mini cooper D clubman

Handige weetjes. Heb je er eentje, plaats dan hier...
Gebruikersavatar
clubbie89
MINI Driver
Berichten: 64
Lid geworden op: 09 Mei 2009
Locatie: zoersel

mini cooper D clubman

Berichtdoor clubbie89 » Di Mei 12, 2009 21:34

ik heb 5 dagen mijn mini cooper D clubman in bezit maar hoe zit dat met het roderen? kan iemand mij vertellen hoeveel kilometers ik moet hebbe voor hij egt helemaal gerodeert is ?


rode mini cooper D clubman zwarte strepe met R113 velgen ;)

mvg bart

Gebruikersavatar
zenith
MINI Regular
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 Feb 2009
Locatie: Gent

Berichtdoor zenith » Di Mei 12, 2009 22:08

Ik heb mijn clubman nu 14 dagen en tegen mij zeiden ze 1000 km niet boven de 2500 toeren gaan en vanaf 1000 stilletjes opbouwen.
Veel kleine baantjes doen en veel schakelen en vanaf 2000 km kan je hem beginnen kweken ;-)

Gebruikersavatar
Minichael
MINI-aholic
Berichten: 635
Lid geworden op: 31 Mei 2008
Locatie: Paal-Beringen

Berichtdoor Minichael » Di Mei 12, 2009 22:21

zenith schreef:Ik heb mijn clubman nu 14 dagen en tegen mij zeiden ze 1000 km niet boven de 2500 toeren gaan en vanaf 1000 stilletjes opbouwen.
Veel kleine baantjes doen en veel schakelen en vanaf 2000 km kan je hem beginnen kweken ;-)


idd, en niet teveel lange kilometers doen, zoals bv autostrade...

Gebruikersavatar
clubbie89
MINI Driver
Berichten: 64
Lid geworden op: 09 Mei 2009
Locatie: zoersel

Berichtdoor clubbie89 » Wo Mei 13, 2009 10:03

Minichael schreef:
zenith schreef:Ik heb mijn clubman nu 14 dagen en tegen mij zeiden ze 1000 km niet boven de 2500 toeren gaan en vanaf 1000 stilletjes opbouwen.
Veel kleine baantjes doen en veel schakelen en vanaf 2000 km kan je hem beginnen kweken ;-)


idd, en niet teveel lange kilometers doen, zoals bv autostrade...



k bedankt mlja die turbij is heel verleidemyk naturlijk maar kga mij der zeker aan houde ;)

bedankt voor jullie reactie's


mvg bart

Gebruikersavatar
clubbie89
MINI Driver
Berichten: 64
Lid geworden op: 09 Mei 2009
Locatie: zoersel

Berichtdoor clubbie89 » Wo Mei 13, 2009 10:09

Minichael schreef:
zenith schreef:Ik heb mijn clubman nu 14 dagen en tegen mij zeiden ze 1000 km niet boven de 2500 toeren gaan en vanaf 1000 stilletjes opbouwen.
Veel kleine baantjes doen en veel schakelen en vanaf 2000 km kan je hem beginnen kweken ;-)


idd, en niet teveel lange kilometers doen, zoals bv autostrade...



wat gebeurt als je niet rodeeert en als een halve gek rond rijdt?

natuurlijk rijd ik heel voorzichtig en rustig roderen maar ik vraag me af wat er dan gebeurt wanneer je niet egt rodeeert maar rondrijd als een gek


mvg bart

Gebruikersavatar
zenith
MINI Regular
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 Feb 2009
Locatie: Gent

Berichtdoor zenith » Wo Mei 13, 2009 11:09

clubbie89 schreef:[quote="

wat gebeurt als je niet rodeeert en als een halve gek rond rijdt?

natuurlijk rijd ik heel voorzichtig en rustig roderen maar ik vraag me af wat er dan gebeurt wanneer je niet egt rodeeert maar rondrijd als een gek


mvg bart


Je zal gewoon heel vroegtijdige slijtage hebben aan de moto. En dat zijn echt onnodig kosten.

Als je in het begin op u gemakje rijd zal je later meer uit je Clubman kunnen halen.
Dus even op de tanden bijten.
:D

Gebruikersavatar
clubbie89
MINI Driver
Berichten: 64
Lid geworden op: 09 Mei 2009
Locatie: zoersel

Berichtdoor clubbie89 » Wo Mei 13, 2009 11:13

zenith schreef:
clubbie89 schreef:[quote="

wat gebeurt als je niet rodeeert en als een halve gek rond rijdt?

natuurlijk rijd ik heel voorzichtig en rustig roderen maar ik vraag me af wat er dan gebeurt wanneer je niet egt rodeeert maar rondrijd als een gek


mvg bart


Je zal gewoon heel vroegtijdige slijtage hebben aan de moto. En dat zijn echt onnodig kosten.

Als je in het begin op u gemakje rijd zal je later meer uit je Clubman kunnen halen.
Dus even op de tanden bijten.
:D


ah k bedankt voor jullie reactie :) ik was gwn nieuwzchierig wat er dan zou gebeuren met je motor ben nogal vrij voorzichtig ;)


mvg bart

Gebruikersavatar
Planet Mini
MINI Regular
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 Feb 2007

Berichtdoor Planet Mini » Wo Mei 13, 2009 11:53

Ik ben uw Mini al een paar keer tegengekomen. Knappe Clubman! :wink:

Gebruikersavatar
zenith
MINI Regular
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 Feb 2009
Locatie: Gent

Berichtdoor zenith » Wo Mei 13, 2009 11:56

Planet Mini schreef:Ik ben uw Mini al een paar keer tegengekomen. Knappe Clubman! :wink:


Wie zijn Mini ?

Gebruikersavatar
Planet Mini
MINI Regular
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 Feb 2007

Berichtdoor Planet Mini » Wo Mei 13, 2009 11:58

zenith schreef:
Planet Mini schreef:Ik ben uw Mini al een paar keer tegengekomen. Knappe Clubman! :wink:


Wie zijn Mini ?


clubbie89 :grin:

Gebruikersavatar
clubbie89
MINI Driver
Berichten: 64
Lid geworden op: 09 Mei 2009
Locatie: zoersel

Berichtdoor clubbie89 » Wo Mei 13, 2009 14:06

heb jij een choclat met grijze strepe staande in zoersel ?? of zwarte clubman me grijze strepe ?

mvg bart

Gebruikersavatar
Planet Mini
MINI Regular
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 Feb 2007

Berichtdoor Planet Mini » Wo Mei 13, 2009 14:43

clubbie89 schreef:heb jij een choclat met grijze strepe staande in zoersel ?? of zwarte clubman me grijze strepe ?

mvg bart


Nope, ik rijd met een R56 Cooper Pure Silver. Wegens gezondheidsomstandigheden kan ik niet rijden en staat de Mini al maanden in de garage :cry:

Gebruikersavatar
clubbie89
MINI Driver
Berichten: 64
Lid geworden op: 09 Mei 2009
Locatie: zoersel

Berichtdoor clubbie89 » Wo Mei 13, 2009 15:45

Planet Mini schreef:
clubbie89 schreef:heb jij een choclat met grijze strepe staande in zoersel ?? of zwarte clubman me grijze strepe ?

mvg bart


Nope, ik rijd met een R56 Cooper Pure Silver. Wegens gezondheidsomstandigheden kan ik niet rijden en staat de Mini al maanden in de garage :cry:


ik wens je veel beterschap met je arm ! zodat je snel weer kan rijden met zo en leuk wagen :) ik dim altijd met mijn lichten als ik een mini zie :)


mvg bart

Gebruikersavatar
Planet Mini
MINI Regular
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 Feb 2007

Berichtdoor Planet Mini » Wo Mei 13, 2009 17:33

clubbie89 schreef:
Planet Mini schreef:
clubbie89 schreef:heb jij een choclat met grijze strepe staande in zoersel ?? of zwarte clubman me grijze strepe ?

mvg bart


Nope, ik rijd met een R56 Cooper Pure Silver. Wegens gezondheidsomstandigheden kan ik niet rijden en staat de Mini al maanden in de garage :cry:


ik wens je veel beterschap met je arm ! zodat je snel weer kan rijden met zo en leuk wagen :) ik dim altijd met mijn lichten als ik een mini zie :)


mvg bart



Merciekes voor de steun! Ik zal terugdimmen van zodra ik terug achter het stuur kan kruipen :twisted: .


Terug naar “Tips & Trucs”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten