info gevraagd over mini one 1.4i

Handige weetjes. Heb je er eentje, plaats dan hier...
Gebruikersavatar
cooper
MINI-aholic
Berichten: 716
Lid geworden op: 03 Mar 2006
Locatie: Nijlen (Belgie)

Berichtdoor cooper » Zo Nov 22, 2009 17:06

Lucky & Caro schreef:mss eens een afspraak maken :?


Als je nu al een afspraak moet maken om een auto te gaan kopen!!
En dan aan de klant nog durven vragen om zelf een andere verkoper te gaan zoeken :shock:
Nooit meer binnenkomen en als klant een deftige dealer gaan zoeken.

Succes met de zoektocht naar je ideale MINI en laat je niet afschepen met zo een probleem leeuw hé.
Ik heb eerlijk gezegd over de laatste generatie pleurgeots nog niet veel goeds gehoord.

Gebruikersavatar
Danyboy
MINI Master
Berichten: 2409
Lid geworden op: 09 Nov 2005
Locatie: Wilderen

Berichtdoor Danyboy » Zo Nov 22, 2009 18:40

Vergeet wel niet dat die peugeokes tegenwoordig dezelfde techniek hebben dan Mini :roll:

Gebruikersavatar
Lucky & Caro
MINI-aholic
Berichten: 764
Lid geworden op: 04 Sep 2005
Locatie: Gavere

Berichtdoor Lucky & Caro » Zo Nov 22, 2009 18:55

cooper schreef:
Lucky & Caro schreef:mss eens een afspraak maken :?


Als je nu al een afspraak moet maken om een auto te gaan kopen!!


Ja wa ga je doen als de verkopers bezet zijn....een uurke wachten tot er enen vrij is mss :?

Gebruikersavatar
R1JOKE
MINI Regular
Berichten: 46
Lid geworden op: 26 Okt 2009
Locatie: wevelgem

Berichtdoor R1JOKE » Zo Nov 22, 2009 20:01

bjorn schreef:bij welke garage is reoselare is hij geweest?
er zijn er 2 op die baan hé

Hij is langsgeweest bij de jonckheere, daar waar de BMW langs de grote baan is en de MINI garage in een zijstraat.
Ik zal mijn man ne keer vragen of hij een afspraak wilt maken. Er zijn wel een paar "nadeelkes" :D aan mijn man hoor , tis te zeggen altijd weinig tijd en nooit geduld.
Ik ga nog niet teveel puchen, want ik vind dat em al goed bezig is.
Volgens dat ik kunnen volgen heb gaat mijn man met de wagen van mijn schoonvader ne keer rijden (tis ne nieuwen A6) en ze gaan dan ne keer zien......Als hij dan direct geholpen wordt, tja dan ligt het niet aan mijn man maar aan de ingesteldheid van de verkopers zekers.
Wordt ongetwijfeld vervolgd....

Gebruikersavatar
R1JOKE
MINI Regular
Berichten: 46
Lid geworden op: 26 Okt 2009
Locatie: wevelgem

Berichtdoor R1JOKE » Di Dec 08, 2009 16:23

HOERA
Bij deze kan ik jullie vertellen dat mijn man heugelijk nieuws had deze namiddag.
Ik wordt binnenkort in het bezit gesteld van een nieuwe MINI.
Het is een MINI ONE 1.4i geworden (de lichste versie zoals ik kan begrijpen, maar daar kan hij later wel iets aan veranderen zegt hij) kleur zwart metallisé, grote wielen/velgen, chromé overal rond, airco, chromé spiegels, iets in de banden waarop je kan rijden bij platte band, witte pinkers en nog vanalles...
Na 2 maanden onderzoekswerk is het er toch van gekomen. Levering binnenkort, maar volgens dat ik hoor zal ik er niet mogen mee rijden. Kwestie van de winter te vermijden en de auto maar volgend jaar in te schrijven. Ik hoop dat dit wel een grap is van mijne man :cry: .
Hoedanook de verzekering (omnium of niet, gecombineer met zijn moto of niet,...enz) moet em ook nog afsluiten en hem kennende dat zal weer een maand duren....maar de MINI komt er en dat is het belangrijkste.
Als hij of zij (want wat is het geslacht van en MINI eigenlijk???) in de garage staat, dan plaats ik wel eens een fotootje.
Groetjes van Joke !

Gebruikersavatar
schumi
MINI Master
Berichten: 1837
Lid geworden op: 10 Aug 2004

Berichtdoor schumi » Di Dec 08, 2009 18:54

Proficiat met de aankoop. :D

Greetz

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Di Dec 08, 2009 20:50

Proficiat, misschien zien we jullie volgend jaar wel eens op een rit.

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Di Dec 08, 2009 21:05

Proficiat Joke!

Gebruikersavatar
bjorn
MINI Driver
Berichten: 80
Lid geworden op: 01 Aug 2009
Locatie: roeselare

Berichtdoor bjorn » Wo Dec 09, 2009 15:12

proficiat, en waar is hij besteld?

Gebruikersavatar
R1JOKE
MINI Regular
Berichten: 46
Lid geworden op: 26 Okt 2009
Locatie: wevelgem

Berichtdoor R1JOKE » Wo Dec 09, 2009 20:27

Bij Jonckeere uiteindelijk. Blijkbaar heeft mijn man een mooi aanbod gekregen dat hij niet kon weerstaan. :)

Gebruikersavatar
bjorn
MINI Driver
Berichten: 80
Lid geworden op: 01 Aug 2009
Locatie: roeselare

Berichtdoor bjorn » Do Dec 10, 2009 14:13

de mijn komt ook van daar, en inderdaad, zij kunnen nogal wat promotie doen

Gebruikersavatar
cooper
MINI-aholic
Berichten: 716
Lid geworden op: 03 Mar 2006
Locatie: Nijlen (Belgie)

Berichtdoor cooper » Do Dec 10, 2009 21:16

Gefeliciteerd met je MINI Joke je gaat er reuze van genieten!
Maar ik ga nu even stout zijn. :? :shock:

Mag je soms zelf ook eens iets beslissen, of is het alleen knikken en ja zeggen? :oops:
Sorry moest er effe uit en ik zal hier maar zeggen wat anderen ongetwijfeld ook wel denken.

Gebruikersavatar
R1JOKE
MINI Regular
Berichten: 46
Lid geworden op: 26 Okt 2009
Locatie: wevelgem

Berichtdoor R1JOKE » Zo Dec 13, 2009 11:50

THX aan allen,
Aan Cooper,
Uiteindelijk ben ik het wel die de dagdagelijkse taken in het gezin neem hoor. Mijn man is enkel in het WE thuis en soms is hij voor enkele maanden weg.
Enkel voor grote uitgaven neemt hij het voortouw. Zelfs voor zijn moto mag ik kiezen met welk kleur hij rijdt en welk costuum. De mechaniek dat laat ik aan hem over.
Voor de mini heeft hij ook gekeken wat het best voor bij mij past en zelfs toekomstgericht, want onze dochter is 7 en binnen 10 jaar zal dit autootje voor haar zijn, dus een bommetje hebben we niet nodig en dan zal ik hoogstwaarschijnlijk een nieuwtje krijgen :D

Gebruikersavatar
cooper
MINI-aholic
Berichten: 716
Lid geworden op: 03 Mar 2006
Locatie: Nijlen (Belgie)

Berichtdoor cooper » Zo Dec 13, 2009 21:03

R1JOKE schreef:Aan Cooper,
Uiteindelijk ben ik het wel die de dagdagelijkse taken in het gezin neem hoor. Mijn man is enkel in het WE thuis en soms is hij voor enkele maanden weg.
Enkel voor grote uitgaven neemt hij het voortouw. Zelfs voor zijn moto mag ik kiezen met welk kleur hij rijdt en welk costuum. De mechaniek dat laat ik aan hem over.
Voor de mini heeft hij ook gekeken wat het best voor bij mij past en zelfs toekomstgericht, want onze dochter is 7 en binnen 10 jaar zal dit autootje voor haar zijn, dus een bommetje hebben we niet nodig en dan zal ik hoogstwaarschijnlijk een nieuwtje krijgen :D


Ah super voor je!
Ik kreeg al medelijden. :)
Nog veel plezier met je toekomstige bolide, en ik weet het als't daar staat is wachten moeilijk maar laat eerst die rotte winter maar passeren.
Dan kan je in het voorjaar "echt" genieten van je nieuwe troetel.

Gebruikersavatar
FilipXX
MINI Regular
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 Nov 2009

Berichtdoor FilipXX » Zo Dec 13, 2009 23:28

Proficiat en veel plezier ermee :wink:


Terug naar “Tips & Trucs”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten