mini cooper meeting ?

Tuningmeeting? Zin om eens af te spreken? Ben je in de buurt? Zet het allemaal hier

"mini" meeting in meeuwen interessant of niet?

ja, ik vind dat wel interessant en kom zeker
7
41%
misschien
10
59%
 
Totaal aantal stemmen: 17

Gebruikersavatar
bartje
MINI2 - Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 Feb 2010

mini cooper meeting ?

Berichtdoor bartje » Vr Feb 05, 2010 10:06

beste mensen , ik ben nieuw op het forum hier. Heb nu ook nog geen mini maar zie ze wel graag en wie weet binnenkort... Ben hier terecht gekomen via een kameraad die een mini heeft.

Weet ook niet of mijn vraag hier mag staan.
ikzelf ben organisator van een tuningschow in meeuwen. Deze gaat dit jaar voor de 4de keer door op 10 juli 2010.

Nu mijn vraag.
Ik weet dat er in belgie heel veel mini's zijn en zou daarom eens een meeting willen organiseren op dezelfde plaats als waar ik de tuning geef.

is daar enige interesse in?
Wat moet er dan zoal zijn op die meeting?
Vragen ze inkom op zo een mini meeting?
Alle inlichtingen als ook inlichtingen over onze meeting kan je mij versturen op volgend mail adres: info@the-untouchables.be

alvast bedankt voor je aandacht

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor Morty » Vr Feb 05, 2010 10:20

Lijkt me misschien wel interessant.
Ik heb dat in de hele beginne van MINI2 een paar x mee gedaan.

Een meeting voor de MINI liefhebber is meestal net ietsjes anders dan een normale tuningmeeting. De meesten onder ons gaan liever een eindje rijden ipv een aantal uren stil te staan op zo'n parking en wat te staan "koekeloeren".
ALHOEWEL.. het natuurlijk dan weer een sociaal gebeuren wordt, dat ook weer interessant kan zijn. Je leert wat nieuwe mensen kennen, je ziet wat oude bekenden terug etc...
Eigenlijk een "spontaantje" zoals wij wel eens zeggen.
Gewoon eens afspreken, ergens naartoe rijden voor een drankje of een hapje, activiteit of een gezellige babbel of een opendeur bij een dealer...

Als we gewoon met een aantal afspreken, is het meestal zonder kosten, is er een rit / event en is er wat organisatie mee gemoeid, dan wordt daar meestal wel iets voor gevraagd. Je bent daar eigenlijk vrij in.

Moet er iets zijn? Tja the usual stuff voor een hapje en drankje, of als er een leuk etablissement in de buurt is, is dat ook ok. Je kan misschien eens informeren bij een lokale MINI dealer in de buurt of die u misschien mee wil ondersteunen of een stand wilt zetten? Ze hebben zo'n bestelwagen bij MINI die openplooit met allerlei goodies in.

Gebruikersavatar
bartje
MINI2 - Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 Feb 2010

Berichtdoor bartje » Vr Feb 05, 2010 12:54

alvast bedankt voor de info, kijk uit naar nog wat meer info op dit forum

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Za Feb 06, 2010 8:50

Dag Bart,
Welkom hier in ons midden.
Zoals je wellicht al hebt gelezen door ons forum heen zijn onze meets dikwijls in de vorm van ritten.

Er zijn steeds een aantal open ritten waar een geïnteresseerde mee kan deelnemen om zo eigenlijk eens te proeven van wat MINIACS is, kan zijn. Dit door even contact op te nemen met de regio-verantwoordelijke en de betaling van 8€ p.p., hiervoor geniet je die dag ook van de zaken zoals er zijn, het roadbook, de eventuele activiteiten, een drankje,....

Alvast veel succes met je event op 10 juli, wij hebben daags nadien onze MINIACS Vlaamse Feestrit.

En als je die MINI hebt, stel die hier dan maar even voor!

Gebruikersavatar
bjorn
MINI Driver
Berichten: 80
Lid geworden op: 01 Aug 2009
Locatie: roeselare

Berichtdoor bjorn » Za Feb 06, 2010 10:44

weet je wat soms ook intersant zou zou op een meeting, dit bv.
http://www.kapaza.be/Diversen/Feestarti ... feest.html

Gebruikersavatar
bartje
MINI2 - Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 Feb 2010

Berichtdoor bartje » Za Feb 06, 2010 10:47

dat zou inderdaad goed zijn maar op een meeting waar geen drank voorhanden is. Wij hebben een volledige kantine terbeschikking.

heb nog een vraag ,hoe wordt er bij jullie reclame gemaakt voor een mini rit of evenement?

in de tuningwereld gebeurd dit via flyers en bij jullie?

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Za Feb 06, 2010 14:07

bartje schreef:heb nog een vraag ,hoe wordt er bij jullie reclame gemaakt voor een mini rit of evenement?


Via ons forum. We hebben meer dan 100 leden, die leden zien nog een extra stuk van het forum waarop alle gegevens te zien zijn van de ritten. Voor het betalen van lidgeld hebben zij natuurlijk een aantal voordelen (waaronder het extra gedeelte van het forum), anders zou er geen verschil zijn tussen betalende leden en niet betalende MINI fans.
De "open" ritten waar zoals Jan al schreef iedereen aan kan deelnemen mits betaling van 8€, worden op het openbaar gedeelte van het forum kenbaar gemaakt, soms ook met flyers en aankondigingen op andere fora en dergelijke.

Gebruikersavatar
bartje
MINI2 - Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 Feb 2010

Berichtdoor bartje » Za Feb 06, 2010 15:07

hmm mond tot mond reclame dus, maar wordt er ook op andere forums gesproken over zo een rit. HIer zijn meer dan 100 leden maar je begrijpt ook wel dat ik voor 100 auto's geen meeting kan organiseren hé. Heb laatst gehoord dat er ergens een meeting was van mini over heel de wereld met een hele hoop mini's , wil eigenlijk naar die kant uitgaan.

Gebruikersavatar
daphne
MINI Regular
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 Jan 2010
Locatie: brugge city

Berichtdoor daphne » Za Feb 06, 2010 15:18

gewoon doen!!maak het gewoon wa intressant,zoals die bar en wa muziek,er zullen er wel op afkomen..

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Za Feb 06, 2010 16:56

bartje schreef:hmm mond tot mond reclame dus, maar wordt er ook op andere forums gesproken over zo een rit. HIer zijn meer dan 100 leden maar je begrijpt ook wel dat ik voor 100 auto's geen meeting kan organiseren hé. Heb laatst gehoord dat er ergens een meeting was van mini over heel de wereld met een hele hoop mini's , wil eigenlijk naar die kant uitgaan.


Dat was MINI United, georganiseerd door MINI zelf, en kostte ettelijke miljoenen, als je dat ervoor over hebt, laat je gerust gaan 8)

Gebruikersavatar
black jack
MINI-aholic
Berichten: 563
Lid geworden op: 30 Jan 2009
Locatie: diest

Berichtdoor black jack » Za Feb 06, 2010 17:09

die zal euro millions gewonnen hebben zeker :lol:

maar als het lukt kom ik zeker :grin:

good luck [-o<

Gebruikersavatar
bartje
MINI2 - Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 Feb 2010

Berichtdoor bartje » Za Feb 06, 2010 17:21

was het maar waar. Nee als ik iets doe wil ik het tegoei doen

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Za Feb 06, 2010 18:45

De grootste MINI meetings in de buurlanden (Duitsland, Frankrijk...) halen ongeveer 200 tot max 300 MINI's, maar die landen zijn dan ook ettelijke keren groter dan België, en zeker dan Vlaanderen. Ze hebben dus een véél grotere vijver om uit te vissen. En dat zijn dan meetings die al jaren bestaan en al een reputatie opgebouwd hebben...

Bij onze meetings (ritten) halen we 10 tot 50 MINI's, uitzonderlijk eens wat meer. Wie zei er alweer dat er voor minder dan 100 auto's het de moeite niet is om een meeting te organiseren :roll: :wink:

Misschien kan je beginnen met het circuit van Zolder of Francorchamps af te huren? MU vindt ook altijd plaats op en rond een circuit, en die halen dan wel een paar duizend MINI's, maar zoals gezegd met een budget van een paar miljoenen.

Maar niettemin, veel succes gewenst!

Gebruikersavatar
bartje
MINI2 - Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 Feb 2010

Berichtdoor bartje » Za Feb 06, 2010 18:56

na wat peilingen hier en daar vermoed ik dat een gewone meeting inderdaad niet haalbaar is. Bij deze zijn jullie "miniacs" wel uitgenodigd op onze tuning evenement.
Een grote groep minis is dan ook weer iets speciaals op een groot tuning treffen.

Hoor het wel als er interesse is in de uitnodiging.

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Zo Feb 07, 2010 7:54

Misschien al wat meer info hierover posten hé Bart?! en succes met het event alvast!

Gebruikersavatar
bartje
MINI2 - Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 Feb 2010

Berichtdoor bartje » Zo Feb 07, 2010 9:40

De info over onze tuningshow hier posten of in een nieuw topic?
laat het mij maar weten. Als ik weet dat er een groep mini's gaat komen, kan ik een speciaal plaatsje, dicht bij de kantine voorzien voor de mini's:p


Terug naar “Spontane Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten