Cooper D
- kleinen_joris
- MINI-aholic
- minibandit
- MINI Nutter
varavital schreef:minibandit schreef:alleen spijtig dat hij een brievenbuske mist![]()
Den uwe heeft dat toch ook niet? Enne, ik heb Stafke vandaag achter mijn gat gehad tijdens de prachtige LIMINI rit en ik denk dat ge nog wel eens defig op uw doos zoudt kunnen krijgen van dat diesel stovekegaan met die banaan
Los rijden gaat ge hem alleszins niet doen.
En ik moet zeggen, hij is prachtig geworden met die aero-kit. Ik zou wel de chroom rond de lampen houden, zeker in combinatie met deze velgen, anders gaat hij te donker overkomen.
mijn logo'ke links heeft dat idd ook niet...

btw, als ik dan toch eens deftig op mijn doos moet krijgen, dan ben ik blij dat het van zo'n mooi Cooperke is !!
voor de rest...geen woorden maar daden

Sjonge Sjonge t'is zover,
Afgelopen 3 weken is men Zonnedak 2 keer blijven vastzitten, wou niet opengaan bij warm weer.
Belijkbaar een probleem met de tolleranties vanzodra het warm wordt.
Zo te horen bij de garage lijkt dit een meer en meer voorkomend probleem te zijn en wordt dus teruggeroepen.
Volgende week woensdag gaat die binnen ...... zonder diagnose ..... er wordt direct een nieuw dak in gestoken.
De volledige dakbekleding en dak zelf eruit en terug nieuwe monteren .....
K'zie dat dus echt ni goed zitten he
Zal maar al beginnen bidden zeker dat dit goed afloopt
Afgelopen 3 weken is men Zonnedak 2 keer blijven vastzitten, wou niet opengaan bij warm weer.
Belijkbaar een probleem met de tolleranties vanzodra het warm wordt.
Zo te horen bij de garage lijkt dit een meer en meer voorkomend probleem te zijn en wordt dus teruggeroepen.
Volgende week woensdag gaat die binnen ...... zonder diagnose ..... er wordt direct een nieuw dak in gestoken.
De volledige dakbekleding en dak zelf eruit en terug nieuwe monteren .....
K'zie dat dus echt ni goed zitten he

Zal maar al beginnen bidden zeker dat dit goed afloopt

- MY Dweiltje
- MINI Master
Wel, alle succes toegewenst en ik hoop op een vlotte goede snelle afloop!!
Hebben lang zoiets gehad van, hmmmm een open dak, heb daar zelf een nogal uitgesproken mening over dus hebben we dat laten schieten als optie en iets anders voor in de plaats genomen,...
Nu stel je voor, je zet 't open 't is schoon weer, een onweerke en't wilt nie terug dicht,..... hoe noemen ze dat, dweilen met de kraan open,...
Zou toch eigenlijk nie mogen hé op een nieuwe auto,...
Los van de Mini waar ik graag in vertoef! ge betaald stukken van mensen voor uwen 4 wieler en ok meestal heb je de garantie maar de zorgen, de tijd, de grijze haren het discusiëren en afwachten,... is dood normaal,... we hebben 't toch opgelost onder garantie meneer,... jajaja heb hier 5 keren gestaan zoveel tijd verscheten, zolang gewacht, zoveel ongemak,... 't zou nie mogen,.... maar 't kan wel en is realiteit,.... spijtig genoeg.
Staf, nu hebt ge waarcshijnlijk één sjans, de vooruitzichten zijn niet zo denderend voor de regio morgen dus,...
Hebben lang zoiets gehad van, hmmmm een open dak, heb daar zelf een nogal uitgesproken mening over dus hebben we dat laten schieten als optie en iets anders voor in de plaats genomen,...
Nu stel je voor, je zet 't open 't is schoon weer, een onweerke en't wilt nie terug dicht,..... hoe noemen ze dat, dweilen met de kraan open,...
Zou toch eigenlijk nie mogen hé op een nieuwe auto,...
Los van de Mini waar ik graag in vertoef! ge betaald stukken van mensen voor uwen 4 wieler en ok meestal heb je de garantie maar de zorgen, de tijd, de grijze haren het discusiëren en afwachten,... is dood normaal,... we hebben 't toch opgelost onder garantie meneer,... jajaja heb hier 5 keren gestaan zoveel tijd verscheten, zolang gewacht, zoveel ongemak,... 't zou nie mogen,.... maar 't kan wel en is realiteit,.... spijtig genoeg.
Staf, nu hebt ge waarcshijnlijk één sjans, de vooruitzichten zijn niet zo denderend voor de regio morgen dus,...
- MY Dweiltje
- MINI Master
ahaaaaaaaaa..!!!
der komt hier terug wa beweging in het projectje
daar kunnen we alleen maar content me zijn (al had ik toch ook graag die c......man in de garage zien staan
)
en verlagen...
wie gaat er dan volgend jaar sneeuwruimer spelen op de fun run
allé genoeg gezeverd
het ziet er allemaal goed uit
der komt hier terug wa beweging in het projectje
daar kunnen we alleen maar content me zijn (al had ik toch ook graag die c......man in de garage zien staan

en verlagen...

wie gaat er dan volgend jaar sneeuwruimer spelen op de fun run

allé genoeg gezeverd
het ziet er allemaal goed uit
ah eindelijk even tijd
Geraak niet weg uit die garage ( S .... SSSSSssssssssssssssspoilerke aan het bewonderen )
Dus alle oranje pinkertjes inc de zijkant zijn veranderd naar die chroom pinkertjes.
Standlichten schijnen nu zelfde kleur als xenons.
Na deze "kleine" ingrepen smaak het naar meer natuurlijk
Zoals Pepi al kwam te zeggen, spacers en verlaging staan op de planning
Maar der is nog zoveel meer ......

Geraak niet weg uit die garage ( S .... SSSSSssssssssssssssspoilerke aan het bewonderen )

Dus alle oranje pinkertjes inc de zijkant zijn veranderd naar die chroom pinkertjes.
Standlichten schijnen nu zelfde kleur als xenons.
Na deze "kleine" ingrepen smaak het naar meer natuurlijk

Zoals Pepi al kwam te zeggen, spacers en verlaging staan op de planning

Maar der is nog zoveel meer ......

- minibandit
- MINI Nutter
Stafke schreef:Na deze "kleine" ingrepen smaak het naar meer natuurlijk![]()
Zoals Pepi al kwam te zeggen, spacers en verlaging staan op de planning![]()
Maar der is nog zoveel meer ......![]()
![]()
![]()
![]()
dan toch geene Clubdinges...

btw, proper die witte ballonskes !
en dien S spoiler.....mmmmmmmmmmmmmmmmmtjah wa moet ik er van denken...

Terug naar “Show & Shine - MINI”