MY Dweiltje
- MY Dweiltje
- MINI Master
- MY Dweiltje
- MINI Master
De garage belt me net,...
Ge kunt hem komen afhalen maar ge moet achteraf nog terugkomen want dit en dat is niet volledig geleverd,......
Terwijl ie er al staat van verleden donderdag,... en dan nu vandaag ontdekken dat,....
Mijn humeur is wederom wat gezakt
NOT HAPPY maar, een vergissing is snel gebeurd dus we keep up the good faith and,... It's a beautifull day!!
Ge kunt hem komen afhalen maar ge moet achteraf nog terugkomen want dit en dat is niet volledig geleverd,......
Terwijl ie er al staat van verleden donderdag,... en dan nu vandaag ontdekken dat,....
Mijn humeur is wederom wat gezakt
Laatst gewijzigd door MY Dweiltje op Wo Apr 16, 2008 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
MY Dweiltje schreef:De garage belt me net,...
Ge kunt hem komen afhalen maar ge moet achteraf nog terugkomen want dit en dat is niet volledig geleverd,......![]()
Mijn humeur is wederom wat gezaktNOT HAPPY
Waarom bestellen die manne die MINI's in stukskes hé...
Nog even geduld, daarna vergeet je deze saaie wachttijd omdat je super veel plezier gaat hebben.
- MY Dweiltje
- MINI Master
Eindelijk, de eerste foto van onze aller eerste MOD,... have a nice day!
The real "My Dweiltje"

The real "My Dweiltje"

Laatst gewijzigd door MY Dweiltje op Wo Apr 16, 2008 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- MY Dweiltje
- MINI Master
- kleinen_joris
- MINI-aholic
- kleinen_joris
- MINI-aholic
Stafke schreef:NICE ...... Qua viper striping ..... zou ik niet op de bumper doen, enkel vooraan moterkap en op koffer deksel en dan zo net een half cm'terke voor het einde van de koffer.
da's toch wat ik denk te doen
Ik zou de volledige striping doen, ook op de bumpers => geef extra cachet aan de auto!
Als er striping zou komen zou ik opteren voor een dubbele streep op motorkap stoppend 1 cm na het mini logo met afgeronde hoeken
Op de koffer idemdito, zoals Stafke zegt, 1 cm voor einde stoppen en afgeronde hoeken
(Beetje Shelby striping dus
)
Maar... ik vind eigelijk dat een striping op die MY van je niet nodig is.
Das mijn mening, ik hou wel van een cleane auto (kwestie van stripings)
Op de koffer idemdito, zoals Stafke zegt, 1 cm voor einde stoppen en afgeronde hoeken
(Beetje Shelby striping dus
Maar... ik vind eigelijk dat een striping op die MY van je niet nodig is.
Das mijn mening, ik hou wel van een cleane auto (kwestie van stripings)
- MY Dweiltje
- MINI Master
RUSOR schreef:Zeer knap bakje.... succes ermee en dat we hem snel een keertje in echt mogen bewonderen
GRTS Danny
Met 'n beteke sjans passeer ik des ochtends wel in Hasselt voor de LiMINI
Thanks voor alle complimenten,.../ (en de welgemeende reakties op de vragen die vooraf gingen)
Binnen kant hebben we de lijn doorgetrokken, Carbon black, brushed alloy,antraciet,
Laatst gewijzigd door MY Dweiltje op Wo Apr 16, 2008 15:35, 6 keer totaal gewijzigd.
Terug naar “Show & Shine - MINI”