Sébastien's MINI Cooper S Eclipse Grey
Sébastien's MINI Cooper S Eclipse Grey
....
Laatst gewijzigd door Sébastien op Do Jan 29, 2015 23:46, 11 keer totaal gewijzigd.
Sébastien schreef:Ff een update:
Zijn ook nog black headlights bij en het vermogen wordt gereduceerd nr 163pk (kan na inschrijving natuurlijk omhoog)
Kheb ook sportstripes genomen ipv bonnets...
Levering wel maar eind 2010
Een vreed mooi uitgeruste clubbi

Wel een heel lange wachttijd...

Dangixxer schreef:Sébastien schreef:Ff een update:
Zijn ook nog black headlights bij en het vermogen wordt gereduceerd nr 163pk (kan na inschrijving natuurlijk omhoog)
Kheb ook sportstripes genomen ipv bonnets...
Levering wel maar eind 2010
Een vreed mooi uitgeruste clubbi![]()
Wel een heel lange wachttijd...Welke reden geven ze daar voor?
Omda ht de facelift is...

- tommy cooper
- MINI Freak
- MY Dweiltje
- MINI Master
- Panidacolada
- MINI-aholic
- Clubmanner
- MINI Regular
- crossbytje
- MINI Regular
- crossbytje
- MINI Regular
crossbytje schreef:nog een tip, dat lounge leder staat wel heel erg goed met cream white interior world. Het witte randje op de zetels is identiek dezelfde kleur als je color line dan, wat echt een supercombo is!
Das idd knap, maar dat wit randje op de zwarte lounge zetels is precies echt wit, terwijl cream white meer naar beige gaat, zou dat dan ook nog zo goed uitkomen?
- crossbytje
- MINI Regular
Wel dat is het precies, dat wit randje op de zetels is even creme als de cream white color line (en komt ook erg dicht in de buurt van pepper white).
Terwijl het er op de configuratorprentjes idd witwit uitziet. Ik heb ook getwijfeld indertijd, tot ik lounge leder zetels in het echt gezien heb, in combinatie met cream white. Het is echt identiek.
Terwijl het er op de configuratorprentjes idd witwit uitziet. Ik heb ook getwijfeld indertijd, tot ik lounge leder zetels in het echt gezien heb, in combinatie met cream white. Het is echt identiek.
crossbytje schreef:Wel dat is het precies, dat wit randje op de zetels is even creme als de cream white color line (en komt ook erg dicht in de buurt van pepper white).
Die color line staat er precies niet meer tussen bij de facelift? Op de configurator is die weg...
- crossbytje
- MINI Regular
Sébastien schreef:Die color line staat er precies niet meer tussen bij de facelift? Op de configurator is die weg...
Ik heb even gegoogled en het ziet ernaar uit dat cream white vervangen (hernoemd) is door polar beige, wat wel op de configurator staat. Het ziet er dan zelfs hetzelfde uit in de configurator.
Terug naar “Show & Shine - MINI”