch beter dan koffer te openen
heb dan ook maar de 'follow me home' laten inproggen ook ..
da vin ik wel een super optietje.. voor in mijn garage bv..
btw bij werkt deze zo; gewoon contact afleggen terwijl de lichten nog opstaan en daarnaa de lichten-knop uitdraaien ..ze blijven dan nog 40sec branden..
- Beachboyke69
- MINI Freak
Yeb, bij ons gaan de ruitjes ook omlaag.
Maar ik heb ook een panoramadak en dat gaat dus ook open,maar op een of andere manier ook 1 keer toen het niet de bedoeling was.
Waarschijnlijk in mijn overvolle sjakosse ergens dubbel gezeten.
Het regende namelijk pijpestelen!!!!!
!!!!!!!!!! Gelukkig op tijd ontdekt.
Tis dus niet altijd handig.

Maar ik heb ook een panoramadak en dat gaat dus ook open,maar op een of andere manier ook 1 keer toen het niet de bedoeling was.
Waarschijnlijk in mijn overvolle sjakosse ergens dubbel gezeten.

Het regende namelijk pijpestelen!!!!!

Tis dus niet altijd handig.

- MissCooper
- MINI2 - Newbie
- MissCooper
- MINI2 - Newbie