Interesse allom voor deze MINI

sscooper schreef:mannekes is nu goe ja !!! ik weet dat je hem allemaal wilt![]()
![]()
minibandit schreef:sscooper schreef:mannekes is nu goe ja !!! ik weet dat je hem allemaal wilt![]()
![]()
ja Steven...als ge een raar spelleke begint kunde even raar reacties verwachten hé !!
komt bij mij een bekke over, da ge die aankoop een in een opwelling hebt gedaan,
en er nu al een bekke spijt van hebt !!
ook gezien de voorhistorie hier over het "onverwacht" krijgen van enkele "doodnormale" zaken zoals BIV ed.............
Dangixxer schreef:woow Steven
tis maar een graptjen he Pol!
ik moet nu ook wel zeggen dak het vreemd vind om ne pas gekochten auto terug te koop te zetten.
Het zou bij mij zelfs ni opkomen om hem te koop te zetten als ik hem ni zou willen wegdoen....en ne nieuwen auto wilde toch ni wegdoen....?
voor de rest doede dermee wa ge wilt natuurlijk![]()
ik weet nu wel ni dakik u succes moet wensen met de verkoop of net niet.....![]()
![]()
Xefke schreef:De Steven moet 't gewoon toegeven, na dattem 2 dagen geleden even in de mijne gereden heeft wil hij ne R53![]()
![]()
![]()
![]()
Ma Steven, ik begrijp de Gunter zijn reactie ook wel een beetje zenne, mijn eerste gedacht toen ik dit zag was ook dat je toch iets anders wou omdat je iets te snel gekocht zou hebben. Ook al blijkt dit nu niet het geval te zijn.
Ik zou de mijne zo nooit te koop zetten aangezien ik die zowieso hou tot het einde der dagen![]()
![]()
Maar ieder heeft het recht te doen wat hij/zij wil, maar ook evenveel recht om zijn al dan niet ongezouten mening te geven.
Dus niet meteen TE hevig gaan reageren want tekst komt soms niet over zoals 't is![]()
![]()
... just my 2 cents
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast