Sega's Hyper Blue S
Doe me nu nog geen schrik krijgen op voorhand h?...
Nog niet zo zot lang geleden merkte ik een heel klein tikje schade op aan m'n velg... Ik was er resoluut zeker van dat ikzelf die schade niet heb aangebracht... Dus pols ik even bij m'n vrouw, want die had er de dag vioordien met gereden. 'Ik heb heb niets gedaan, zenne' luidde het antwoord... Ik ben der maar niet op in gegaan aangezien ze anders niet meer durft rijden met m'n wagen.
(ik ben nogal ne secure...)
Nog niet zo zot lang geleden merkte ik een heel klein tikje schade op aan m'n velg... Ik was er resoluut zeker van dat ikzelf die schade niet heb aangebracht... Dus pols ik even bij m'n vrouw, want die had er de dag vioordien met gereden. 'Ik heb heb niets gedaan, zenne' luidde het antwoord... Ik ben der maar niet op in gegaan aangezien ze anders niet meer durft rijden met m'n wagen.
(ik ben nogal ne secure...)

tdr schreef:'k Heb vorige week zo'n nieuw 18" Runflat bandje mogen leggen, er lag iets op autostrade en jammergenoeg niet meer kunnen ontwijken. 212euro :s pfff
mja... da's de mindere goede kant van de bandjes.
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee met dit type, maar het moeten volgens de reviews die ik erover gelezen heb, 'goodies' zijn

Trouwens een heerlijke MINI dat je daar staan hebt in je onderschrift! Ik ga meteen eens grasduinen naar een eventueel topicje van de jouwe.

Voor ge?ntresserden... blijkbaar ligt bij zo'n MINI Cooper S de verzekeringpremie enorm verschillend! (zal wel bij elk type wagen zijn, maar toch! bij deze opvallende verschillen!! ) Indien je dus ooit een nieuwe wagen koopt of tweedehands kan ik er maar niet genoeg op drukken om zoveel mogelijk navraag te doen bij verschillende verzekeringsmakelaars! Het kan je werkelijk enorm veel euro's uitsparen zo blijkt! Let wel op dat de voorwaarden ook nog intressant dienen te blijven. Ik heb reeds verschillen van 1.500? op jaarbasis aan dezelfde voorwaarden. (toch al de moeite me dunkt)
Morgen (of straks want het is immers na middernacht ) neem ik m'n beslissing na m'n definitieve gesprek met m'n eigen makelaar. Die zal nog even mogen zweten wilt 'ie me houden. Nadien vertrek ik toch zelf naar Kontich.... het had makkelijker gekund (i know) maar ik heb me toch kunnen vrijmaken door een smoes en doe het toch liever zelf...
Daarna is het meteen naar BMW Centrauto om aldaar de nieuwe nummerplaat af te leveren met bijhoorende duplicaat.
en mss de eerste pics....?!?
en dan vrijdag mag ik hem gaan halen omstreeks 12u 's middags.
en dan toch effe alles uittesten h
Morgen (of straks want het is immers na middernacht ) neem ik m'n beslissing na m'n definitieve gesprek met m'n eigen makelaar. Die zal nog even mogen zweten wilt 'ie me houden. Nadien vertrek ik toch zelf naar Kontich.... het had makkelijker gekund (i know) maar ik heb me toch kunnen vrijmaken door een smoes en doe het toch liever zelf...
Daarna is het meteen naar BMW Centrauto om aldaar de nieuwe nummerplaat af te leveren met bijhoorende duplicaat.
en mss de eerste pics....?!?
en dan vrijdag mag ik hem gaan halen omstreeks 12u 's middags.
en dan toch effe alles uittesten h
1500 euro verschil ?
dan ben ik wel benieuwd naar de offertes die je kreeg
soit.
zorg idd dat je goede voorwaarden hebt. zo kan het bedrag van "vrijstelling" toch wel wat schelen. 2% ipv 2,5%
ook belangrijk te weten is, dat sommige verzekeraars geen vrijstelling hanteren bij "vandalisme"
scheelt natuurlijk veel of je 478 euro voor een kras zelf moet betalen of je moet er niets voor betalen.
Ben zelf net met alles overgestapt, en in die zoektocht heb ik gemerkt dat je bij grotere verzekeraars ongeveer in de zelfde prijscategorie valt, maar dat de inhoud van de polis enorm kan verschillen.
tot slot is er de beloning voor schade-vrije chauffeurs.
elke maatschappij doet wel iets. de ?ne geeft oscars (wat men niet zegt is dat je er 6 nodig hebt) en de andere zet je bonusmalus vast !! op het laagste niveau, wat wil zeggen dat je BM niet omhoog gaat mocht je toch eens in fout zijn. dit laatste dient natuurlijk geen 3 keer op rij te gebeuren.
ik vernoem geen namen van maatschappijen. heb er zowiezo geen aandelen in
dan ben ik wel benieuwd naar de offertes die je kreeg

soit.
zorg idd dat je goede voorwaarden hebt. zo kan het bedrag van "vrijstelling" toch wel wat schelen. 2% ipv 2,5%
ook belangrijk te weten is, dat sommige verzekeraars geen vrijstelling hanteren bij "vandalisme"
scheelt natuurlijk veel of je 478 euro voor een kras zelf moet betalen of je moet er niets voor betalen.
Ben zelf net met alles overgestapt, en in die zoektocht heb ik gemerkt dat je bij grotere verzekeraars ongeveer in de zelfde prijscategorie valt, maar dat de inhoud van de polis enorm kan verschillen.
tot slot is er de beloning voor schade-vrije chauffeurs.
elke maatschappij doet wel iets. de ?ne geeft oscars (wat men niet zegt is dat je er 6 nodig hebt) en de andere zet je bonusmalus vast !! op het laagste niveau, wat wil zeggen dat je BM niet omhoog gaat mocht je toch eens in fout zijn. dit laatste dient natuurlijk geen 3 keer op rij te gebeuren.
ik vernoem geen namen van maatschappijen. heb er zowiezo geen aandelen in

- Racing Green
- MINI Master
Er is al een heel topic over wie wat betaalt bij welke maatschappij.
Racing Green schreef:Er is al een heel topic over wie wat betaalt bij welke maatschappij.
dank je! Ik heb vandaag reeds beslist maar aan de hand van dit topic kan ik eens vergelijken.
IK MERK DAT IK NIET SLECHT ZIT!

Terug naar “Show & Shine - MINI”