Een goeie "sticky" SP9000 eronder, mooi oppoetsen, bandjes opblazen tot 2,2 kg. en scheuren maar.
(zelf aan't sparen voor een setje zwarte R105 18 inchers )
Inmiddels zondag en is Indi voorzien van de sportachterbank. Heb wel voor elkaar gekregen dat de zitting is verwisseld. Kreeg in geen mogelijkheid de leuning eruit Heb de torx-schroefjes allemaal eruit gehaald en de leuning uit de scharnierpunt in het midden kunnen losmaken. Dan zit die buis (waar de leuning scharniert) nog in de carroserie, deze kreeg ik niet los, dus ff de klepjes van achterbak verwijderd en dan maar voelen. Daar voelde ik nog een schroefje en deze kreeg ik niet los Later de voorstoelen nog eens goed bekeken en tot de ontdekking gekomen dat we twee rechterstoelen hebben...da's dus niet goed. Morgen ff met die meneer bellen om van de week zetelkes om te ruilen. Meteen maar afspraak met mini-magi?r in Soest voor het omzetten van de overige stoelen (en natuurlijk pica's maken).
Ohja, twee gebroken nagels, kras op hand en een flinke snee in den vinger, valt dus allemaal mee.
@sleefje!
Mooie MINI en mocht je nu wat dichterbij gewoond hebben had ik da wel voor jou gefikst, mijn interieur ook nog maar verandert zonder veel problemen!
Veel plezier er nog mee en denk er aan: wat je zelf doet, doe je meestal beter!
Zo dan! Dit zit als een huis hoor Bij de dealer heeft de monteur de voorzetelkes onder handen genomen en kreeg ik wat tips om toch zelf de leuning van de achterbank te verwisselen. Het frame van de leuning diende te worden omgezet naar de nieuwe leuning.
Frame dient te worden omgezet
Het frame
Toch zelf ff fr?belen
In een vorige posting had ik het over opgelopen 'schade'..wel...deze is verhoogd Heb drie vingers in de pleisters en twee gebroken nagels. Maar het is gelukt en we blijven natuurijk
En warm dat het was in Bastogne dit weekend, pffff ... . Toch bedankt aan Sleeftaki en Arjanzouki voor het (korte) bezoek aan het BK mountainbike, alwaar ondergetekende de radio-studio en geluid aan 't installeren was aan de aankomst.
En ook jullie White Sensation met zwarte S-spokes is echt de moeite waard