Xefke's Cooper S
Vandaag ff naar de dealer geweest.
Vanaf maandag ben ik enkele dagen MINI-loos...
maar 't is voor een goed doel.
Het kofferdeksel wordt namelijk helemaal herspoten. Er zaten onder de nummerplaathouder namelijk twee serieus diepe krassen. (Door m'n eigen stommiteit
)
In passant ga ik een rood verfvlekje (jah... de zus schildert de kamerdeur in de garage...) laten verwijderen en m'n dakje laten polieren zodat alle fijne zwarte krasjes eruit zijn.
Terug een mooie blinkende MINI dus. Net op tijd voor de herfstrit ! (althans... ik hoop dat ik hem terug heb tegen dan ... heb 't uitdrukkelijk gezegd en het zo maar 2 dagen duren...)
Straks wat foto's van de schade.
Groeten
Xefke
Vanaf maandag ben ik enkele dagen MINI-loos...

Het kofferdeksel wordt namelijk helemaal herspoten. Er zaten onder de nummerplaathouder namelijk twee serieus diepe krassen. (Door m'n eigen stommiteit

In passant ga ik een rood verfvlekje (jah... de zus schildert de kamerdeur in de garage...) laten verwijderen en m'n dakje laten polieren zodat alle fijne zwarte krasjes eruit zijn.
Terug een mooie blinkende MINI dus. Net op tijd voor de herfstrit ! (althans... ik hoop dat ik hem terug heb tegen dan ... heb 't uitdrukkelijk gezegd en het zo maar 2 dagen duren...)
Straks wat foto's van de schade.
Groeten
Xefke
Hier de foto's
De achterklep totaal
Close-up (krijg pijn als ik er moet naar kijken...
Ben ik ineens van deze lelijke kras af, wat dan weeral een voordeel is bij dit herspuiten
En het rode vlekje... met dank aan m'n zus
Nu is alleen de vraag... laat ik de Cooper S logo's er weer opzetten of niet?
Ik zou zeggen van wel... want vind dat wel iets hebben...
Groeten
De achterklep totaal

Close-up (krijg pijn als ik er moet naar kijken...

Ben ik ineens van deze lelijke kras af, wat dan weeral een voordeel is bij dit herspuiten

En het rode vlekje... met dank aan m'n zus

Nu is alleen de vraag... laat ik de Cooper S logo's er weer opzetten of niet?
Ik zou zeggen van wel... want vind dat wel iets hebben...
Groeten
MINIels schreef:Zijn die blauwe LEDS moeilijk te plaatsen?
Die in de standlichtjes bedoel je?
Helemaal niet, dat zijn gewoon 4 leds op een socket W5W, net hetzelfde zoals de andere standlichtjes die derin zitten...
De houder naar links draaien, eruit nemen, oud lampje deruit, nieuw erin en terugplaatsen

Btw, het zijn gewoon "witte" leds, maar deze geven idd een blauwe schijn.
Had voor 't interieur per ongeluk blauwe genomen... en dat was té... dan maar een nieuwe witte gestoken en das al beter (geeft een typische blauw/paarse schijn)
@Danyboy: ik denk wel dat ik ze terug ga laten plaatsen. Vind ze namelijk ook mooi die logo's
Vandaag MINI terug gaan afhalen bij de dealer.
Ziet er allemaal goed uit. ZONDER krassen en ZONDER rood vlekje
Nu zaterdag eens goed verwennen met een wasje enzo, en dan op naar de Herfstrit! Ik hoop op goed weer hoor
Ook had ik aan de dealer gemeld dat ik met een soort getik zat bij het vertrekken uit en het stoppen tot stilstand.
Nu hebben ze blijkbaar gewoon wat tape rond dat haakje van de kofferklep gedraaid om dit tegen te gaan maar nu krijg ik de kofferklep moeilijk open of dicht...
zijn er geen andere oplossingen?
Ziet er allemaal goed uit. ZONDER krassen en ZONDER rood vlekje

Nu zaterdag eens goed verwennen met een wasje enzo, en dan op naar de Herfstrit! Ik hoop op goed weer hoor

Ook had ik aan de dealer gemeld dat ik met een soort getik zat bij het vertrekken uit en het stoppen tot stilstand.
Nu hebben ze blijkbaar gewoon wat tape rond dat haakje van de kofferklep gedraaid om dit tegen te gaan maar nu krijg ik de kofferklep moeilijk open of dicht...

- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
Terug naar “Show & Shine - MINI”