Frauduleuze MINI-advertenties

Leuke site gevonden? Handelaar in spullen gevonden?
Laat het weten.
Racing Green
MINI Master

Frauduleuze MINI-advertenties

Berichtdoor Racing Green » Zo Sep 26, 2004 14:00

Zit ik een beetje in advertenties te snollen, kom ik deze tegen:

Blauwe Cooper S

Nu dacht ik ach ik zocht eigenlijk geen S maar voor dat geld wil ik 'em wel.
Ik mailen, en na een paar mails over en weer schrijft hij me dit:

Bedrieger schreef:The reason for selling is the financial problem that i have at this moment and i really don't know when i will be back home that is why i suggest we should use a transposrtation service which will transport the car from my house you yours for low costs ( no more than 400 euros ) and you won't have to give me any money but you will have to send the payment to the transportation service and they will hold it till you receive the car and also after you will agree with it.
Please let me knwo if that is ok with you and i will put you in contact with the transportation service as soon as possible.

GGGrrrrrrrr

Enkele weken terug had ik iets gelijkaardigs met een Cooper voor 6.800 ?. toen moest het geld eerst gestort worden op een rekening van een "tussenpersoon", pas dan kon ik de auto zien en keuren, en als ik em niet moest hebben zou het geld teruggestort worden. Ja hoor.

En nu heeft die van die ene Cooper s er nog eentje bijgeplaatst, andere postcode enzo en andere taal, maar duidelijk dezelfde persoon:

Grijze Cooper S
p.s. als iemand een S te koop heeft voor 8.000 ? bel me maar :D

franky
MINI Fan

Berichtdoor franky » Zo Sep 26, 2004 19:48

internet staat bol van oplichterij

quicksilver
MINI-aholic

Berichtdoor quicksilver » Ma Sep 27, 2004 10:13

E is zelfs een programma over deze praktijken op tv geweest, PAS ERVOOR OP, ze plaatsen een willekeurige foto, hopen op reaktie.
Je kan geld storten, en dat zie je, samen met de auto NOOIT meer terug!!

Terug naar “MINI Op Het Internet”