Xefke's Cooper S
Even een update
Vandaag nog maar eens naar de dealer gereden, mocht hem meteen binnen rijden, daar heeft er een van de techniekers 45 minuten staan poetsen... zonder resultaat.
Ze hebben dan de firma opgebeld die de raam geplaatst hebben en die komen morgen tot bij mij thuis om 't op te lossen.
Hoop echt dat ze het eraf krijgen, wat anders?
Volgende stap, afschuren en herspuiten (op kosten van de garage)?
Vandaag nog maar eens naar de dealer gereden, mocht hem meteen binnen rijden, daar heeft er een van de techniekers 45 minuten staan poetsen... zonder resultaat.
Ze hebben dan de firma opgebeld die de raam geplaatst hebben en die komen morgen tot bij mij thuis om 't op te lossen.
Hoop echt dat ze het eraf krijgen, wat anders?
Volgende stap, afschuren en herspuiten (op kosten van de garage)?
Iets minder nieuws vandaag.
Omstreeks 9u40 onder het mes gegaan, met als resultaat 14 dagen niet rijden
Ook gaat de MINI deze week weeral naar de garage om de fijne poetskrasjes uit te polieren die de heren gemaakt hebben tijdens het verwijderen van de lijmresten...
Ben eraan aan het denken om meteen de hele wagen te laten behandelen. Iemand een idee waar ik dit kan laten doen in de buurt van mechelen? (Antwerpen / Brussels)
Omstreeks 9u40 onder het mes gegaan, met als resultaat 14 dagen niet rijden

Ook gaat de MINI deze week weeral naar de garage om de fijne poetskrasjes uit te polieren die de heren gemaakt hebben tijdens het verwijderen van de lijmresten...
Ben eraan aan het denken om meteen de hele wagen te laten behandelen. Iemand een idee waar ik dit kan laten doen in de buurt van mechelen? (Antwerpen / Brussels)
- minibandit
- MINI Nutter
minibandit schreef:Xefke schreef:Iets minder nieuws vandaag.
Omstreeks 9u40 onder het mes gegaan, met als resultaat 14 dagen niet rijden![]()
oei...toch nx te ernstig...
![]()
alhoewel...14 dagen niet bollen...das al erg op zichzelf !!!
Ernstig... enerzijds niet... ingegroeide nagel die operatief verwijderd diende te worden.
Anderzijds wel... 14 dagen niet rijden... (met positief punt, zeer besparend op vlak van benzine

Xefke schreef:Iets minder nieuws vandaag.
Omstreeks 9u40 onder het mes gegaan, met als resultaat 14 dagen niet rijden![]()
oei!
das minder
met wat ga je hem laten behandelen....?
- minibandit
- MINI Nutter
Xefke schreef:minibandit schreef:Xefke schreef:Iets minder nieuws vandaag.
oei...toch nx te ernstig...
![]()
alhoewel...14 dagen niet bollen...das al erg op zichzelf !!!
Ernstig... enerzijds niet... ingegroeide nagel die operatief verwijderd diende te worden.
Anderzijds wel... 14 dagen niet rijden... (met positief punt, zeer besparend op vlak van benzine)
das just...die nagel...wast al vergeten

Dangixxer schreef:Xefke schreef:Dangixxer schreef:oei!
das minder
met wat ga je hem laten behandelen....?
Momenteel nog niets... ik heb er geen ervaring mee...
Suggesties?
ikke niet....![]()
![]()
vandaar mijn vraag
en volgens mij kosten zo'n pofessionele poliertoestanden stukken van mensen....of mis ik hier
Tirex van bij NMC.nl had dit geloof ik laten doen, buitenkant alleen betaalde hij denk ik 250 eur. Dus uiteindelijk valt dit nog mee... om je lak dan weer in topconditie te hebben.
Ik zal misschien eens een prijsje vragen bij protech. Maar dat lijkt me idd zeer duur...
Dit is waar Tirex het door laten doen heeft.
http://www.customcarcleaning.nl/
http://www.customcarcleaning.nl/
- minibandit
- MINI Nutter
Xefke schreef:Tirex van bij NMC.nl had dit geloof ik laten doen, buitenkant alleen betaalde hij denk ik 250 eur. Dus uiteindelijk valt dit nog mee... om je lak dan weer in topconditie te hebben.
Ik zal misschien eens een prijsje vragen bij protech. Maar dat lijkt me idd zeer duur...

minibandit schreef:Xefke schreef:Tirex van bij NMC.nl had dit geloof ik laten doen, buitenkant alleen betaalde hij denk ik 250 eur. Dus uiteindelijk valt dit nog mee... om je lak dan weer in topconditie te hebben.
...polieren ze de binnenkant van je wagen dan ook al tegenwoordig ...
![]()
Nee, maar binnekant kan je ook laten reinigen, dieptereiniging van stoffen interieur bvb

Vandaag heel klein modje gedaan
Was in de garage Patrick Smets voor wat info
en kwam daar voorbij enkele MINI's in de showroom met Alta antennes, blijkbaar daar te koop.
Meteen eentje laten opschroeven
toch een verbetering ten opzichte van m'n vorige antenne, die door bepaalde reden van een zwarte kleur naar een koperige kleur gegaan was

Was in de garage Patrick Smets voor wat info

Meteen eentje laten opschroeven

toch een verbetering ten opzichte van m'n vorige antenne, die door bepaalde reden van een zwarte kleur naar een koperige kleur gegaan was

Terug naar “Show & Shine - MINI”