2007 MINI Cooper D ( Efficient Dynamics ) R.I.P.
- cooperke s
- MINI-aholic
Voel de trillingen opkomen als ik naar de foto's kijk,heb zelf vorig jaar ook men MCS dark silver tegen een paal en een haag geparkeerd(TL)..heb geen foto's gepost op het forum van de mijne k'zou er alleen maar slecht van worden..de verzekering heeft men totale factuur vergoed(full omnium) en da was een pak van men hart..heb 2 weken met den daver gezeten en sinds kort kwamen er nog steeds rekeningen binnen van vanalles rond het ongeluk..
Laten we nu maar stoppen met over en t'weer te gaan over ze gaan betalen of nie betalen,tolweg-openbare weg..Ik hoop voor Joris een goede afloop met de verzekering!
Veel sterkte!
Tom.
Laten we nu maar stoppen met over en t'weer te gaan over ze gaan betalen of nie betalen,tolweg-openbare weg..Ik hoop voor Joris een goede afloop met de verzekering!
Veel sterkte!
Tom.
Ik lees dit nu pas
Veel sterkte Joris !! En zoals iedereen hier al zei: het belangrijkste is dat jij en je passagier er zonder al te veel erg uit zijn gekomen !! De MINI heeft z'n werk goed gedaan!
Hopelijk loopt alles toch nog wat positief af...
Bart en Els

Veel sterkte Joris !! En zoals iedereen hier al zei: het belangrijkste is dat jij en je passagier er zonder al te veel erg uit zijn gekomen !! De MINI heeft z'n werk goed gedaan!
Hopelijk loopt alles toch nog wat positief af...
Bart en Els

vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?
- kleinen_joris
- MINI-aholic
- red scorpion
- MINI Regular
Jeetje, ik las het zojuist bij ons op het forum dat de MINI Cooper Diesel een ongeluk heeft gehad op de Ring. De foto's zijn niet prettig om naar te kijken. Goed dat de MINI zijn passagiers beschemd heeft en ze zonder kleerscheuren uit de MINI zijn gekomen. Heel veel sterkte en hopelijk kun je snel meer met een MINI rijden...
- MY Dweiltje
- MINI Master
- kleinen_joris
- MINI-aholic
- red scorpion
- MINI Regular
Nou ik hoop dat je snel weer in (je) MINI kunt rijden. Ook dat het snel allemaal afgewikkeld kan worden. Sterkte in elk geval. De foto's zijn niet echt prettig en ik sta nog steeds te kijken dat jullie het er zo goed hebben af gebracht (gelukkig in elk geval). Die vijf sterren bij de NCAP testcrash zijn dus niet voor niks gegeven.
Als ik de foto's bekijk hebben jullie geluk gehad dat die grote deuk in het dak niet meer naar links of rechts zit en wel in het midden, zodat jullie er beiden ongeschaad uitkwamen...
Hoop dat je toch iets kan geregeld krijgen met de verzekering.
Hoe is het ondertussen met jou zelf? Hou je het zo wat uit?

- kleinen_joris
- MINI-aholic
Xefke schreef:Als ik de foto's bekijk hebben jullie geluk gehad dat die grote deuk in het dak niet meer naar links of rechts zit en wel in het midden, zodat jullie er beiden ongeschaad uitkwamen...![]()
Met mij is alles OK, wel wat beu om met brol auto's te rijden ( 1.1 Getz, 1.8 Golf III, ... )
Iets anders dan een Dooper

Terug naar “Show & Shine - MINI”