YorkPower schreef:Leuk om te zien dat je zoveel uitgeeft aan de MINI. Voor al dat geld aan onderdelen had je waarschijnlijk al een M3 kunnen kopen e.i.d..
Heb het nog nooit uitgeteld....

Maar een M3....naaaaah! Een tweedehandse afgreragde bak misschien met 180K km op de klok. Maar daar pas ik voor.
Vergeet ook niet dat toen ik mijn S'je kocht, hij achteraan de 23K euro kostte...Daar koop je tegenwoordig in het MINI gamma hoe langer hoe minder voor

En dan misschien nog het belangrijkste punt van allemaal...Het plezier om alle stukken en onderdelen bij elkaar te zoeken, erover te lezen, de tripkes overal naartoe, de dyno's, de mensen die je leert kennen, soms ook wel eens met je voeten terug op de grond gezet worden,.....DAAR draait het mij net om. Niet om een garage binnen te stappen, een cheque te tekenen en buiten te rijden. Want stel nu dat ik voor iets alla "M" zou gegaan zijn...."die avond....google...1M...uitlaat...ophanging....carbon....turbo....Recaro...."
Snap je het plaatje. Zou juist hetzelfde verhaal zijn en zou zo uitkomen bij de prijs van ....
Tenslotte gaat het mij ook om het creëren van een MINI die van MIJ is en nergens een broerke heeft rondrijden. Van de GP'kes zijn er maar 2000 gebouwd...Wel van de GIX maar 1

Maar als die MINI ooit klaar is...zo'n 1Mke.....