Fre's mini 1

Wil je graag je MINI en de modificaties even showen? Plaats je foto's en uitleg dan hierin
minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Zo Aug 20, 2006 18:40

fred schreef:nee hoor, ik heb alleen fijne madamkes mee :grin:. Jammer genoeg blijft het leer niet zo mooi gespannen als nieuw, maar dat moet je erbij nemen ...

valt nog best mee tot nu toe...!!!
ook zeer mooie tapijtjes btw... 8)

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Za Aug 26, 2006 18:20

Geef jullie mening i.v.m chroom front :

cooper front: (de chroom-inleg stukken in de bumper zijn slecht gelukt, but you get the point right?)

Afbeelding

chroom grill en alu gaas:

Afbeelding

chroom grill :

Afbeelding

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Za Aug 26, 2006 18:38

die zwarte stootlijsten in de bumper staan ook op mijn programma... :grin: :wink:

de ondergrill... [-X ...te Cooper achtig... :grin:

de facelift grill...tjah OK...maar dan met zwarte lamellen... :shock: 8)
check de mijne binnen enkele maanden...Afbeelding

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Za Aug 26, 2006 18:53

8) big changes? Sounds like fun :wink:. Ik ben nu al benieuwd hoe em er uitziet met je uitlaat =P~

Ik weet het niet, de bovenste vind ik wel mooi. Zoals hij nu staat vind ik hem te gewoon :?, hij mist iets. Ik vind eigenlijk alleen de grill in chroom mooi, maar ik was bang dat het ging afsteken met mijn zwarte stootlijsten. Mss laat ik mijn bagetten toch nog spuiten en steek ik alleen de chroom grill 8). Die rommel aan mijn bumper laat ik dan zoals het is :grin:

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Wo Sep 27, 2006 19:10

Philips bluevision voor standlichten gestoken, en silvervision voor pinkers. Ik had wel een nog witter licht verwacht ..., maar het is al een stuk beter dan die originele. Foto's zijn mislukt :grin:

Dave C
MINI Master

Berichtdoor Dave C » Do Sep 28, 2006 0:47

hey Fred :)
ben al even aan het scrollen, tja... :?

de eerste vind ik zoiezo te druk, tis gewoon teveel cromé op nen hoop :?
wacht ga nu weer even scrollen tussen 2 en 3 :grin:

uit de reeks foto's die je gemaakt hebt zou ik toch voor de 2 de gaan, mijn mening hé :)

vind de derde ook niet mis, leunt kwa contrast zowat aan mijn configuratie aan, maar je mag diep in je bumper ook wel iets hebben dat afsteekt vind ik, de onderste alu. rooster inleg lijkt mij een goede oplossing daarvoor

nu is het ook welzo, zoals hierboven gezegd, de facelift grill zou ik zeker steken, de lamellen ertussen..., kan in jou geval zwart blijven vind ik omdat je de lampjes hebt :) als je chroom lamellen ook steekt vind ik de lampjes ervoor wat minder mooi afsteken, ja tis ieder z'n smaak wat hé :)

de bumper (stooters) zou ik zeker zwart laten en met die onderste rooster zou ik ook zeker iets doen, alu zoals in je foto dus, of iets anders ben daar zelf ook nog iet mee van plan, maar weet nog ni wat :?
mocht deze de mine zijn, facelift chroom omranding grille, lamellen zwart laten(contrast met de lampjes, bumper-stooters zwart houden, en iets gelijkaardigs alu. met de rooster dus

succes en ben benieuwd wat het gaat worden, je moet het zelf mooi vinden dan is het altijd OK :wink:

grtz DC :)

Number 19
MINI-aholic

Berichtdoor Number 19 » Do Sep 28, 2006 16:09

Ik vind de onderste den beste. Heb in Tom zijn topic foto's gepost van zo'n chroom grill.

Op mijn MCS heb ik ook de chroom grill en de lamellen in koetswerkkleur. Ik vind dat dus niet mooi. Dan lijkt de verchroomde rand op een mondje van ver :?

Ik vind de rooster volledig in chroom wel prachtig en uiteraard die van de face lift versie. Zeker op de zwarte versies.

Onderaan zou IK zeker geen chromen grill steken. Dan wordt hij omdenduur ne kermisbak (dat [size=9]rooster lijkt teveel op zo van die goedkope roosters die je kan kopen in tuning shops[/size]). De motorkapgrill zal al meer dan genoeg aandacht trekken en zeker met die verstralers.

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Za Sep 30, 2006 23:35

Grilles ben ik nog niet aan uit, is toch nog toekomstmuziek, want dit jaar veranderd er niets meer ...

Vandaag heb ik trouwens de bmc filter laten steken bij heinz! Ruig geluid! Ik post nog wel een filmpje ;)

Dave C
MINI Master

Berichtdoor Dave C » Zo Okt 01, 2006 0:09

fred hebben ze ook zoveel aan het buizenwerk moeten frutselen/afzagen als (wie was dat hier ook alweer :? ...)
ik had er schrik van gekregen toen ik het las, en heb uit veiligheidsoverwegingen toch nog maar even de orginele dus :)
al verkoopt heinz die wel heel graag

en voel je iets in de prestaties ook fred

grtz 8)

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Zo Okt 01, 2006 16:53

fred schreef:Grilles ben ik nog niet aan uit, is toch nog toekomstmuziek, want dit jaar veranderd er niets meer ...

Vandaag heb ik trouwens de bmc filter laten steken bij heinz! Ruig geluid! Ik post nog wel een filmpje ;)

nu nog een gepast uitlaatje hé... :grin: :wink:

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Zo Okt 01, 2006 18:01

Kweet het niet, het is nu al tamelijk luid, het lijkt wel op een subaru die optrekt :shock:. Ik had me doodverschoten als ik wegreed van heinz' oprit.

Voordeel van de filter is dat als ik gewoon es rustig wil rijden (gebeurt wel niet veel), dan heb ik ook geen lawaaihinder, want het is pas als je het sportief gaat gaan rijden dat je er iets van merkt. Maar als ik dan nog een ander uitlaat steek kan je dat niet, of minder.

Als ik een steek denk ik dat het een remus of works uitlaat wordt, maar dat is het laatste op het lijstje ;)

@ dave, hij trekt vlotter door, maar ik wou vooral meer macht in lage toeren :roll:, dat is er dus niet van gekomen ](*,).

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Zo Okt 01, 2006 18:06

fred schreef:Kweet het niet, het is nu al tamelijk luid, het lijkt wel op een subaru die optrekt :shock:. Ik had me doodverschoten als ik wegreed van heinz' oprit.

Voordeel van de filter is dat als ik gewoon es rustig wil rijden (gebeurt wel niet veel), dan heb ik ook geen lawaaihinder, want het is pas als je het sportief gaat gaan rijden dat je er iets van merkt. Maar als ik dan nog een ander uitlaat steek kan je dat niet, of minder.

Als ik een steek denk ik dat het een remus of works uitlaat wordt, maar dat is het laatste op het lijstje ;)

@ dave, hij trekt vlotter door, maar ik wou vooral meer macht in lage toeren :roll:, dat is er dus niet van gekomen ](*,).

Ne Subaru... :shock: LOL... 8)

btw heb je ook een nieuwe uitlezing gehad... :?:
want ze beloven daar toch xtra paardjes voor die filters hé...(net zoals voor alle andere... :wink: )

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Zo Okt 01, 2006 18:17

Nee, ik was ook niet van plan om nog es 50 euro te betalen om dan te horen dat ik 2 pk meer heb.

Mag ik mijn nick veranderen in "mini one WRX"? :grin: :grin:

Nu nog een oversized spoiler en mijn velgen geel spuiten :D

Blade
MINI Master

Berichtdoor Blade » Zo Okt 01, 2006 18:43

als ge dan ook carbon steekt vanbinnen en kuipstoelen mag dat :wink:

moest ik ne japanner kopen was het toch een WRX ...

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Zo Okt 01, 2006 22:11

Blade schreef:moest ik ne japanner kopen was het toch een WRX ...

Of ne Evo,RX 7,350 Z,skyline......

Blade
MINI Master

Berichtdoor Blade » Zo Okt 01, 2006 22:12

nee toch niet, misschien ne Lexus

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Ma Okt 02, 2006 21:00

BMC filter:

Afbeelding

Afbeelding

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Ma Okt 02, 2006 23:01

Mss domme vraag, maar mag je die vliegen met de hoge druk afspuiten van de radiator? Zijn er andere manieren om die vlieg-vrij te maken? :oops:

smetje
MINI-aholic

Berichtdoor smetje » Ma Okt 02, 2006 23:22

ik zou daar niet teveel met een hogedruklans op zitten, probeer gewoon eens met een zachte handborstel

Dave C
MINI Master

Berichtdoor Dave C » Ma Okt 02, 2006 23:36

ik weet niet of het echt kwaad kan die hogedruk, en zo van kort bij er de vliegen verder inspuiten, ik zou precies toch die hogeduk maar laten dan :?

een stofzuiger misschien :grin:

Terug naar “Show & Shine - MINI”