en wat vonde van het kleurke in real life ?
greetzz
Minike
Daphny's MINI
- minibandit
- MINI Nutter
Over 2 weken ben ik teggen muurtje gereden bij mn vriend thuis .
was met mn voet van abriage geschoven toen ik auto juist wou stil leggen dus ja pech gehad
nu zo op dat stuk van de bumper wat er doorloopt van u wielboog uit ( dezelfd vorm als de wielboog heeft dus ) .
zijn dus een aantal schramen en blutske .
weet iemand of deze stukskes op u bumper zijn geklikt of geschroeft ? of er vast aan ziten ?
greetzz
Minike
was met mn voet van abriage geschoven toen ik auto juist wou stil leggen dus ja pech gehad
nu zo op dat stuk van de bumper wat er doorloopt van u wielboog uit ( dezelfd vorm als de wielboog heeft dus ) .
zijn dus een aantal schramen en blutske .
weet iemand of deze stukskes op u bumper zijn geklikt of geschroeft ? of er vast aan ziten ?
greetzz
Minike
nee geen mini meer en zekker die clubman niet of hoe dat noemt zoiets lelijk zie die geoeg op autostrade als die op vrachtwagens staan .
ja idd mn vriend en ik rijden nu met een touran .
deze dus :
zo rijd hij nu rond voor de winter :
zo rijd hij in de zommer rond :
greetzz
Minike .
Moesten er mensen zijn die hem regelmatig in lier en katlijne en mechelen zied rijden hij is van daar he .
en ik ben van limburg dus ja .
ja idd mn vriend en ik rijden nu met een touran .
deze dus :
zo rijd hij nu rond voor de winter :

zo rijd hij in de zommer rond :

greetzz
Minike .
Moesten er mensen zijn die hem regelmatig in lier en katlijne en mechelen zied rijden hij is van daar he .
en ik ben van limburg dus ja .
Deze topic mag gesloten worden ik zal hier altijd op blijven lezen eens mini altijd een mini freak zeggen ze en dat is dus echt wel zo mis mijn mini muisje wel maar als ik dan buiten ga zien wat ik in de plaats heb gekreden ben ik eens zo blij .
ik rij nu dus rond met een BMW 1 serie grijs paars achtig kleurke alles erop en eraan is juist geen 2jaar .
een 2liter diesel 150 pk's .
iets heel anders dus dan mijn minike .
mijne mini heb ik dus overgegeven aan de garage en die zou nu ondertussen aan de kanten van antwerpen moet staan of rond rijden ik heb al heel internet afgezocht maar vind hem niet .
dus iedereen hier nog veel fijne mini jaren en jullie zullen me hier nog wel zien op het forum of op een mini meeting .
als ik bij mijn vriend thuis ben zet ik de foto's van meet en greet van mechelen hier op het forum .
greetzz
Minike
ik rij nu dus rond met een BMW 1 serie grijs paars achtig kleurke alles erop en eraan is juist geen 2jaar .
een 2liter diesel 150 pk's .
iets heel anders dus dan mijn minike .
mijne mini heb ik dus overgegeven aan de garage en die zou nu ondertussen aan de kanten van antwerpen moet staan of rond rijden ik heb al heel internet afgezocht maar vind hem niet .
dus iedereen hier nog veel fijne mini jaren en jullie zullen me hier nog wel zien op het forum of op een mini meeting .
als ik bij mijn vriend thuis ben zet ik de foto's van meet en greet van mechelen hier op het forum .
greetzz
Minike
Terug naar “Show & Shine - MINI”