Cooperke Cooper S *JCW Carbon*
- Racing Green
- MINI Master
- Racing Green
- MINI Master
Akkoord dat ze misschien iets minder comfortabel zitten dan de standaard sportzetels, maar niet in die mate dat je er geen lange ritten zou kunnen mee doen. Ik vind ze gewoon super zitten. Een nadeel zou kunnen zijn dat ze niet in hoogte verstelbaar zijn, ze zitten dan ook relatief hoog. Ook niet ideaal voor iemand die brede heupen heeft, zijkanten zijn hard gepolsterd.
Nogmaals ze zitten fantastisch zulle
Nogmaals ze zitten fantastisch zulle
ik ben van het idee afgestapt voor lumma te steken. we gaan nen widebody steken van konig seder met dan wel aanpassingen.
nu is de mini binnen vooor de binnenkant poly
ik ga toch paar fotokes van het begin van den inbouw posten.
Nu is hij al enkele daagjes binnen. en hij was ook al enkele keren begonnen want het wast niet goed voor hem
ik ga nie te veel prijsgeven maar zo een vier stukjes komen vanachter erbij. twee voor op de motor en twee voor de gasontsnapping langs de zijkanten gelijk in the fast and the furious
en dan de basis van den inbouw :d
voila more to come
de houders voor de 4 flessen zijn klaar juist nog structureren en morgen polyen. morgen fotokes
nu is de mini binnen vooor de binnenkant poly
ik ga toch paar fotokes van het begin van den inbouw posten.
Nu is hij al enkele daagjes binnen. en hij was ook al enkele keren begonnen want het wast niet goed voor hem

ik ga nie te veel prijsgeven maar zo een vier stukjes komen vanachter erbij. twee voor op de motor en twee voor de gasontsnapping langs de zijkanten gelijk in the fast and the furious
en dan de basis van den inbouw :d
voila more to come
de houders voor de 4 flessen zijn klaar juist nog structureren en morgen polyen. morgen fotokes

Terug naar “Show & Shine - MINI”