Conrad's Checkmate from Zolder
- mini black n'croom
- MINI Freak
wauw knappe uitvoering merci voor de reactie op mijn site
alu matten in een mini ? ik heb het al gezien maar ben daar niet zo een fan van is niet pracktis en meer iets voor een jap er komt vocht onder en begint te stinken bij nat weer heb dat bij mijn vorige wagen ook aan de hand gehad greetz michael
alu matten in een mini ? ik heb het al gezien maar ben daar niet zo een fan van is niet pracktis en meer iets voor een jap er komt vocht onder en begint te stinken bij nat weer heb dat bij mijn vorige wagen ook aan de hand gehad greetz michael
conrad schreef: Zit ik hier nog altijd met dienen zwarte Golf te rijden (hij is wel al verkocht maar ja).
Doet mij aan een leuke anekdote denken...
Half 2005 ging ik mijn Mini ophalen bij de garage.
Onderweg, op de laatste (!) rit met mijn vorige wagen - waar ik een mooie overnameprijs voor had kunnen bedingen - is er een lieverdje die mij kloef vanachter neemt.

G*dv*rd*mm*!!! Serieuze klop! 'k Ga kijken, enne... mijn achterligger zat met zijn bumper "in" mijn trekhaak. Resultaat: geen schade bij mij

- Lucky & Caro
- MINI-aholic
- Dave C
- MINI Master
schoon bakske ja
nu heb ik wel een vraagje voor je conrad
zoals je weet heb ik ook zone'n checkmate besteld h?
hoe zit dat eigenlijk met die geblokte vlag opzij, is dat een sticker in z'n geheel (met transparant tussen) of zijn het allemaal afzonderlijke blokjes
ik ben er eigenlijk niet zo'n fan van (vind het iets te groot, dat checkmate logo), maar het kan veranderen bij een real look hoor,
maar als het ??n geheel is kan het er natuurlijk wel eenvoudig afgehaald worden (zonder lakschade hoop ik dan toch)
tot kijks zou ik zeggen en veel toergenot
Dave C

hoe zit dat eigenlijk met die geblokte vlag opzij, is dat een sticker in z'n geheel (met transparant tussen) of zijn het allemaal afzonderlijke blokjes

ik ben er eigenlijk niet zo'n fan van (vind het iets te groot, dat checkmate logo), maar het kan veranderen bij een real look hoor,
maar als het ??n geheel is kan het er natuurlijk wel eenvoudig afgehaald worden (zonder lakschade hoop ik dan toch)
tot kijks zou ik zeggen en veel toergenot
Dave C
- Beachboyke69
- MINI Freak
- Beachboyke69
- MINI Freak
Het is volgens mij ?ne grote sticker met transparante vlakjes.
Die vrees had mijn vrouw ook maar ik denk als ge d'er hem afhaald dat dan het 'checkmate-caracter' volledig wegvalt ? - Dan wordt het nen 'gewone' MINI.
Ik wou in feite eerst nen hyper blue kopen met wit dak maar die hadden ze enkel in Cooper S uitvoering. Vandaar mijn keuze voor nen 'volledige checkmate
-versie in het checkmate space blue.
Ja, kiezen voor nen MINI is gemakkelijk maar daarna wordt het pas moeilijk. Wat gaat er bij opzetten - wat niet - kleur - interieur - etc.
Veel keuzegenot

Het is volgens mij ?ne grote sticker met transparante vlakjes.
Die vrees had mijn vrouw ook maar ik denk als ge d'er hem afhaald dat dan het 'checkmate-caracter' volledig wegvalt ? - Dan wordt het nen 'gewone' MINI.
Ik wou in feite eerst nen hyper blue kopen met wit dak maar die hadden ze enkel in Cooper S uitvoering. Vandaar mijn keuze voor nen 'volledige checkmate
-versie in het checkmate space blue.
Ja, kiezen voor nen MINI is gemakkelijk maar daarna wordt het pas moeilijk. Wat gaat er bij opzetten - wat niet - kleur - interieur - etc.
Veel keuzegenot

- DarthBen666
- MINI2 - Newbie
- minibandit
- MINI Nutter
Terug naar “Show & Shine - MINI”