EVENT

Tuningmeeting? Zin om eens af te spreken? Ben je in de buurt? Zet het allemaal hier
Gebruikersavatar
wazowski
Site Admin
Berichten: 2905
Lid geworden op: 20 Jan 2004
Locatie: Nijlen
Contact:

Berichtdoor wazowski » Zo Feb 24, 2008 0:07

Stan schreef:; en geef ik ook mijn menig dat als het met de Miniacs is
ik er ook niet wens bij te zijn.
één van de reden is in 2006 heb ik mij lid gemaakt en een t'shirt besteld EN betaald maar ik heb deze tot u toe zelfs nooit ontvangen. Dit is trouwens ook een reden waarom ik geen verder lid meer ben.
Ik weet ook ik mag niet iedere Miniacer met de zelfde kam scheren en , maar ik heb nu toch mijn bedenkingen over de werking van het bestuur

Beste Geert

MINIACS t-shirts worden niet per post opgestuurd, ten eerste omwille van de kosten, ten tweede omdat de kans op verloren pakjes te groot is met de Belgische postdiensten.
De t-shirts worden uitgedeeld op onze meetings. Ik herinner me echter niet je veel gezien te hebben op onze meetings, daardoor zal je je t-shirt waarschijnlijk mislopen zijn. We zullen dit ook even navragen bij de kledijwerkgroep.
We hebben echter wel een policy wat betreft verdelen van eerder bestelde clubkledij aan mensen die geen lid meer zijn: dit doen we niet. In dit geval betalen we de t-shirt gewoon terug. Neem even via pm contact met me op om je rekeninggegevens door te geven, dan zetten we dit alsnog recht.

Wat me wel stoort is deze onder-de-gordel reactie die ik erg laag vind en waar we met het bestuur zeer teleurgesteld over zijn.
MINIACS heeft je altijd gesteund met je coastride door steeds talrijk aanwezig te zijn.
Wat er hier is misgelopen is waarschijnlijk gewoon een miscommunicatie, beter had je even gewoon contact met ons opgenomen zodat dit rechtgezet kon worden.

Groeten
Bart
Afbeelding
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

Gebruikersavatar
Stan
MINI Freak
Berichten: 248
Lid geworden op: 21 Okt 2003
Contact:

Berichtdoor Stan » Zo Feb 24, 2008 8:23

wazowski schreef:
Stan schreef:; en geef ik ook mijn menig dat als het met de Miniacs is
ik er ook niet wens bij te zijn.
één van de reden is in 2006 heb ik mij lid gemaakt en een t'shirt besteld EN betaald maar ik heb deze tot u toe zelfs nooit ontvangen. Dit is trouwens ook een reden waarom ik geen verder lid meer ben.
Ik weet ook ik mag niet iedere Miniacer met de zelfde kam scheren en , maar ik heb nu toch mijn bedenkingen over de werking van het bestuur

Beste Geert

MINIACS t-shirts worden niet per post opgestuurd, ten eerste omwille van de kosten, ten tweede omdat de kans op verloren pakjes te groot is met de Belgische postdiensten.
De t-shirts worden uitgedeeld op onze meetings. Ik herinner me echter niet je veel gezien te hebben op onze meetings, daardoor zal je je t-shirt waarschijnlijk mislopen zijn. We zullen dit ook even navragen bij de kledijwerkgroep.


We hebben echter wel een policy wat betreft verdelen van eerder bestelde clubkledij aan mensen die geen lid meer zijn: dit doen we niet. In dit geval betalen we de t-shirt gewoon terug. Neem even via pm contact met me op om je rekeninggegevens door te geven, dan zetten we dit alsnog recht.

Wat me wel stoort is deze onder-de-gordel reactie die ik erg laag vind en waar we met het bestuur zeer teleurgesteld over zijn.
MINIACS heeft je altijd gesteund met je coastride door steeds talrijk aanwezig te zijn.
Wat er hier is misgelopen is waarschijnlijk gewoon een miscommunicatie, beter had je even gewoon contact met ons opgenomen zodat dit rechtgezet kon worden.

Groeten
Bart



Luister, ik ben mischien wel te hard geweest met mijn uitspraak..
maar een Coastride komt er niet meer . maar ik dank iedereen die de afgelopen jaren aan het event heeft mee gedaan.

om terug op het onderwerp van de t'shirt te komen:
Er zijn wel degelijk een paar pm' gestuurd geweest naar Tommy Girl en telkens zou dit onderzocht worden. er is nooit een voorstel gedaan om het te komen afhalen of een andere oplossing.
Maar k wide gewoon mijn menig geven aan iedereen hoe ik erover denk
en wil ik niet meer terug komen op deze zaak.

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor Morty » Zo Feb 24, 2008 12:11

Ik ga dit topic afsluiten daar het totaal niets meer met het origineel idee te maken heeft.
Sorry voor de onnodig betrokken partij. Ik denk dat u best een nieuw topic opent, want dit is niet meer overzichtelijk.

Vind dit persoonlijk jammer dat dit topic zich zo heeft geëscaleerd naar wat ik vind, vreemde reacties op een dealer die ten minste eens vraagt waar er interesse voor is en anderzijds het vitten op een incident binnen een club.

Het event...

Het oprichten van een evenement vanuit een dealer komt meer bij zien dan het ineensteken van een rit. Er moeten aan veel meer voorwaarden en eisen aan voldaan worden (lees ook .. akkoord bedrijfsleiders en MINI Belgie, budgetten etc)

Dat dit tijd vergt is duidelijk. Ik heb ook een heel jaar moeten zwoegen om het INMM 2005 in Lommel te kunnen organiseren. Het is toen ook ontzettend zwaar geweest en ook veel zwarte sneeuw gezien van tijd tot tijd.

Dus geef de organisator aub even de kans om de voorgestelde ideeën te analyseren en deze te bespreken met zijn superieuren en eventueel MINI België.

Salvator, indien gewenst wik ik gerust alle posts hieromtrent bundelen in een nieuw topic.
Geef me een seintje via pb indien u dit wenst.


MINIACS incident...

Ik vind het jammer dat er omtrent het t-shirt miscommunicatie is gebeurd.
Dit moest al lang opgelost zijn, al was het maar om dit naar de toekomst toe niet meer te laten gebeuren. MINIACS betreurt zo'n incidenten ... en iedereen zal al wel eens een fout maken zekers?

Omtrent dit t-shirt verhaal is er idd naar mij uit communicatie geweest met Tommygirl.
Ik heb toen beslist om het geld terug v/d t-shirt terug te storten. Ik heb daaromtrent naar de persoon in kwestie op 14/3/07 om 19:42 een e-mail gestuurd om te vragen zijn rekeningnummer door te geven om dit "euvel" te verhelpen.
Op deze e-mail heb ik echter nooit reactie gekregen.
Stuur mij een e-mail en we lossen dit vandaag nog op.


MINIACS heeft altijd uw Coastride gesteund, ook het afgelopen jaar.
Naar mijn weten is het ook via een aantal leden van ons dat u toch beslist had om verder te gaan. Dat het niet zo is gelopen zoals u had gehoopt, kan ik ook niets aan doen.
Ik vind het dan ook doodjammer en ben geschokt dat u een uitspraak heeft gemaakt van " als het met MINIACS is ..."

Zoals door u gezegd was deze uitspraak wat te hard ... maar toch, en ik richt deze boodschap aan alle members hier op't forum en daarbuiten.

Het is door zo'n uitspraken en ideeën te verspreiden dat er wrevel komt tussen clubs, forums (of fora) en zelfs tussen personen onderling, en waar eindigt het?
Naar mijn weten verdwijnt dan ook de essentie van wat we echt allemaal zijn... MINI Fans.
En is het niet leuk om met zijn allen (vrienden, clubs ...) gewoon ritten en meetings te doen en achteraf eentje of meerdere te drinken?

Bij deze hoop ik ten zeerste dat het nog steeds mogelijk is om met alle betrokken personen achteraf dit door te spoelen met een fris pintje aan de toog.


Morten
MINIIACS Voorzitter

en bovenal MINI fanaat :)
Laatst gewijzigd door Morty op Zo Feb 24, 2008 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor Morty » Zo Feb 24, 2008 18:36

Even een verduidelijking daar ik hieromtrent al enkele PB heb mogen ontvangen.

Waarom sluiten wij dit topic.
Naar ons inszien is dit topic uit de context getrokken en staan er dingen vermeld die er niet hoeven te staan.

Het leek ons eerder aangewezen het topic te sluiten MAAR bovenal te laten staan en NIET aan te passen of te verwijderen. Dit om wederom niet beschuldigd te kunnen worden van overdreven censuur.

Mijn excuses als mijn woorden voor sommigen hard aankomen, maar dat is nu eenmaal hoe het mij allemaal over komt.


Terug naar “Spontane Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten