Heb op Strahlung Pur onderstaande wagen gespot met air-vent-happers ipv air-vent-grills.
Is dit enkel voor de show of haalt dit daadwerkelijk iets uit naar frisse luchtinlaat onder de kap.
Of dient dit enkel voor de binnenventilatie ? Stel mij hier wel de vraag dat als het regent,
het motorcompartiment dan ook volledig wordt ondergeblazen met binnenvliegend water.
'k Heb wel gezien dat die lucht waarschijnlijk niet tot aan de luchtfilter geraakt, dus
snap eigenlijk het doel er niet van
air-vent-happers
- Dave C
- MINI Master
- Berichten: 1073
- Lid geworden op: 25 Feb 2006
- Locatie: Yellow City, in Geel dus
- Contact:
zeg maar zijn die wel dicht, da zwart, daar waar de grils normaal zitten eh, ik zie precies wel een inham waar lucht zou kunnen instromen..
maar al? tis moeilijk op de foto, en jij hebt het in't echt gezien h?
ja da spel in de motorkap trekt voor te beginne al op niks vind ik, en twater tja daar zal hem wel aan gedacht hebbe zekers, miss een plaat(soort van goot ) eronder, of anders kweekt hem er mobiel plantjes onder
nu ge erover bezig zijt, hoe zit het eigenlijk met die manne dien een 's' motorkap op ne one en cooper hebbe staan, waar blijve die met diene lucht die der in stroomt
ik peis ni dat er in de motorkap op je foto veel lucht instroomt zanne, enkel show denk of miss om idd warme lucht weg te laten, kan ook wel, alhoewel..., dan mag hem wel geen goot hebben eh
maar al? tis moeilijk op de foto, en jij hebt het in't echt gezien h?
ja da spel in de motorkap trekt voor te beginne al op niks vind ik, en twater tja daar zal hem wel aan gedacht hebbe zekers, miss een plaat(soort van goot ) eronder, of anders kweekt hem er mobiel plantjes onder
nu ge erover bezig zijt, hoe zit het eigenlijk met die manne dien een 's' motorkap op ne one en cooper hebbe staan, waar blijve die met diene lucht die der in stroomt
ik peis ni dat er in de motorkap op je foto veel lucht instroomt zanne, enkel show denk of miss om idd warme lucht weg te laten, kan ook wel, alhoewel..., dan mag hem wel geen goot hebben eh
De inkepingen in de motorkap dienen om de warme lucht naar buiten te geleiden. Bij het rijden ontstaat er door de erover gaande rijwind een vacuum dat de warme lucht in het motorcompartiment naar buiten trekt.
De Airvent happers zouden voor de lucht in het interieur moeten zorgen, tenzij ze eronder de boel ook aangepast hebben...
De Airvent happers zouden voor de lucht in het interieur moeten zorgen, tenzij ze eronder de boel ook aangepast hebben...
varavital schreef:De inkepingen in de motorkap dienen om de warme lucht naar buiten te geleiden. Bij het rijden ontstaat er door de erover gaande rijwind een vacuum dat de warme lucht in het motorcompartiment naar buiten trekt.
De Airvent happers zouden voor de lucht in het interieur moeten zorgen, tenzij ze eronder de boel ook aangepast hebben...
TER INFO
Als je dus goed leest dan zegt Vital eigenlijk het volgende:De warme (hete) lucht die vanuit het motorcompartiment naar buiten word geleid door de''lelijke''inkepingen word opnieuw aangezogen door de airventhappers die frisse lucht aanzuigt voor de binnen verluchting.
Tot zover de frisse lucht dus
Als ze natuurlijk binnen in het blok de airventhappers hebben aangepast hebben ze wel een doel maar weeral zuigen ze de hete lucht aan die uit de motor komt.
Korte samenvatting:Die airventhappers en die inkepingen samen zijn totaal nutteloos.Gelukkig zijn ze lelijk en wil niemand ze waarschijnlijk.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten