Pepi's NEW CLUBMAN 'S'
- MY Dweiltje
- MINI Master
- minibandit
- MINI Nutter
MY Dweiltje schreef:PEPI schreef:Ben daarnet mijn voorste remklauwen gaan schilderen sémaar kwas toch wel mijn fototoestel vergeten zekers..
![]()
In't geel,...(sorry stout van mij, maar vergeef me, 't is da wachten ,......)
Ik zou eerder zeggen dat geel voor remklauwen cool/heel in is!!!
Bij porsche kiest men immers geel om aan te tonen dat het keramische zijn....

übergeil dus
klein (beroemd) RUF voorbeeldje

Ik heb mijn remklauwen enkel vooraan rood geschilderd. Zou ik ze achteraan ook nog schilderen ? Wat denken jullie ? Laat de meningen maar komen !
Wat die opritmeet betreft, dacht ik aan zaterdag 22 maart rond een uur of drie Zijn er mensen die dan goesting en tijd hebben om af te komen ?
Laat maar weten !
Enne, ik heb daarstraks nog enkele fotokes getrokken dus ik zal ze vanavond uploaden en posten...('t is nog wel met de originele velgjes...)

Wat die opritmeet betreft, dacht ik aan zaterdag 22 maart rond een uur of drie Zijn er mensen die dan goesting en tijd hebben om af te komen ?

Enne, ik heb daarstraks nog enkele fotokes getrokken dus ik zal ze vanavond uploaden en posten...('t is nog wel met de originele velgjes...)
Suz Clubman S schreef:PEPI schreef:Ik heb mijn remklauwen enkel vooraan rood geschilderd. Zou ik ze achteraan ook nog schilderen ? Wat denken jullie ? Laat de meningen maar komen !
Ik zou persoonlijk gaan voor de JCWremklauwen...
Ik heb ze voor en achter gedaan Peter, met van die speciale 2 componenten verf, zijn nog altijd zoals op de eerste dag.
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
Terug naar “Show & Shine - MINI”