Want heb deze sinds enige tijd onder de Mini gestoken en heb sindsdien enorm last van onderstuur,
zowel op droog als op nat wegdek ... En 't is niet een beetje, maar echt om schrik van te krijgen ...

Wally schreef:Zijn dat de Toyo PROXES T1-R ?
Want heb deze sinds enige tijd onder de Mini gestoken en heb sindsdien enorm last van onderstuur,
zowel op droog als op nat wegdek ... En 't is niet een beetje, maar echt om schrik van te krijgen ...
Stafke schreef:Goede keuze .... zelf ook zeer tevreden van.
Maareuh .... zeker dat het enkel de bandjes alleen zijn geworden ?
Zie daar precies andere velgskes in zitten![]()
PEPI schreef:Ik vind ze super staan, al vind ik het 'beest'-gehalte nu wel wat gedaald...
Stafke schreef:mijn ongezouten mening .... steek die RH'kes er maar weer op.
Die stonden super VET en zoals Pepi zegt STOER !!!!!
Het stoere speelse is er precies wat uit.
Nu vind ik het meer naar de stijlvole kant op .... en ge weet, ik heb gene stijl .... dus ben ik er ook iets minder voor
Heb het gevoel dat onze oude vertrouwde is heen gegaan, en we waren er nog niet op uitgekeken....
![]()
Maar misschien moet ik het wel eerst eens in t'echt zien.
PEPI schreef:Hi Freek,
je postte twee foto's...
Neem die tweede nog een keer opnieuw en verander uw perspectief ne keer (lees : ga eens veel lager bij de grond fotograferen...)Misschien komt het al véél beter tot z'n recht
Dangixxer schreef:PEPI schreef:Hi Freek,
je postte twee foto's...
Neem die tweede nog een keer opnieuw en verander uw perspectief ne keer (lees : ga eens veel lager bij de grond fotograferen...)Misschien komt het al véél beter tot z'n recht
Heb al op alle mogelijke manieren foto's proberen te pakken, maar ben echt waardeloos![]()
Deze zijn dan echt goed gelukt tov de rest![]()
Ik denk da gij anders ne keer moet proberen
PEPI schreef:Dangixxer schreef:PEPI schreef:Hi Freek,
je postte twee foto's...
Heb al op alle mogelijke manieren foto's proberen te pakken, maar ben echt waardeloos![]()
Wij moeten gewoon nog eens meeten hé (mss in combo met een toerke en een hapke in de Cory Kitchen van onze Steven hé)
zeg maar wanneer...
Dangixxer schreef:PEPI schreef:Dangixxer schreef:PEPI schreef:Hi Freek,
je postte twee foto's...
Wij moeten gewoon nog eens meeten hé (mss in combo met een toerke en een hapke in de Cory Kitchen van onze Steven hé)
zeg maar wanneer...
prima!!!
Maar wie is Cory.....?
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast