mijne mini cooper parklane
- minibandit
- MINI Nutter
- Dave C
- MINI Master
knap die mini parklane
en de grote jcw velgen staan hem zeker niet mis, maar
staat die nu op de standaard sportophanging of de sportophanging +
raar die die achteraan zo wat hoger staat, dacht dat een mini (aan de wielkastenboord) achteraan steeds wat lager lag, dus eigenlijk het omgekeerde beeld van de jouwe, of is je tank helemaal leeg
veel plezier met je mini en mooie toekomstige mods, en elke nieuwe mod. , gelieve te posten eh
grtz DC

staat die nu op de standaard sportophanging of de sportophanging +

raar die die achteraan zo wat hoger staat, dacht dat een mini (aan de wielkastenboord) achteraan steeds wat lager lag, dus eigenlijk het omgekeerde beeld van de jouwe, of is je tank helemaal leeg

veel plezier met je mini en mooie toekomstige mods, en elke nieuwe mod. , gelieve te posten eh

grtz DC

vering
ik heb de gewone sportvering steken, hij heeft vanachter altijd al zo hoog gestaan:s en ja men tank was wel voor 3/4 de leeg , ik zou hem graag verlagen met een schroefkit maar ik twijfel nog, door het confort , en ja verkeersremmers enzo en de banen hier in ons belgenlandje
en ook de keuring geraak je erdoor :s dat is ook een probleem he , maar ja eerst gaat er iets anders veranderen maar ik zeg nog niks
afwachten e
groetjes

en ook de keuring geraak je erdoor :s dat is ook een probleem he , maar ja eerst gaat er iets anders veranderen maar ik zeg nog niks

groetjes
Re: vering
senne schreef:maar ja eerst gaat er iets anders veranderen maar ik zeg nog niks
'k Zal ik het zeggen se ..... neeje .....

Re: vering
Wally schreef:senne schreef:maar ja eerst gaat er iets anders veranderen maar ik zeg nog niks
'k Zal ik het zeggen se ..... neeje .....
niks verklappen e waly

shhht

- mini black n'croom
- MINI Freak
Terug naar “Show & Shine - MINI”