Sega's Hyper Blue S
Hebben ook al een tijdje een souvenierke van een dm? op de capot staan. Een of andere snotaap heeft daar met iets scherp wat cirkeltjes staan in draaien.
Stond hier niet ver van een school (VTI) in Roeselare, dus vind maar eens uit wie dat was. Weet je wat, ik laat het niet onmiddellijk herstellen uit angst dat er binnen de kortste keer iets anders mee gebeurt.
Oplossing: in centrum van Roeselare een garage gehuurd dichtbij mijn vrouwkes werk, waar hij nu overdag achter slot en grendel blijft staan
Je zou er idd. schizzo van worden, maar al die stoere taal over "levend villen" en "snelle dood" hier zal ook niet veel uithalen vrees ik.
Heb je al een bestek van de schade Dave?
Stond hier niet ver van een school (VTI) in Roeselare, dus vind maar eens uit wie dat was. Weet je wat, ik laat het niet onmiddellijk herstellen uit angst dat er binnen de kortste keer iets anders mee gebeurt.
Oplossing: in centrum van Roeselare een garage gehuurd dichtbij mijn vrouwkes werk, waar hij nu overdag achter slot en grendel blijft staan

Je zou er idd. schizzo van worden, maar al die stoere taal over "levend villen" en "snelle dood" hier zal ook niet veel uithalen vrees ik.
Heb je al een bestek van de schade Dave?
Neen... Nog niet.
Ik zal eens moeten kijken wat ik er juist mee ga doen...
Wat zou het meest voordeligste en het beste zijn...??? Ik moet der allemaal eens over nadenken. Ik ga der in elk geval niet mee naar de BMW dealer zelf. Die doen volgens goede bronnen niets... en met de laatste verhalen die ik heb gehoord over mijn 'stealer'
Ik weet wel een zeer goede carrossier! Ik ga daar zeker eens horen.
Ik zal eens moeten kijken wat ik er juist mee ga doen...

Ik weet wel een zeer goede carrossier! Ik ga daar zeker eens horen.
enorm rottig!!
ik kan er over meespreken... heb het ook voorgehad met de MINI.
't was niet zo erg als bij jou maar 't was ook overduidelijk opzettelijk gedaan, vermits het ging over 2 niet evenwijdige lijnen die ook niet evenlang waren. "Gelukkig genoeg" heb ik dat stuk carrosserie ondertussen toch moeten vervangen na een accident.
In mijn vorige wagen had ik het ook al zitten, toen had iemand er niet beter op gevonden dan "f#" in mijn wagen te krassen. Wat zo'n mensen bezielen snap ik toch niet hoor. Dat ze op straat je portefeuille stelen daar hebben ze dan nog iets aan.. maar wtf is het nut van een auto te bekrassen?
ik kan er over meespreken... heb het ook voorgehad met de MINI.
't was niet zo erg als bij jou maar 't was ook overduidelijk opzettelijk gedaan, vermits het ging over 2 niet evenwijdige lijnen die ook niet evenlang waren. "Gelukkig genoeg" heb ik dat stuk carrosserie ondertussen toch moeten vervangen na een accident.
In mijn vorige wagen had ik het ook al zitten, toen had iemand er niet beter op gevonden dan "f#" in mijn wagen te krassen. Wat zo'n mensen bezielen snap ik toch niet hoor. Dat ze op straat je portefeuille stelen daar hebben ze dan nog iets aan.. maar wtf is het nut van een auto te bekrassen?

Urbanus zong het lang geleden al: de wereld is om zeep...
en katastroof zong het ook
Code: Selecteer alles
refrein
de wereld die gaat naar de kl*ten
de wereld die gaat naar de maan
zowel voor de klein als de groten
is't uit en oem zeep en gedaan
1
waaroem zou kik stoppen met smoren
waaroem zou'k nog zien naar mijn lijn
wie zal d'r zijn eigen aan storen
as w'allemaal oem zeep zullen zijn
waaroem zou kik stoppen met drinken
den drank die verlicht mijn verstand
en begint het vandaag al te stinken
dan sterf ik met't glas in mijn hand
2
Ik doen ni meer mee met de lotto
ik haal al mijn poen van de bank
ik spaar ni meer voort voor nen auto
'k geef alles aan eten en drank
waaroem zou'k mij in moeten houwen
waaroem nog van stillekes aan
waaroem zou'k ni lopen met vrouwen
zolank datter vrouwen bestaan
3
waaroem zou'k nog bergen verzetten
waaroem zou'k nog wroeten en doen
want morgen dan staan hier raketten
dus gaan we best nu met pensioen
de wereld die gaat naar de kl*ten
d'r trekken wij ons niks van aan
al staan wij hier in onzen blote
ons zorgen die zen van de baan
veel sterkte sega. zoiets is altij kl*te...
Sega schreef:die is idd om zeep...![]()
Ze gunnen het je niet als je eens iets hebt waar je fier op mag zijn en getver wreed hard voor werkt...
De marginaal die dit heeft gedaan is zo laf... Als het persoonlijk zou zijn...?! Dan moet hij dit eens doen voor mijn neus! Is het enkel om de auto... Dan is het zeer triestig gesteld met die persoon en dan wens ik hem graag een snelle dood toe.
Dit gaat volgens mij puur om jalouzie - afgunst - of voor de kick ! Of ge hebt iemand op zijn tenen getrapt.
Bij mijnen collega hebben ze het waarschijnlijk op onze eigenste parking nog gedaan. Het was niet op nen MINI maar dat is natuurlijk even erg.
Onbegrijpelijk !! Vorig jaar slaan enkele allochtone jongens mijnen zoon bont en blauw omdat hij als skater gekleed is - gisteren zijnen vriend omdat hij lang haar heeft. Waar eindigt dit ?
Veel sterkte !!
snans schreef::?
al enige reparatie laten uitvoeren ?
gaat het nu een andere kleur worden ?
Ik wacht nog steeds af op een duidelijke uitleg van verdere verloop vooraleer ik actie onderneem.

Bij deze zoek ik meteen een Aero kitje!

Iemand die me daar goedkoop kan aan helpen...? MAg in gronlak zijn. De auto moet toch geheel terug opnieuw gedaan worden.
Kleur blijft Hyper Blue... Ik ben een te harde OEM-lover geworden.

Ok?... Here we go...
Ik ben wederom razend! woedend...! Mijn bloed kookt op deze moment nog harder dan vorige keer! PISSED OFF!!!
Sega en Tijgertje zaten gisterenavond gezellig in de zetel naar 'The Terminal' te kijken. Dat was trouwens zo'n 3 maand geleden dat ik nog eens rustig voor mijn teveetje zat... Krijg ik telefoon... Hallo?!? Goedenavond mijnheer... Spreek ik met B. ? Mja... Politie hier. Bent u de eigenaar van een MINI Cooper S met plaat TRK-xxx? Mja... *krijgt krop in de keel* Hebt u kennis met een zekere Tania G. ? Mjaja... Zou u even naar onze bureau kunnen komen... We zitten met een nogal lastige zaak.
*schiet schoeisel aan en vertrekt*
Aangekomen aan het politiekantoor worden we meteen onthaald...
Moet je weten.... De MINI staat bij m'n carrosier en is er in vertrouwen achtergelaten. Donderdag ben ik er nog langs gereden en stond ons 'krasje' gedeeltelijk in de grondverf. Voor mensen die dat mss nog niet weten? Onze kleine was dus zwaar toegetakeld rondomrond door een onbekende met een sleutel. Ze stond daar dus in reparatie bij m'n carrossier... Voor meer info moet je maar eens een paar blz. teruggaan en eens lezen en de foto's bekijken... Mijn carrossier kon niet verder werken aan de MINI aangezien die zondag in vakantie vertrok. Dat wist ik en er werd beloofd dat onze wagen achter slot en grendel werd gezet. Geen probleem! De politie wist me gisteravond dan het volgende te vertellen... De MINI werd ontvreemd uit de garage van mijn carrossier! Hoe weten die flikken dat???
Wel... Mijnheer B. Er is een aanrijding met gekwetsten gebeurd met uw wagen.... Ik kan je verzekeren dat er een onbeschrijflijk gevoel door je gehele lijf gaat en je meteen opgezadeld zit met een enorme hoop vragen... Mijn MINI is dus gestolen uit garage van mijn carrossier en er is duchtig met doorgereden geweest. Gevolg is een aanrijding met 2 voertuigen... Het stuk vuil schorem dat met mijn MINI reed had niets... Zeer spijtig!!! De aangereden wagen had gekwetsten... Ik was in alle staten!!! (nu nog steeds! mijn excuses voor eventuele typfouten maar mijn hart is er op deze moment te zwaar mee gemoeid...)
Ik ben wederom razend! woedend...! Mijn bloed kookt op deze moment nog harder dan vorige keer! PISSED OFF!!!
Sega en Tijgertje zaten gisterenavond gezellig in de zetel naar 'The Terminal' te kijken. Dat was trouwens zo'n 3 maand geleden dat ik nog eens rustig voor mijn teveetje zat... Krijg ik telefoon... Hallo?!? Goedenavond mijnheer... Spreek ik met B. ? Mja... Politie hier. Bent u de eigenaar van een MINI Cooper S met plaat TRK-xxx? Mja... *krijgt krop in de keel* Hebt u kennis met een zekere Tania G. ? Mjaja... Zou u even naar onze bureau kunnen komen... We zitten met een nogal lastige zaak.
*schiet schoeisel aan en vertrekt*
Aangekomen aan het politiekantoor worden we meteen onthaald...
Moet je weten.... De MINI staat bij m'n carrosier en is er in vertrouwen achtergelaten. Donderdag ben ik er nog langs gereden en stond ons 'krasje' gedeeltelijk in de grondverf. Voor mensen die dat mss nog niet weten? Onze kleine was dus zwaar toegetakeld rondomrond door een onbekende met een sleutel. Ze stond daar dus in reparatie bij m'n carrossier... Voor meer info moet je maar eens een paar blz. teruggaan en eens lezen en de foto's bekijken... Mijn carrossier kon niet verder werken aan de MINI aangezien die zondag in vakantie vertrok. Dat wist ik en er werd beloofd dat onze wagen achter slot en grendel werd gezet. Geen probleem! De politie wist me gisteravond dan het volgende te vertellen... De MINI werd ontvreemd uit de garage van mijn carrossier! Hoe weten die flikken dat???
Wel... Mijnheer B. Er is een aanrijding met gekwetsten gebeurd met uw wagen.... Ik kan je verzekeren dat er een onbeschrijflijk gevoel door je gehele lijf gaat en je meteen opgezadeld zit met een enorme hoop vragen... Mijn MINI is dus gestolen uit garage van mijn carrossier en er is duchtig met doorgereden geweest. Gevolg is een aanrijding met 2 voertuigen... Het stuk vuil schorem dat met mijn MINI reed had niets... Zeer spijtig!!! De aangereden wagen had gekwetsten... Ik was in alle staten!!! (nu nog steeds! mijn excuses voor eventuele typfouten maar mijn hart is er op deze moment te zwaar mee gemoeid...)
Sega schreef:fototje...
mmm kan het niet zien moet inloggen en ik zit op de pc van het werk dat gaat daar niet goed
Terug naar “Show & Shine - MINI”