Daphny's MINI
hier nog wat foto's gelijk ik met de mini de hele zommer heb rond gereden en meeting's gedaan heb .
wat er nog aan veranderd is .
Crome zijpinker houders met wite pinker glaasjes .
KW Verlaging van 3,5 cm vaste verlaging geen regelbare .
aangepaste lumma bumpers .
en 17inch SMC Velgen met crome rand .
leren intereurke van een cooper antrasiet grijs + hoedplank erbij in het leer laten doen .
crome line intereuke .
mn kontje
de zijkant .
de voorkant .
de boven kant .
nog is de zijkant .
stukske van mn velg .
greetzz
Minike
wat er nog aan veranderd is .
Crome zijpinker houders met wite pinker glaasjes .
KW Verlaging van 3,5 cm vaste verlaging geen regelbare .
aangepaste lumma bumpers .
en 17inch SMC Velgen met crome rand .
leren intereurke van een cooper antrasiet grijs + hoedplank erbij in het leer laten doen .
crome line intereuke .
mn kontje

de zijkant .

de voorkant .

de boven kant .

nog is de zijkant .

stukske van mn velg .

greetzz
Minike
thx iedereen voor de coments .
en ja inderdaad dat is mijn jong zn polo dus maar die wordt voro voglend jaar ook vreed fel veranderd juist gelijk de mini hoopelijk terug heel anders gaat uitzien .
Winter werken zijn volop bezig aan de 2 auto's dus ja.
zondag ga ik nog is een meeting doen aan de kanten van diest en dan winter velgen eronder en verder werken mn intereur verder afwerken en buiten kant hoopelijk af te hebben terug .
greetzz
Minike .
en ja inderdaad dat is mijn jong zn polo dus maar die wordt voro voglend jaar ook vreed fel veranderd juist gelijk de mini hoopelijk terug heel anders gaat uitzien .
Winter werken zijn volop bezig aan de 2 auto's dus ja.
zondag ga ik nog is een meeting doen aan de kanten van diest en dan winter velgen eronder en verder werken mn intereur verder afwerken en buiten kant hoopelijk af te hebben terug .
greetzz
Minike .
- MiNiLiCiouS
- MINI Fan
MiNiLiCiouS schreef:Hey meid,
hopelijk meer geluk met de bumpers hé, en hoplijk vlotten de winterwerken goed, anders laat je maar weten, zit maar 2 straten verder (nu een paar meer door de omleiding maar kom).
Veel succes ermee, kzie je nog wel hé in de week![]()
Nathje
ps.: dikke proficiat met je 20e verjaardag
Meid thx he maar ge weet tot ik er geen zin meer hebt om aan de Mini verder te doen maar ja Nonkel heeft met Corrado zot gepraat en die wilt die heel herstellen als vrienden dienst maar ik weet het niet .
Is dat nog te herstellen dat vraag ik mij af heb geen zin er blijven gel din te steken dan zoek ik mij wel weer iets anders .
denk tot ik nu eerst mn heel intereurke ga afwerken en dan verder zien met bumps intereur is tog bijna af .
greetzzz
Minike
- minibandit
- MINI Nutter
daphny schreef:Meid thx he maar ge weet tot ik er geen zin meer hebt om aan de Mini verder te doen maar ja Nonkel heeft met Corrado zot gepraat en die wilt die heel herstellen als vrienden dienst maar ik weet het niet .
Is dat nog te herstellen dat vraag ik mij af heb geen zin er blijven gel din te steken dan zoek ik mij wel weer iets anders .
denk tot ik nu eerst mn heel intereurke ga afwerken en dan verder zien met bumps intereur is tog bijna af .
greetzzz
Minike
groot gelijk daphny...

dmn...

Ben hier weer ff afwezig geweest maar ben weer is terug .
Onder tussen ben ik eigenares van een aero kit voor de Muis .
Van vorige week terug in mijn bezit is ,geplastiek last en gespoten nu + mn orgineel zijlijsten ook terug late spuiten .
hier foto's .
Mn achterbumper .
Mn voorbumper .
Mn zijlijsten .
Onder tussen heb ik ook eindelijk mn oogjes ook van men ventje gekregen .
en voor mn kerst heb ik van mn ventje mn Minike in het klein gekregen heel hetzelfde kleur als mijne .
Buiten de velgen ( mn zomer velgen ) , de achter lichte ( wit spuiten ) en nr. plaat moete we nog veranderen .
En dan heb ik ook nog mn Cooper S uitlaat hier liggen heb ik 600 km voor gereden fijn dagje duitsland geweest .
Als de winter voorbij is en het goed weer begint terug ga ik er is alles onder zetten .
Normaal eind volgende maand begin Maart maar dat hangt er natuurlijk vanaf hoe het weer hier in belgië is of word nog .
Nu vrijdag moet ik naar de keuring omdat mn kw verlagings veren zijn afgekeurd dus hopen tot ze nu wel goed gekeurd zijn .
Greetzz
Minike
Onder tussen ben ik eigenares van een aero kit voor de Muis .
Van vorige week terug in mijn bezit is ,geplastiek last en gespoten nu + mn orgineel zijlijsten ook terug late spuiten .
hier foto's .
Mn achterbumper .

Mn voorbumper .

Mn zijlijsten .

Onder tussen heb ik ook eindelijk mn oogjes ook van men ventje gekregen .

en voor mn kerst heb ik van mn ventje mn Minike in het klein gekregen heel hetzelfde kleur als mijne .
Buiten de velgen ( mn zomer velgen ) , de achter lichte ( wit spuiten ) en nr. plaat moete we nog veranderen .

En dan heb ik ook nog mn Cooper S uitlaat hier liggen heb ik 600 km voor gereden fijn dagje duitsland geweest .

Als de winter voorbij is en het goed weer begint terug ga ik er is alles onder zetten .
Normaal eind volgende maand begin Maart maar dat hangt er natuurlijk vanaf hoe het weer hier in belgië is of word nog .
Nu vrijdag moet ik naar de keuring omdat mn kw verlagings veren zijn afgekeurd dus hopen tot ze nu wel goed gekeurd zijn .
Greetzz
Minike
Terug naar “Show & Shine - MINI”