Gumball 3000

Tuningmeeting? Zin om eens af te spreken? Ben je in de buurt? Zet het allemaal hier
Gebruikersavatar
boeki
MINI Freak
Berichten: 214
Lid geworden op: 02 Nov 2006
Locatie: waar mijn mini staat

Gumball 3000

Berichtdoor boeki » Zo Apr 29, 2007 12:06

The Gumball Rally, de gekste en snelste stratenrace ter wereld doorkruist vanavond ons land, zijn er mensen van hier die gaan kijken.
Ik ga zeker maar ben nog aan twijfelen waar ik ga staan:
er zijn 2 mogelijkheden of wel in Calais aan de eurotunnel rond 18u30 of de parking langs de e 17 in kalken rond 20u.

Gebruikersavatar
boeki
MINI Freak
Berichten: 214
Lid geworden op: 02 Nov 2006
Locatie: waar mijn mini staat

Berichtdoor boeki » Ma Apr 30, 2007 13:30

gisteren gaan spotten in drongen twas erover,
x-zibit gespot in lamborghini, bugati veyron, enz
foto's volgen

Volgende week zaterdag doorkruisen ze terug ons belgenlandje,
Mensen die zin hebben om ze samen te gaan spotten let me know.
grtzzzzzz

Gebruikersavatar
Tazke
MINI Freak
Berichten: 309
Lid geworden op: 11 Nov 2004
Locatie: Torhout

Berichtdoor Tazke » Ma Apr 30, 2007 14:11

Tof hé al die machientjes :)

Gebruikersavatar
schumi
MINI Master
Berichten: 1837
Lid geworden op: 10 Aug 2004

Berichtdoor schumi » Ma Apr 30, 2007 19:10

Volgende week zaterdag doorkruisen ze terug ons belgenlandje


Weet ge ook waar en wanneer ??

Greetz

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor Morty » Ma Apr 30, 2007 21:15

Afbeelding

MINI's doen ook mee hehe.

Effe checken in mijn gegevens ... 5 Mei in de vooravond.
Ze vertrekken dan vanuit Berlijn door Nederland en dan België om terug de "Tunnel" te nemen.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

Gebruikersavatar
boeki
MINI Freak
Berichten: 214
Lid geworden op: 02 Nov 2006
Locatie: waar mijn mini staat

Berichtdoor boeki » Di Mei 01, 2007 10:43

Aangezien er in Duitsland zware problemen zijn geweest met de Politie, wordt hun terugroute gewijzigd, morgen word die bekend gemaakt hopelijk keren ze terug via luxemburg en dan zo door belgie :D maar de kans is groot dat ze door frankrijk gaan ook. :(

Gebruikersavatar
boeki
MINI Freak
Berichten: 214
Lid geworden op: 02 Nov 2006
Locatie: waar mijn mini staat

Berichtdoor boeki » Do Mei 03, 2007 16:02

Gumball will come back in Germany. After the announce when in the past days Gumball HQ changed the way back to London because of the massive roadblocks and fines of the german police seems that now with official driving permission for Saxonia, Brandenburg, Berlin, Saxonia-Anhalt, Lower Saxony and North Rhine-Westphalia the gumballers will leave Bratislava to Berlin as the original route told.

bron: www.gtspirit.com

Dus ze passeren terug ons belgenlandje,
mensen die geinteresseerd zijn hier van op tforum let me know, dan kunnen we ze samen gaan spotten en maken we er een kleine meet and great van!

Gebruikersavatar
katjan
MINI Fan
Berichten: 150
Lid geworden op: 20 Feb 2007
Locatie: Stekene

Berichtdoor katjan » Do Mei 03, 2007 16:06

boeki schreef:Gumball will come back in Germany. After the announce when in the past days Gumball HQ changed the way back to London because of the massive roadblocks and fines of the german police seems that now with official driving permission for Saxonia, Brandenburg, Berlin, Saxonia-Anhalt, Lower Saxony and North Rhine-Westphalia the gumballers will leave Bratislava to Berlin as the original route told.

bron: www.gtspirit.com

Dus ze passeren terug ons belgenlandje,
mensen die geinteresseerd zijn hier van op tforum let me know, dan kunnen we ze samen gaan spotten en maken we er een kleine meet and great van!


enig idee tussen welke uren en waar precies we ze kunnen zien ?

Gebruikersavatar
boeki
MINI Freak
Berichten: 214
Lid geworden op: 02 Nov 2006
Locatie: waar mijn mini staat

Berichtdoor boeki » Do Mei 03, 2007 18:53

Voorlopig nog geen idee, kheb een vermoeden dat dit in de vooravond zal zijn, maar zal wel de komende dagen duidelijk worden en dan post ik het hier zeker.
Je kan ze zeker spotten op de e17 antwerpen-gent (parking kalken) of op de e40 gent-Oostende (parking drongen).

Gebruikersavatar
Wally
MINI Master
Berichten: 2973
Lid geworden op: 04 Sep 2005
Locatie: Haaltert

Berichtdoor Wally » Do Mei 03, 2007 22:03

Als ze zaterdag nog rijden, zouden wij misschien ook even komen kijken.

Een ongeval met dodelijke afloop zou wel eens een domper op de rit kunnen zetten.
Het Britse duo Nicholas Morley en Matthew McConvile botsten in Macedonië met
een personenwagen met twee inzittenden, waarvan eentje in critieke toestand
verkeerd en de andere is overleden. De Gumball-organisatie heeft de andere
deelnemers naar verluidt hiervan nog niet op de hoogte gebracht. De twee racers
die het ongeval veroorzaakten hadden de benen genomen, maar werden reeds
gearresteerd. Dit kan natuurlijk aanleiding geven om de race stil te leggen .....
To be continued.

Gebruikersavatar
svendekoster
MINI Regular
Berichten: 40
Lid geworden op: 11 Apr 2007
Locatie: Evere
Contact:

Berichtdoor svendekoster » Vr Mei 04, 2007 11:21

De Gumball is inderdaad officieel stopgezet.

Gumball rally closed after fatal crash
By Alison Kershaw and Josie Clarke
Published: 04 May 2007
Organisers of the Gumball 3000 Rally *** the race short last night following a fatal traffic accident involving two British drivers.

The Foreign Office said Nicholas Morley and Matthew McConville were taking part in the annual race when they hit another car in Macedonia yesterday. Authorities there said Vladimir Cepulyoski, 67, from Macedonia, died in hospital from a heart attack after the crash. He had not been involved in the race.

Rally organisers announced last night that the event had been called off in Bratislava, Slovakia, a day early following the accident.

Maximillion Cooper, the founder of the rally, said in a statement: "As a sign of respect, we have decided that this year's Gumball 3000 Rally will not travel any further and will end in Bratislava this evening.

"As the organisers of the rally, we feel it should be stopped as a mark of respect to Vladimir Cepulyoski who died today after an accident involving one of the participating drivers.

"On behalf of Gumball 3000, we extend our deepest sympathies to his family. This is the first time anything like this has happened in nine years of travelling through over 40 countries with thousands of drivers and it is with deep regret that I make this announcement."

The rally, which has attracted a lot of celebrity interest in the past decade, was due to end in London today.

A spokeswoman for the event said police in Macedonia were continuing to question the two Britons.

Gebruikersavatar
boeki
MINI Freak
Berichten: 214
Lid geworden op: 02 Nov 2006
Locatie: waar mijn mini staat

Berichtdoor boeki » Vr Mei 04, 2007 13:18

ja de gumball is stopgezet, is het beste wat ze konden doen alleen al uit respect voor de nabestaanden.


Terug naar “Spontane Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten