We moeten idd nog véééél te lang wachten

En we hebben aaaavonden op internet gezocht achter dé velgen ... én gerekend om te zien of ze wel zouden passen (zonder ergens te schuren)
varavital schreef:Dangixxer schreef:Zijn dit trouwens XXX velgskes Vital?
Ken ze ergens van....
Ja Freek, het zijn XXX velgskes. Heb het ff aangepast, anders rijdt iedereen er straks mee rond vooraleer ik er mee kan showen
Dangixxer schreef:Maar zal het tegen niemand zeggen, zo rijden er maar twee mee rond zenne
![]()
![]()
![]()
![]()
varavital schreef:Dangixxer schreef:Maar zal het tegen niemand zeggen, zo rijden er maar twee mee rond zenne
![]()
![]()
![]()
![]()
Der zijn der ondertussen al verschillende die ervoor willen informeren. Binnenkort al een stuk of 4 van de club die ermee zouden rondrijden. Mja, tegenhouden kunt ge dat toch niet, en iedereen moet zijn goesting kunnen doen è. De mijne zullen toch iets exclusiefs blijven met dat randje. Misschien niet ism de kleur van de MINI dan.
varavital schreef:Thnx Mario, o.a. door de gegevens van jouw velgen in je topic en door de gevens die anderen me doorgestuurd hebben hebben we beslist om voor die 8" breed velgen met ET45 te gaan.
Ik ga er waarschijnlijk zelfs 225/35/18 banden laten opleggen. Volgens de berekeningen zou het moeten lukken, zij het nipt. Nog altijd afwachten natuurlijk wat de realiteit geeft... Hopelijk moet ik de banden dan achteraf niet terug laten vervangen door 215/35/18. Een 225 komt mooier uit op een 8" velg, en de omloopdiameter komt veel dichter in de buurt van de originele banden, minder afwijking dus.
Dat kan je gemakkelijk HIER uitrekenen.
Tirex schreef:als je laag gaat.. zou ik voor 215 gaan!!
mijn nieuwe velgen die in aantoch zijn, zijn ook 8" breed et 42..
maar het zal wel netjes zijn..
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast