Hey iedereen, wij zijn hier al een tijdje ni meer op het forum geweest.
een dikke maand terug ontdekte ik een chocolade vlekje op mijn passagierszetel. Blijkbaar hing er chocolade onder mijn handtas en ik had de gewente van die op de zetel te zetten; Dat heb ik ook al afgeleerd. Het kwam er maar niet van om langs te gaan voor die plek weg te doen; Nu ben ik woensdag dan toch maar gegaan en op vijf minuutjes was het eraf gelukkig maar. Heb nu een spiksplinternieuwe zetel, zo proper. oef
voor de rest is hier in wellen alles nog in orde. maandag terug werken na drie weken verlof hebben hier serieuze werken gedaan : badkamer en slaapkamer vernieuwd. Het resultaat mag gezien worden.
Sinds een paar weken rijdt hier in wellen ook geregeld een blauwe mini met witte bonnet strepen en raar maar waar, maar de mensen die ermee rijden wuiven terug. eindelijk. Er zijn hier nog mensen in het dorp die een mini hebben maar die wuiven nu eens nooit terug hé. Dat enerveert mij toch telkens.
Ahja en een tijdje terug hebben wij in bommershoven bij borgloon een classic gezien die er net hetzelfde uitzag als onze mini. Het enige wat hij niet had waren de verstralers. Hij zag er pico bello uit. spijtig genoeg stond een paar weken later in de krant dat er een mini gestolen was op die plaats het was dus onze classic look-a-like.
Allé dit was dus een kleine update. ahja onze chauffeurs van de trouw moeten nog altijd op de koffie komen hé
Dus voor danyboy, grandcru, eriks, nathalie, conrad, stef&sas, wimpie en steffen:
Ik stel voor 19 augustus rond een uur of twee bij ons thuis? Kunnen we de film eens opzetten. Vergeef mij als ik iemand vergeten ben, maar ik denk dat ik iedereen heb hé.
Groetjes van steph en gerry!