Dave's Checkmate
- Dave C
- MINI Master
misschien de nr.plaat, die ziet er ook wel stoer uit
goh manne nu ligt dienen haak wel op m'n maag zenne, te tjoening, goh alleen da woord al 'tjoening', da wil ik ten alle koste vermijden
miss moet ik toch maar een andere functie voor die handboeien gaan zoeken
langs de andere kant is het ook wel wat speels (zeker met dat tekstje) en past het in dat zicht wel weer wel bij de mini, denk ik
grtz

goh manne nu ligt dienen haak wel op m'n maag zenne, te tjoening, goh alleen da woord al 'tjoening', da wil ik ten alle koste vermijden

miss moet ik toch maar een andere functie voor die handboeien gaan zoeken

langs de andere kant is het ook wel wat speels (zeker met dat tekstje) en past het in dat zicht wel weer wel bij de mini, denk ik

grtz

- Dave C
- MINI Master
ik heb gisteren m'n allergoedkoopste aanpassing verwezenlijkt
maar nietemin één van de meest plezierige
heb de voorste lip onder handen genomen met de dremel, was toch behoorlijk wat werk..., aftekenen, dremelen, bijschuren...
m'n dremel stond moorheet, denk dat hij aan vervanging toe is
de inkeping lijkt alsof er 1 cm vanaf is, maar toch is het ietsje meer.., heb namelijk aan de uiteindes (de eerste rondingen, waar je denkt dat niet aan gedremeld is) ook al geleidelijkaan bijgewerkt, dan vervolgens nog eens een inslag van 1cm erbij, dus samen zo'n 1,5 cm
ik ga de Mini nu sebiet binnen doen se voor dat tankpistool en het eerste onderhoud, hij zit bijna aan 14000 km, maar de Mini staat er nu toch, dus heb ik het gelijk zo gevraagt
grtz DC
ow de pica nog

heb de voorste lip onder handen genomen met de dremel, was toch behoorlijk wat werk..., aftekenen, dremelen, bijschuren...
m'n dremel stond moorheet, denk dat hij aan vervanging toe is

de inkeping lijkt alsof er 1 cm vanaf is, maar toch is het ietsje meer.., heb namelijk aan de uiteindes (de eerste rondingen, waar je denkt dat niet aan gedremeld is) ook al geleidelijkaan bijgewerkt, dan vervolgens nog eens een inslag van 1cm erbij, dus samen zo'n 1,5 cm
ik ga de Mini nu sebiet binnen doen se voor dat tankpistool en het eerste onderhoud, hij zit bijna aan 14000 km, maar de Mini staat er nu toch, dus heb ik het gelijk zo gevraagt

grtz DC

ik denk inderdaad dat ge daar nog veel plezier gaat aan beleven
en 1.5 cm gaat ne wereld van verschil zijn
weer ne kruimeldief minder....

en 1.5 cm gaat ne wereld van verschil zijn

Laatst gewijzigd door Dangixxer op Wo Nov 29, 2006 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- minibandit
- MINI Nutter
Dangixxer schreef:ik denk inderdaad dat ge daar nog veel plezier gaat aan beleven
en 1.5 cm gaat ne werled van verschil zijn
lipke ziet er properkes uit Dave...

je kan er natuurlijk altijd nog wat aan bijsturen later !!
kan best wel een nuttig "detail" worden...

succes met de herstelling btw...

- Dave C
- MINI Master
nee uitschieten is uit den boze hé, anders is het
en is het te laat
ben der idd toch effe mee bezig geweest ja
natuurlijk zoals het eindresultaat kan je het niet dremelen hé..., de kleine oneffenheden zijn er met de laatste stap, het schuren, uitgehaald
tis vree goe gedaan, al zeg ik het zelf
, maar as da nu nog ga schuren op den asfalt, tja dan eu..., da gaat vree triestig zijn dan
grtz

ben der idd toch effe mee bezig geweest ja

tis vree goe gedaan, al zeg ik het zelf

grtz

- minibandit
- MINI Nutter
- mini black n'croom
- MINI Freak
- Dave C
- MINI Master
ja 't beze'ke is back home
en kmoet zeggen
ik sta er realy van versteld, echt prachtig werk geleverd die manne
ok twas ni veel, ma toch chapeau voor die mannen
ge weet dak er bang van had, ma alé tis allemaal pico bello gekomen
morgen meer daarover en ook foto's, maar het het was op de terugweg van dit heerlijk herfstspontaantje, toen zag hij echt vuil..., ook de tankbeurd moest nog komen na dit mooie plaatje
ik ben donderdag tijdens de werken ook een kijkje gaan nemen, tja ik loop daar tegenwoordig nogal veel rond
ze waren daar ook een aero packs'ke aan't instaleren op nen R56
tja de oorbellen zijn wa zwaar eh Michael, maar momenteel is de tow-hook er af...
grtz DC

en kmoet zeggen

ok twas ni veel, ma toch chapeau voor die mannen

ge weet dak er bang van had, ma alé tis allemaal pico bello gekomen

morgen meer daarover en ook foto's, maar het het was op de terugweg van dit heerlijk herfstspontaantje, toen zag hij echt vuil..., ook de tankbeurd moest nog komen na dit mooie plaatje

ik ben donderdag tijdens de werken ook een kijkje gaan nemen, tja ik loop daar tegenwoordig nogal veel rond

tja de oorbellen zijn wa zwaar eh Michael, maar momenteel is de tow-hook er af...
grtz DC

- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
- Dave C
- MINI Master
eerst nog ef'kes hier nen detail van dat tankpistool-gedoe
op't eerste zicht was er niks aan te zien was (was ook moeilijk, de Mini was echt smerig vuil) vermoedelijk een kras dachten we..
maar bij thuiskomst ben ik de Mini toch nog even gaan afspuiten om te zien of er niet meer aan de hand was, ge ziet op de foto..., de Mini was van de hogedruk niet proper...., maar de zin om hem verder te kuisen was ook meteen weg toen ik dit zag
grtz DC

op't eerste zicht was er niks aan te zien was (was ook moeilijk, de Mini was echt smerig vuil) vermoedelijk een kras dachten we..
maar bij thuiskomst ben ik de Mini toch nog even gaan afspuiten om te zien of er niet meer aan de hand was, ge ziet op de foto..., de Mini was van de hogedruk niet proper...., maar de zin om hem verder te kuisen was ook meteen weg toen ik dit zag

grtz DC
Terug naar “Show & Shine - MINI”