drive carefull !!
Gauthier mini cooper-brrr style
- MY Dweiltje
- MINI Master
- BlackBoxGirl
- MINI Fan
gvd he ...
ik had mini binnen gestoken omdat hij een raar lawaai maakte onder de 2000 toeren die vent belt mij ja hij is klaar .
ok en wat was het probleem?
ja euhm we hebben iets moeten bijsteken aan de luchtfilter.
ok ik kom hem halen ...
aankomst...
ja we hebben dat metaal ding rond u luchtfilter der van moete slijpe want dat zat heel de tijd te rammelen tegen vanalles ...
wablief?!en waar is da nu hmm ff zoeke dat hitte schilt er dus af geslepen ...
resultaat kelk zuigt warme lucht en hangt tegen de moter steun ... ge kunt er mssn mee lachten maar ik heb wel het gevoel dat er iets veranderd is aan men Acceleratie...
is echt om het vliegend TUUUUUT van te krijgen he... iemand eenig idee hoe ik mssn zelf een hitte schiltje kan maken ?... die buis die van mijn radiator naar mijn luchtfilter leid hangt daar nu ook voor pitsnot
ik had mini binnen gestoken omdat hij een raar lawaai maakte onder de 2000 toeren die vent belt mij ja hij is klaar .
ok en wat was het probleem?
ja euhm we hebben iets moeten bijsteken aan de luchtfilter.
ok ik kom hem halen ...
aankomst...
ja we hebben dat metaal ding rond u luchtfilter der van moete slijpe want dat zat heel de tijd te rammelen tegen vanalles ...
wablief?!en waar is da nu hmm ff zoeke dat hitte schilt er dus af geslepen ...
resultaat kelk zuigt warme lucht en hangt tegen de moter steun ... ge kunt er mssn mee lachten maar ik heb wel het gevoel dat er iets veranderd is aan men Acceleratie...
is echt om het vliegend TUUUUUT van te krijgen he... iemand eenig idee hoe ik mssn zelf een hitte schiltje kan maken ?... die buis die van mijn radiator naar mijn luchtfilter leid hangt daar nu ook voor pitsnot
- cooperke s
- MINI-aholic
ja afspijpen anders kon hij die luchtfilter nergen aan monteren ... zo zee hij , dat hitteschilt helpt toch ver niks maar we moeten verder en mijn oplossing is als volgt , het hitte schild op school namaken best in het rvs? ik krijg het nooit aan mijn ouders uitgelegd dat die vent moet betalen dus zal het zo maar moeten ik bekijk morgen het namaak optie mssn maak ik het zelfs beter ;P
varavital schreef:Als je het kan namaken in rvs zou dat heel goed zijn. Ik heb hier ook nog wel ergens foto's ervan liggen, als je die kan gebruiken geef je maar een seintje en je mailadres.
En afslijpen omdat hij anders die luchtfilter niet kon monteren, ik blijf erbij, amateurs
ik ben het met je eens vital , mijn luchtfilter hangt nu tegen mijn moter steun er zitten al weer meer blutsen in ... ik probeer het zo snel mogelijk te fixen je mag mij altijd wat sturen vital , flyingkoe@hotmail.com vriendelijk bedankt!
- MY Dweiltje
- MINI Master
Terug naar “Show & Shine - MINI”