Mini Cooper Number 19
- Union Jack
- MINI Regular
proficiat met de aankoop,
ik had dan liever een JCW met alles erop en eraan, nog goedkoper ook,
deze is natuurlijk iets speciaal, nadeel is dan weer dat je er niets aan
mag veranderen of hij is zijn originaliteit en waarde kwijt,
ik vind hem niet echt schoon, maar dat vond iedereen,
zelfs Number 19 zelf
http://forum.mini2.be/viewtopic.php?t=1632
ik had dan liever een JCW met alles erop en eraan, nog goedkoper ook,
deze is natuurlijk iets speciaal, nadeel is dan weer dat je er niets aan
mag veranderen of hij is zijn originaliteit en waarde kwijt,
ik vind hem niet echt schoon, maar dat vond iedereen,
zelfs Number 19 zelf

http://forum.mini2.be/viewtopic.php?t=1632
Ik ben niet langer de GP man van Mini2.be
Ik had een bestelbon voor de GP ondertekend maar we waren overeengekomen dat we pas gingen overgaan tot echte verkoop (zijnde betaling) wanneer mijn vader groen licht gaf (ik ging hem betalen, maar als ik er niet door was, dan mocht ik hem niet kopen).
Aangezien mijn vader pas groen licht wil geven na mijn resultaten en de garage in onzekerheid leefde, zijn ze achter mijn rug gaan zoeken achter een andere koper.
Er is nu een andere dealer die een klant heeft gevonden.
Gisteren heeft mijn concessiehouder om een definitieve beslissing gevraagd.
Aangezien ik nog niet kan en mag beslissen, moet ik hem nu aangetekend annuleren
Geen GP meer voor mij.
Triest echt triest

Ik had een bestelbon voor de GP ondertekend maar we waren overeengekomen dat we pas gingen overgaan tot echte verkoop (zijnde betaling) wanneer mijn vader groen licht gaf (ik ging hem betalen, maar als ik er niet door was, dan mocht ik hem niet kopen).
Aangezien mijn vader pas groen licht wil geven na mijn resultaten en de garage in onzekerheid leefde, zijn ze achter mijn rug gaan zoeken achter een andere koper.
Er is nu een andere dealer die een klant heeft gevonden.
Gisteren heeft mijn concessiehouder om een definitieve beslissing gevraagd.
Aangezien ik nog niet kan en mag beslissen, moet ik hem nu aangetekend annuleren

Geen GP meer voor mij.
Triest echt triest

Niet getreurd N?19
Met dat geld kunt ge uzelf een leuke S kopen en volledig zelf customizen,
ok de GP is redelijk exclusief, maar da wilt niet zeggen dat ge niet ongeveer hetzelfde kunt bekomen
GL met de examens trouwens, ik heb ze ook nu, maar bij mij hangt er geen S vanaf
mss spijtig want dan was ik extra gemotiveerd 
Met dat geld kunt ge uzelf een leuke S kopen en volledig zelf customizen,
ok de GP is redelijk exclusief, maar da wilt niet zeggen dat ge niet ongeveer hetzelfde kunt bekomen

GL met de examens trouwens, ik heb ze ook nu, maar bij mij hangt er geen S vanaf

Thanks Youri.
Veel geluk met uw rechtenstudies. Ik heb het na mijn kandidaturendiploma in 1ste lic opgegeven. 't Was niets voor mij. Ik doe nu vastgoed.
En er hangt geen S af van mijn examens. Het kan evengoed zijn dat als ik erdoor ben, ik niet eens mijn Cooper mag verkopen. Dus extra motivatie is het niet. Mja, we zien wel
Veel geluk met uw rechtenstudies. Ik heb het na mijn kandidaturendiploma in 1ste lic opgegeven. 't Was niets voor mij. Ik doe nu vastgoed.
En er hangt geen S af van mijn examens. Het kan evengoed zijn dat als ik erdoor ben, ik niet eens mijn Cooper mag verkopen. Dus extra motivatie is het niet. Mja, we zien wel

tdr schreef:Seg Klaus
Persoonlijk vind ik mijn S de geschikte oplossing voor u!
Waarschijnlijk ja

YELLOW_DINO schreef:Wacht nog maar effe want als ik het zo hoor kan hij mss met zijn eigen geld ne classic kopen ipv ne Cooper S te krijgen.
Heb je nog steeds je gele Cooper? Ik dacht dat die weg was of helemaal kapot? Of vergis ik mij?

Number 19 is NO MORE ...
Hij is vanmiddag vetrokken met een ander baasje ...
Hier zijn de laatste foto's;

Ik heb de koopster gevraagd om mij te contacteren als ze hem terug verkoopt. Ik wou hem graag houden maar had het geld nodig voor de nieuwe.
Vind het echt triest dat ik mijn eerste mini'tje weg moet doen.

Hij was zo mooi

Goed nieuws is wel dat de nieuwe MCS morgen toekomt in de garage

Tomorrow I'm officialy part of the MCS club

Terug naar “Show & Shine - MINI”