Thumper S (1320mini) 262,4 pk pg 75
En tenslotte nog een andere spruit erop.
Combinatie van een Janspeed waarop de originele cat van MINI (met stempel) wordt gezet. Zou niet al teveel meer sound mogen geven, maar wel een zwaarder geluid.
De middelste maar dan niet me de sportcat (rechts is de OEM)
En zoals het hoort moet de software terug gecontroleerd en afgesteld worden.
Dus binnenkort een dagje over en weer naar 1320
Combinatie van een Janspeed waarop de originele cat van MINI (met stempel) wordt gezet. Zou niet al teveel meer sound mogen geven, maar wel een zwaarder geluid.
De middelste maar dan niet me de sportcat (rechts is de OEM)

En zoals het hoort moet de software terug gecontroleerd en afgesteld worden.
Dus binnenkort een dagje over en weer naar 1320

Morty schreef::grin:nice
![]()
Ik heb ooit gedacht die bij mij te laten wijzigen, maar of dat nu echt iets zou doen en het geld "nuttig besteed" zou zijn , bleef bij mij de vraag.
Bij mij is da ook nog altijd een vraag zenne

De diameter van de verschillende buizen/kanalen is iets groter en er zitten minder felle bochten in als je het vergelijkt met de OEM
Dus dat zou wel iets moeten geven.
En betere flow naar buiten toe zorgt er ook weer voor dat de warmte beter kan afgevoerd worden.
Ik wil vooral alles nog meer op elkaar proberen af te stellen en de ristricties die erin zitten nog wat weg te werken. Maar na dit stop ik "voorlopig" wel effe met de motor. Al heb ik wel al een ideetje voor volgend jaar

sscooper schreef:das zal wel vooruit gaan dat bakske ... ale dan die van u terug over het water Freek .. benieuwd naar de results ... en dan binnekort een testritje eh met u .... mss op het circuit eh
massa's pk's zijn er niet meer te halen hoor
maar alle beetjes helpen natuurlijk
we zullen ne keer me elkander meerijden opt sirkwi he

Metertjes zijn besteld
AFR en EGT gaan binnenkort goed afleesbaar zijn
Waardes kunnen waarschuwen wanneer het motorisch dreigt mis te gaan. Geen garantie, maar een investering die toch de moeite waard is
Let vooral ook even rond de 2:25
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Sk9wUUeQ6Qo&feature=player_embedded[/youtube]

AFR en EGT gaan binnenkort goed afleesbaar zijn

Waardes kunnen waarschuwen wanneer het motorisch dreigt mis te gaan. Geen garantie, maar een investering die toch de moeite waard is
Let vooral ook even rond de 2:25

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Sk9wUUeQ6Qo&feature=player_embedded[/youtube]
Terug naar “Show & Shine - MINI”