Blue Thunder
- minibandit
- MINI Nutter
- Lucky & Caro
- MINI-aholic
Number 19 schreef:Zeker als je zo'n sportieve Recaro's hebt moet je het exterieur ook wat sportiefs geven (Sorry jan)
Ja man, ik versta het wel maar iedereen is zodanig met streepkes bezig dat ik het onderhand wel al eens gezien heb. Ik hou dan ook meer en meer van sober met hier en daar een discreet (chrome) accentje.
De recaros daarentegen, kwijl, kwijl ...
Wij hebben ook een beetje schrik voor een overdaad aan wit en een t? racy look. Onze One D met start/finish vlag maakte soms vreemde en agressieve reacties los bij sommige andere weggebruikers. Met deze hebben we het gevoel iets meer low profile te zijn...
Anderzijds mag je je eigenlijk niets aantrekken van reacties van andere mensen en moet je doen wat je zelf mooi vindt.
Anderzijds mag je je eigenlijk niets aantrekken van reacties van andere mensen en moet je doen wat je zelf mooi vindt.

vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?
- minibandit
- MINI Nutter
wazowski schreef:Wij hebben ook een beetje schrik voor een overdaad aan wit en een t? racy look. Met deze hebben we het gevoel iets meer low profile te zijn...
hoe kan een MINi er nu "t? racy" uitzien...

enneuhm...LOL low profile met een MCS...das ook een nieuwtje...

btw ga je nog altijd die Milltek steken...over low profile gesproken...

minibandit schreef:enneuhm...LOL low profile met een MCS...das ook een nieuwtje...![]()
Ik zou de mensen niet de kost willen geven die het verschil niet kennen (zeker niet zonder logo) en voor wie een MINI altijd een MINI Cooper is...

btw ga je nog altijd die Milltek steken...over low profile gesproken...![]()
Er zijn veel luidere mogelijkheden

vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?
Terug naar “Show & Shine - MINI”