Pepi's NEW CLUBMAN 'S'
PEPI schreef:verdikke zeg, kan ik nog zo'n nieuwe set verf gaan kopenen wanneer ganek dat nog doen voor de levering...
![]()
En zijn er misschien al geïnteresseerden voor die opritmeet bij mij thuis den 22ste maart ?een kwestie van de ontvangst toch een klein beetje te kunnen regelen hé !
Ik heb toch de vier gedaan met deze verfset en ik heb nog een beetje over.
Danyboy schreef:PEPI schreef:verdikke zeg, kan ik nog zo'n nieuwe set verf gaan kopenen wanneer ganek dat nog doen voor de levering...
![]()
En zijn er misschien al geïnteresseerden voor die opritmeet bij mij thuis den 22ste maart ?een kwestie van de ontvangst toch een klein beetje te kunnen regelen hé !
Ik heb toch de vier gedaan met deze verfset en ik heb nog een beetje over.
Klopt ! Ik had dit ook kunnen doen, echter ik had al mijn verf al aangemaakt maar niet meer de tijd om de achterste klauwen te doen...

- Clubmanneke
- MINI-aholic
- kleinen_joris
- MINI-aholic
kleinen_joris schreef:
Ik wou dat ook altijd doen maar ik dacht dat die verf er veel te gemakkelijk afging?
Da is zeker veel werk![]()
![]()
!
Niet veel werk maar wel secuur werk. Klauwen eraf, blokjes eruit, ontvetten, schilderen, laten drogen en terug monteren. Alléz zo heb ik het toch gedaan.
En o ja niet vergeten van je wielen er eerst af te halen anders is't wel moeilijk.

- kleinen_joris
- MINI-aholic
veel werk dus :cooper schreef:kleinen_joris schreef:
Ik wou dat ook altijd doen maar ik dacht dat die verf er veel te gemakkelijk afging?
Da is zeker veel werk![]()
![]()
!
Niet veel werk maar wel secuur werk. Klauwen eraf, blokjes eruit, ontvetten, schilderen, laten drogen en terug monteren. Alléz zo heb ik het toch gedaan.
En o ja niet vergeten van je wielen er eerst af te halen anders is't wel moeilijk.

Ik zou da graag hebben maar zie me nog niet die remmen demonteren ( Me and ototechniek gaan niet al te goe samen

Ik heb de remklauwen van mijn oldtimer geverfd met gewone autolak met redelijk veel verharder in. Dat is nu 10 jaar geleden en de verf zit er nog op.
Ik heb zelfs de motor-onderblok zo geverfd, de verf zit daar ook nog op.
Dus eigenlijk hoef je niet die dure verfsets te kopen.... Wat denk welke verf daar in zit?
Wel eerst eens opschuren met een schuurmatteke dat ze proper en mat staan.
Grtn,
Gerrit
Dus eigenlijk hoef je niet die dure verfsets te kopen.... Wat denk welke verf daar in zit?

Grtn,
Gerrit
- kleinen_joris
- MINI-aholic
- minibandit
- MINI Nutter
AA-16V schreef:Ik heb de remklauwen van mijn oldtimer geverfd met gewone autolak met redelijk veel verharder in. Dat is nu 10 jaar geleden en de verf zit er nog op.
Dus eigenlijk hoef je niet die dure verfsets te kopen.... Wat denk welke verf daar in zit?![]()
Grtn,
Gerrit
als je een literke autolak gaat kopen met verharder en verdunner ben je volgens mij meer kwijt hoor !!
OK je hebt dan zeker verf over...maar wat kan je daar mee aanvangen

mss een groupsbuyke doen

- minibandit
- MINI Nutter
PEPI schreef:Heb net bericht gekregen : papieren binnen, staat op de planning voor woensdag ! Donderdag is't D-DayNu nog zien dak zelf tijd heb om die achterste remklauwkes te gaan schilderen...
(en dezelfde verf vinden, anders hebbek kleurverschil)
Nu gaan het pas lange dagen en nachten worden vrees ik
die gaat dan tegen zaterdag toch "volledig ingereden" zijn

- Clubmanneke
- MINI-aholic
Terug naar “Show & Shine - MINI”