danyboy's red cooper CVT
Vanavond met de hulp van mijn schoonvader, en het gebruik van zijn hefbrug de Remus die ik van Vital heb overgenomen geplaatst. De mini ziet er weer wat sportiever uit en hij is ook een klein beetje meer hoorbaar, heeft een diepere grol, al is het niet overdreven, het gaat dan ook over een in Belgie goedgekeurde demper.
Heb hem eerst gekuist en opgeblonken met Meguiar's metal polish. Dan de pot en de buis mooi zwart gespoten zodat enkel het eindstuk nog in mooi blinkend RVS is.
Met dank aan Vital voor de mooie aanbieding, je demper krijgt hier een leuk tweede leven
.
Foto's plaats ik later nog wel, heb er nu geen tijd voor gemaakt.
Heb hem eerst gekuist en opgeblonken met Meguiar's metal polish. Dan de pot en de buis mooi zwart gespoten zodat enkel het eindstuk nog in mooi blinkend RVS is.
Met dank aan Vital voor de mooie aanbieding, je demper krijgt hier een leuk tweede leven

Foto's plaats ik later nog wel, heb er nu geen tijd voor gemaakt.
Xefke schreef:Weer een tevreden klant van de vital se
Enneuh, de bastuck van Freek ( en ook de mijne ) zijn ook goedgekeurde uitlaten in Belgie... maar stil zijn ze niet hoor
Dat die een goedkeuring hebben wist ik niet, maken zeker meer herrie, en zeker op de S'jes, Maar ja ik ben al tevreden nu, mijn madam moet er ook nog mee rijden, en meer dan ikzelf.

Danyboy schreef:Xefke schreef:Weer een tevreden klant van de vital se
Enneuh, de bastuck van Freek ( en ook de mijne ) zijn ook goedgekeurde uitlaten in Belgie... maar stil zijn ze niet hoor
Dat die een goedkeuring hebben wist ik niet, maken zeker meer herrie, en zeker op de S'jes, Maar ja ik ben al tevreden nu, mijn madam moet er ook nog mee rijden, en meer dan ikzelf.
altijd binnen de lijntjes kleuren he!
Vandaag de MINI nog eens een lekkere beurt gegeven met de Meguiare produkten, gisteren gewassen en gedroogt, dan de plastiekdelen afgeplakt. Vandaag om 6 uur begonnen, eerst paintcleaner 87 en dan Polish 7 erop. Vervolgens nog een laagje NXT wax erover.
Ook de chroomdelen gedaan met metal-polish en de ruiten gekuist. Banden nog zwart gemaakt, en zo is hij weer klaar voor de komende zes maand.
Ook naar de keuring geweest, is weer voor twee jaar goedgekeurd, enkel een opmerking van een silent blok rechtsvoor die begint te versleiten.
Verder de gebruikelijke tuning erbij : Banden en velgen, luchtfilter en de Remus uitlaat.
We kunnen weer verder voor twee jaar
.
Ook de chroomdelen gedaan met metal-polish en de ruiten gekuist. Banden nog zwart gemaakt, en zo is hij weer klaar voor de komende zes maand.
Ook naar de keuring geweest, is weer voor twee jaar goedgekeurd, enkel een opmerking van een silent blok rechtsvoor die begint te versleiten.
Verder de gebruikelijke tuning erbij : Banden en velgen, luchtfilter en de Remus uitlaat.
We kunnen weer verder voor twee jaar

Terug naar “Show & Shine - MINI”