quote test
quote test
tis om die quote eens te testen dus
wie kan me vertellen wat de "code" knop doet?... voor wa moetge da gebruiken eigelijk
Code: Selecteer alles
test
- Dave C
- MINI Master
[quote="gilles"]wie kan me vertellen wat de "code" knop doet?... voor wa moetge da gebruiken eigelijk
[/quote
oei oei ge hebt da toch ni gedaan zekers

test
oei oei ge hebt da toch ni gedaan zekers

Re: quote test
gilles schreef:tis om die quote eens te testen dus
niet gebruiken zeer gevaarlijk
Tekst aanhalen in antwoorden
Er zijn twee manieren om een tekst aan te halen, met of zonder een referentie.
Waneer je de Quote(aanhaling) funktie gebruikt om op een post te antwoorden op het board zal je zien dat de tekst van het bericht is toegevoegd in het venster van nieuw bericht in een [quote=""][/quote] blok. Deze methode laat je toe een aanhaling te maken naar een persoon of gelijk wat anders! Om bijvoorbeeld een stuk tekst van Mr. Blobby aan te halen:
Mr. Blobby schreef:Hier komt Mr. Blobby zijn tekst
Het resultaat plaatst automatisch wat Mr. Blobby schreef erbij: voor uw tekst. Onthou dat je moet "" tekens plaatsen rond de naam die je aanhaald, deze zijn niet in optie.
De tweede methode laat je toe om blindlings iets aan te halen. Dit kan door de tekst tussen [quote][/quote] tags te plaatsen. Waneer je de tekst bekijkt zie je, Quote: voor de tekst zelf.
Code voor vaste-afmeting data
Als je een deel van een code of gelijk wat een vaste-afmeting nodig heeft, bvb. Courier font moet je de tekst tussen [code][/code] tags plaatsen, bvb.
echo "Dit is een code";
Alle gebruikte formaten binnen de [code][/code] tags zijn onthouden wanneer je de tekst later bekijkt.
grts
ps: gemaakt met de tag code anders kan ik niet tonen hoe de tags werken

m.a.w tags werken niet in "code" die worden "onthouden"