Verzekeren op de naam van je ouders is geen probleem.
Zolang de wagen dan ook op de naam van de ouders staat.
Bijvoorbeeld:
Als ik een Ferrari koop en deze verzeker op mijn naam. Mag ik gerust deze wagen aan jou geven om mee rond te rijden.
Het probleem doet zich voor als je de auto op jou naam hebt en dan de verzekering laat zetten op de naam van de ouders.
En idd de verzekering voor een MINI Cooper S is verdomd duur voor een persoon onder de 25.
Ik betaal nu ik 25 ben een heel stuk minder dan voorheen.
M'n mini'tje!
Ja dat klopt, als je ouders de wagen willen financieren is dat allemaal geen probleem. Maar ik heb mijn nieuwe MINI zelf gekocht en deze kwam dus ook op mijn naam. Een van mijn ouders hadden hem ook op hun naam kunnen zetten, maar dan is hij van mijn ouders en niet van mij... Terwijl ik hem wel betaald heb. Je hebt geluk als je er eentje krijgt natuurlijk dan steekt dat zo nauw niet
En ja de problemen doen zich pas echt voor indien inschrijving/verzekering niet idem zijn...
Hopelijk is mijn verzekering ook wat lager binnen 4 jaar

En ja de problemen doen zich pas echt voor indien inschrijving/verzekering niet idem zijn...

- b00zyt0mmy
- MINI Regular
MINIMJ schreef:Ja dat klopt, als je ouders de wagen willen financieren is dat allemaal geen probleem. Maar ik heb mijn nieuwe MINI zelf gekocht en deze kwam dus ook op mijn naam. Een van mijn ouders hadden hem ook op hun naam kunnen zetten, maar dan is hij van mijn ouders en niet van mij... Terwijl ik hem wel betaald heb. Je hebt geluk als je er eentje krijgt natuurlijk dan steekt dat zo nauw niet
Het zelfde hier! Ik heb zelf ook hard gewerkt om mijn EIGEN mini'tje te kunnen aanschaffen. Ervoor reed ik ook gewoon rond met de "gekregen clubman" van mijn mama..Dat is wel leuk en gemakkelijk zolang er idd niets gebeurd.. Maar zoals eerder gezegd zal je eens op je eigen benen moeten staan, dus beter zo vroeg mogelijk.

En ja, als alles op u ouders hun naam staat, en je hebt een accident waaruit blijkt dat jij de hoofdbestuurder bent ipv "bijbestuurder" (weet exacte term even niet) of in het slechtste geval dat je ouders hier niet mee rijden dan begint de miserie pas. Verzekeringen betalen nu eenmaal niet zo graag uit, zeker niet als het over grote bedragen zou gaan.. Hierin gaan ze namelijk nogal heel ver om uit te zoeken of de klant niet in fout is.. zo ja, dan zal de maatschappij in sommige gevallen zijn volledige verantwoordelijkheid kunnen terug trekken met zware misschien wel kostelijke zorgen voor de klant. Door bv. rondvraag bij de buren wie met de auto rijd en dergelijke,...
+ voor je wagen waar je hard voor hebt moeten werken, heb je ook veel meer respect en draag je ook veel meer zorg voor!

MINIMJ schreef:Ja dat klopt, als je ouders de wagen willen financieren is dat allemaal geen probleem. Maar ik heb mijn nieuwe MINI zelf gekocht en deze kwam dus ook op mijn naam.
b00zyt0mmy schreef:Het zelfde hier! Ik heb zelf ook hard gewerkt om mijn EIGEN mini'tje te kunnen aanschaffen.
Vergis je niet, ik heb ook alles zelf betaald hoor. En ik heb daar ook voor moeten werken.
Anyway, I'm out.
- Panidacolada
- MINI-aholic
Ik had daar geen problemen mee met verzekering.
Die stond volledig op mijn naam, mee laten verzekeren bij ons papa.
Ik was hoofdbestuurder en als ik iets tegenkwam in mijn eigen fout veranderde niks aan mijn papa zijn verzekering, alleen aan de die van mij.
En ik denk iedereen die nen MINI heeft, dat die hard werken
Ik was hoofdbestuurder en als ik iets tegenkwam in mijn eigen fout veranderde niks aan mijn papa zijn verzekering, alleen aan de die van mij.

- b00zyt0mmy
- MINI Regular
Panidacolada schreef:Ik had daar geen problemen mee met verzekering.
Idd, voor mini's moet je hard werken! Kost namelijk heel veel liefde

En Xefke dat was ook nooit zo bedoelt dat ik iets zou insinueren over het feit dat jij het al dan niet in je schoot geworpen kreeg.. Ik wou gewoon bevestigen dat ook ik ervoor heb moeten werken zoals MINIMJ..
Ik ben 23 en de auto zelf staat op mijn naam en de verzekering op mijn ma. Ik sta wel als 2e bestuurder. Ik denk dat ze bij de verzekering wel weten da mijn ma niet met een Cooper S rijdt, maar we zijn daar al jaren klant en die maken daar geen probleem van.
Toen ik nog met de Cooper D reed heb ik eens een velg kapot gereden en ze hebben die zonder problemen betaald. Verzekering was hetzelfde, dus ik als 2e bestuurder, mijn ma als hoofdbestuurder, terwijl ze er nooit mee reed.
K betaal wel +- 1500 euro verzekering full omnium zonder franchise
Toen ik nog met de Cooper D reed heb ik eens een velg kapot gereden en ze hebben die zonder problemen betaald. Verzekering was hetzelfde, dus ik als 2e bestuurder, mijn ma als hoofdbestuurder, terwijl ze er nooit mee reed.
K betaal wel +- 1500 euro verzekering full omnium zonder franchise

- Panidacolada
- MINI-aholic
Ik kreeg echt wel nen dikke percent toen ik mijn mini liet verzekeren bij mijn papa.
Mss hangt het er ook een beetje van af bij wie je gaat, allé ik denk dat toch.
Maar er kon toen echt niks veranderen aan mijn papie zijn verzekering als ik iets tegenkwam, dus dat was wel gemakkelijk vond de papa dan é
En ja MINI's kosten centjes en liefde, maar ze zijn het toch zooooo waard é
Mss hangt het er ook een beetje van af bij wie je gaat, allé ik denk dat toch.
Maar er kon toen echt niks veranderen aan mijn papie zijn verzekering als ik iets tegenkwam, dus dat was wel gemakkelijk vond de papa dan é

En ja MINI's kosten centjes en liefde, maar ze zijn het toch zooooo waard é
Panidacolada schreef:Ik had daar geen problemen mee met verzekering.
Das waar, maar kga niet weken voor een auto, das niet het belangrijkste

Laatst gewijzigd door MINIMJ op Di Jun 21, 2011 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- Panidacolada
- MINI-aholic
Terug naar “Show & Shine - MINI”