Sensation White

Tuningmeeting? Zin om eens af te spreken? Ben je in de buurt? Zet het allemaal hier
Gebruikersavatar
isa-mini
MINI Regular
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 Okt 2009
Locatie: Ertvelde

Sensation White

Berichtdoor isa-mini » Ma Feb 22, 2010 19:06

Zijn er hier mensen die 13Maart naar Sensation white gaan in Hasselt?

Gebruikersavatar
eriks
MINI Master
Berichten: 3201
Lid geworden op: 07 Jan 2006
Locatie: Helchteren
Contact:

Berichtdoor eriks » Ma Feb 22, 2010 22:02

En wat mogen wij ons hierbij voorstellen?

Gebruikersavatar
Panidacolada
MINI-aholic
Berichten: 994
Lid geworden op: 03 Apr 2009
Locatie: Sint-Niklaas

Berichtdoor Panidacolada » Di Feb 23, 2010 9:00

Wicked Wonderland.... :D
En volledig in het wit gaan!!!

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Di Feb 23, 2010 9:11

Alles in't wit hé,... moet wel eens de moeite zijn maar vrees dat ik zo eerder een blues-country-rock kleinschaligfestival liefhebber ben,...of zou de age hier meespelen, lol

http://www.djguide.nl/party.p?id=77393

Indrukwekkende line up voor de 6e Sensation editie !

Zaterdag 13 maart 2010 kleurt Hasselt volledig wit voor de zesde Belgische editie van Sensation. Na 4 uitverkochte edities in het Antwerpse Sportpaleis, verhuisde Sensation vorig jaar met overweldigend succes naar de Ethias Arena in Hasselt waar de Ocean of White, met 80 meter lange fonteinshow, plaatsvond.

De aftrap van de nieuwe wereld tournee werd in Juli 2009 in Amsterdam gegeven. De nieuwe Sensation show kreeg de naam “Wicked Wonderland” en neemt de bezoekers mee op een avontuurlijke reis vol mysterieuze en sensuele ontdekkingen.

Sensationele belevenis
Sensation van organisator ID&T is uitgegroeid tot een nightlife beleving met internationale allure, waarbij optredens, muziek, acrobatiek, dans en vuurwerk centraal staan. Door een strikt nageleefde witte dresscode wordt ook het publiek onderdeel van een indrukwekkend decor. Wicked Wonderland neem de bezoekers mee op een avontuurlijke reis vol sensuele ontdekkingen.

De Ethias Arena wordt voor deze editie wederom tot de laatste millimeter benut. Net zoals vorig jaar worden er meer dan 18.000 bezoekers verwacht. Verwacht je alvast aan een wervelende show overgoten door de beste beats, gebracht door internationale top artiesten.

Naam & faam
ID&T zorgt, zoals elk jaar, voor een indrukwekkende line up met tal van internationale dj’s die het publiek kunnen bekoren met dansbare beats en de allernieuwste mixen. Deze editie zal de Parijse nachtprins Martin Solveig met zijn fashionable tunes zeker het vrouwelijk publiek bekoren. Daarnaast zal de Zweed Sebastian Ingrosso die deel uitmaakt van de Swedish House Maffia, ondermeer bekend van de hit “Leave the world behind” de pannen van het dak spelen. Verder kunnen de bezoekers zich verwachten aan Mr. White en de Nederlandse dj’s Erick E en Sander van Doorn. Sander van Doorn is onlangs uitverkozen door DJ Mag als 10e beste dj ter wereld.

Internationale allure
Vijf jaar geleden was België het allereerste land waar Sensation buiten de Nederlandse grens plaatsvond. Ondertussen is Sensation uitgegroeid tot een internationaal fenomeen. In meer dan 17 landen en op vier continenten, waaronder Madrid, Kopenhagen, Lissabon, Praag, Sao Paulo, St Petersburg en Melbourne, vindt de Wicked Wonderland editie plaats.

Het succes van Sensation blijft internationaal niet onopgemerkt. Sensation heeft overal ter wereld al meerdere awards ontvangen.

Gebruikersavatar
eriks
MINI Master
Berichten: 3201
Lid geworden op: 07 Jan 2006
Locatie: Helchteren
Contact:

Berichtdoor eriks » Di Feb 23, 2010 9:22

Dank u wel Jan voor de uitgebreide uitleg :wink:
Is wel iets niet voor ons :P :P Voor de jongere generatie moet dit wel een leuk evenement zijn 8)
Moest het in feite eerst aan onze Gianni gevraagd hebben :oops:

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Di Feb 23, 2010 9:26

eriks schreef:Dank u wel Jan voor de uitgebreide uitleg
Is wel iets niet voor ons :P :P Voor de jongere generatie moet dit wel een leuk evenement zijn 8)
Moest het in feite eerst aan onze Gianni gevraagd hebben :oops:


Allé Erik, FEESTJE,... :wink: \:D/
't moet wel eens een fantastische beleving zijn, .... als ik de trailer bezie,... mee in de trance,... maar vrees dat ik het daar niet zo lang zou uithouden,...

Gebruikersavatar
Panidacolada
MINI-aholic
Berichten: 994
Lid geworden op: 03 Apr 2009
Locatie: Sint-Niklaas

Berichtdoor Panidacolada » Di Feb 23, 2010 11:31

jawel Jan, het zou supertof worden.... :D
En allemaal Mini's op de parking

Gebruikersavatar
mujer
MINI Master
Berichten: 1566
Lid geworden op: 03 Feb 2005
Locatie: Gent

Berichtdoor mujer » Di Feb 23, 2010 12:18

sorry, wij hebben al een afspraak die avond

Gebruikersavatar
Musti
MINI-aholic
Berichten: 598
Lid geworden op: 20 Jul 2008
Locatie: Kruishoutem

Berichtdoor Musti » Di Feb 23, 2010 12:47

mss wel ja :p..
alhoewel we al uitnodigingen gehad hebben voor Sensation black ook..voorkeur gaat toch uit naar de white :P

Gebruikersavatar
daphne
MINI Regular
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 Jan 2010
Locatie: brugge city

Berichtdoor daphne » Di Feb 23, 2010 14:12

ik ben vorig jaar geweest,twas gewoonweg de max!!!!met vuurwerk in de zaal enal,en die stoet is zeker de moeite om te zien,tis alsof je op de pillen zit en toch nix genomen hebt :D
kzou zegn gewoon gaan!!spijtig dat zover is voor mij anders had ik zeker gegaan

Gebruikersavatar
isa-mini
MINI Regular
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 Okt 2009
Locatie: Ertvelde

Berichtdoor isa-mini » Wo Feb 24, 2010 12:23

MY Dweiltje schreef:Alles in't wit hé,... moet wel eens de moeite zijn maar vrees dat ik zo eerder een blues-country-rock kleinschaligfestival liefhebber ben,...of zou de age hier meespelen, lol

http://www.djguide.nl/party.p?id=77393

Indrukwekkende line up voor de 6e Sensation editie !

Zaterdag 13 maart 2010 kleurt Hasselt volledig wit voor de zesde Belgische editie van Sensation. Na 4 uitverkochte edities in het Antwerpse Sportpaleis, verhuisde Sensation vorig jaar met overweldigend succes naar de Ethias Arena in Hasselt waar de Ocean of White, met 80 meter lange fonteinshow, plaatsvond.

De aftrap van de nieuwe wereld tournee werd in Juli 2009 in Amsterdam gegeven. De nieuwe Sensation show kreeg de naam “Wicked Wonderland” en neemt de bezoekers mee op een avontuurlijke reis vol mysterieuze en sensuele ontdekkingen.

Sensationele belevenis
Sensation van organisator ID&T is uitgegroeid tot een nightlife beleving met internationale allure, waarbij optredens, muziek, acrobatiek, dans en vuurwerk centraal staan. Door een strikt nageleefde witte dresscode wordt ook het publiek onderdeel van een indrukwekkend decor. Wicked Wonderland neem de bezoekers mee op een avontuurlijke reis vol sensuele ontdekkingen.

De Ethias Arena wordt voor deze editie wederom tot de laatste millimeter benut. Net zoals vorig jaar worden er meer dan 18.000 bezoekers verwacht. Verwacht je alvast aan een wervelende show overgoten door de beste beats, gebracht door internationale top artiesten.

Naam & faam
ID&T zorgt, zoals elk jaar, voor een indrukwekkende line up met tal van internationale dj’s die het publiek kunnen bekoren met dansbare beats en de allernieuwste mixen. Deze editie zal de Parijse nachtprins Martin Solveig met zijn fashionable tunes zeker het vrouwelijk publiek bekoren. Daarnaast zal de Zweed Sebastian Ingrosso die deel uitmaakt van de Swedish House Maffia, ondermeer bekend van de hit “Leave the world behind” de pannen van het dak spelen. Verder kunnen de bezoekers zich verwachten aan Mr. White en de Nederlandse dj’s Erick E en Sander van Doorn. Sander van Doorn is onlangs uitverkozen door DJ Mag als 10e beste dj ter wereld.

Internationale allure
Vijf jaar geleden was België het allereerste land waar Sensation buiten de Nederlandse grens plaatsvond. Ondertussen is Sensation uitgegroeid tot een internationaal fenomeen. In meer dan 17 landen en op vier continenten, waaronder Madrid, Kopenhagen, Lissabon, Praag, Sao Paulo, St Petersburg en Melbourne, vindt de Wicked Wonderland editie plaats.

Het succes van Sensation blijft internationaal niet onopgemerkt. Sensation heeft overal ter wereld al meerdere awards ontvangen.



Bedankt om de volledige uitleg te schrijven.
Had het zelf niet beter gekund

Gebruikersavatar
isa-mini
MINI Regular
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 Okt 2009
Locatie: Ertvelde

Berichtdoor isa-mini » Wo Feb 24, 2010 12:26

Inderdaad jammer dat het zo ver is.
Daardoor krijg ik niemand mee.
Naar daar rijden is niets,maar tis da terug keren!
Zal misschien voor volgend jaar zijn!
:(

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Wo Feb 24, 2010 13:32

isa-mini schreef:Inderdaad jammer dat het zo ver is.
Daardoor krijg ik niemand mee.
Naar daar rijden is niets,maar tis da terug keren!
Zal misschien voor volgend jaar zijn!
:(


Nu dat terugkeren,... ik zou daar als ik van jullie was een weekendje van maken en in de buurt ergens een hotelkamer nemen,... rustig uitchillen en na een lekker ontbijt de volgende ochtend huiswaarts,... 't is maar een idee voor de toekomst hé people ;)

Gebruikersavatar
Jan zonder vrees
MINI Fan
Berichten: 185
Lid geworden op: 06 Apr 2008
Locatie: Hasselt

Berichtdoor Jan zonder vrees » Wo Feb 24, 2010 13:58

isa-mini schreef:Inderdaad jammer dat het zo ver is.
Daardoor krijg ik niemand mee.
Naar daar rijden is niets,maar tis da terug keren!
Zal misschien voor volgend jaar zijn!
:(


2de slaapkamer is thuis nog vrij en ik woon maar op een 5 min van de ethias arena
ge zult alleen men vriendin moeten kunnen overtuigen vermits ik niet thuis ben :x

Gebruikersavatar
isa-mini
MINI Regular
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 Okt 2009
Locatie: Ertvelde

Berichtdoor isa-mini » Wo Feb 24, 2010 18:37

Jan zonder vrees schreef:
isa-mini schreef:Inderdaad jammer dat het zo ver is.
Daardoor krijg ik niemand mee.
Naar daar rijden is niets,maar tis da terug keren!
Zal misschien voor volgend jaar zijn!
:(


2de slaapkamer is thuis nog vrij en ik woon maar op een 5 min van de ethias arena
ge zult alleen men vriendin moeten kunnen overtuigen vermits ik niet thuis ben :x


Alvast bedankt! Zal het thuis eens bespreken.

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor Morty » Wo Feb 24, 2010 23:10

De afgelopen jaren steeds aanwezig op Sensation White hehe :)
Perspassen zijn toch zo leuk :grin: :grin:

Dit jaar zal ik wss even overslaan, maar moest er toch iets uit de bus komen, laat ik het jullie zeker weten.


Terug naar “Spontane Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten