Yoeri's MiniC
Hij trekt zuiverder door, en een mooi dieper geluid.
Ik ben er content van, maar het beste is nooit teveel verwachten van een luchtfilter je wint er immers geen hopen pk's mee
Maar ik kan toch zeggen dat de mini op bepaalde vlakken vlotter is geworden
En dat verbindingsstuk is maar zo ge?soleerd als kan zijn
De prijs kan ik niet meer van buiten zeggen, ik denk rond de 100-120?.
Ahja, ruitenfolie plan is afgelast, wegens niet meer leverbaar
Maar toch heb ik een nieuwigheid aan te kondigen. Alle 4 mijn velgen worden gerenoveerd en gespoten in donker chroom
7 november gaan ze binnen en de week daarop heb ik ze terug. Tegen dan liggen er ook 2 nieuwe bandjes op, wss de Toyo T1R ofwel terug Pirelli's
Ik ben er content van, maar het beste is nooit teveel verwachten van een luchtfilter je wint er immers geen hopen pk's mee

Maar ik kan toch zeggen dat de mini op bepaalde vlakken vlotter is geworden

De prijs kan ik niet meer van buiten zeggen, ik denk rond de 100-120?.
Ahja, ruitenfolie plan is afgelast, wegens niet meer leverbaar

Maar toch heb ik een nieuwigheid aan te kondigen. Alle 4 mijn velgen worden gerenoveerd en gespoten in donker chroom

- Racing Green
- MINI Master
Yoeri schreef:Ik ben er content van, maar het beste is nooit teveel verwachten van een luchtfilter je wint er immers geen hopen pk's mee
Deze is een vrij universele filter of niet ? Daar moet je inderdaad minder van verwachten dan van een K&N, waar ingenieurs per wagen een aantal filters ontwerpen en die met de beste vermogenswinst eruit pikken voor dat type wagen.
Mij is het niet zozeer om de prestaties te doen, wel om een (nog) leuker geluid. Uitlaat veranderen vind ik momenteel nog niet aangewezen, want mijnen tuut heeft nog maar 15.000 km enis nog maar 10 maand oud. Ik vind een 500 EUR nogal veel geld voor wat extra geluid via een uitlaat. Ik hou het liever vrij onopvallend en discreet (wel nogal moeilijk met zo'n Canadese vlag op je dak
) Ik bedoel: liever een diepere grol met de originele uitlaat dan een diepere grol met andere uitlaat. Ik spendeer voorlopig eerder geld aan wat extra chroom, tankdop enz..., Maar een filter die wat mooier geluid oplevert mag wel.

Morgen komen m'n 15"ers er terug op voor een 3-tal weken
17"ers gaan 7 november binnen (renovatie en andere lak), en worden vanachter ook direct uitgerust met 2 nieuwe Toyo T1R banden.
Verder is er op 22 november het tinten van m'n 3 achterste ruiten gepland.
En nog een paar kleine details die geheim blijven ^^

17"ers gaan 7 november binnen (renovatie en andere lak), en worden vanachter ook direct uitgerust met 2 nieuwe Toyo T1R banden.
Verder is er op 22 november het tinten van m'n 3 achterste ruiten gepland.
En nog een paar kleine details die geheim blijven ^^
Ziet er harstikke mooi uit
Voorste zijruiten niet toegestaan om te tinten in Belgi?? Zelf heb ik 33% laten doen om v??r bij te kleuren t.o.v. de vanaf fabriek getinte achterruiten, dat is in Nederland net toegestaan.

Voorste zijruiten niet toegestaan om te tinten in Belgi?? Zelf heb ik 33% laten doen om v??r bij te kleuren t.o.v. de vanaf fabriek getinte achterruiten, dat is in Nederland net toegestaan.
Laatst gewijzigd door Berthil op Ma Nov 28, 2005 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- minibandit
- MINI Nutter
Terug naar “Show & Shine - MINI”