PEPI schreef:Heb gisteren een aangename kennismaking gehad met Jeroen in een wel iets mindere situatie....

Hij had zijne PL geparkeerd in de berm, zo goed als in de sloot...
Ik hoop dat het al bij al nog wat meevalt met de schade Jeroen ! We duimen voor u !
Hey,
Het was inderdaad een zeer aangename kennismaking!
Voor een kleine update van de ongelukkige situatie: ondertussen staat de wagen bij de concessiehouder en normaalgezien zou vandaag een expertise door de verzekeraar gebeuren in samenspraak met de techniekers van de garage.
De schade valt op het eerste zicht al bij al goed mee, alleen de voorbumper is volledig naar de vaantjes. Er zal uit het onderzoek moeten blijken of de motorkap, radiator en eventuele andere onderdelen aan de voor- en onderkant van de MINI moeten worden vervangen. Hij rijdt in ieder geval nog dus das al een groot geluk...
Aangezien de wagen onder omniumverzekering valt, gaat dit geen kostelijk grapje worden: de kosten voor het vervangen van de voorbumper alleen al bedragen meer dan de te betalen franchise.
Ik hoop alleen dat ze alles goed onderzoeken zodat ik achteraf voor geen verrassingen of problemen kom te staan...
Met de openingsrit die stilaan in zicht komt, hoop ik ook dat dit zaakje zo snel mogelijk opgelost is want ik zou deze voor geen geld van de wereld willen missen
Aan Pepi trouwens bedankt voor de morele steun
@minibandit: het was idd prachtig weer, maar het ongeluk werd veroorzaakt door een uitwijkmanoeuvre dat ik moest maken en waardoor m'n enige optie erin bestond om in de wei te rijden, wou ik de andere bestuurder niet raken...