MINI Cooper SD All4 COUNTRYMAN
Stafke schreef:De countryman is idd in de juiste opstelling wel knap, zolang de deuren gesloten blijven .... vind ik.
Maar ook voor die prijsklasse zijn er wel andere SUV's met andere capaciteiten volgens mijn mening.
Ik zou eerder gaan denken aan een 1 of 3 reeks in die prijsklasse

Ik zie de Countryman niet aan als SUV..

Dangixxer schreef:MINIMJ schreef:Ja Nissan Juke, die evo of die nieuwe Kia sporthadge zijn grote concurrenten ervan... Maar als je toch een liefhebber bent van MINI en het rijplezier ervan wilt blijven ervaren dan neem je toch liever een countryman ipv die andere 'SUVs' denk ik!
Range Rover Evoque.......![]()
![]()
Da lijkt er al wat meer op!

YorkPower schreef:Dangixxer schreef:MINIMJ schreef:Ja Nissan Juke, die evo of die nieuwe Kia sporthadge zijn grote concurrenten ervan... Maar als je toch een liefhebber bent van MINI en het rijplezier ervan wilt blijven ervaren dan neem je toch liever een countryman ipv die andere 'SUVs' denk ik!
![]()
Da lijkt er al wat meer op!
Ge zou ervan kunnen verschieten! Hier naast ons verkopen ze Nissan, tis daarmee dat we het weten. Bij de countryman hebben we zo'n productkennis gekregen en daar stonden al zen concurrenten naast elkaar ( Range Rover, Kia, Nissan, ...) om eens te bestuderen!

Dangixxer schreef:MINIMJ schreef:Ja Nissan Juke, die evo of die nieuwe Kia sporthadge zijn grote concurrenten ervan... Maar als je toch een liefhebber bent van MINI en het rijplezier ervan wilt blijven ervaren dan neem je toch liever een countryman ipv die andere 'SUVs' denk ik!
![]()
ABSOLUUT
Ben daar al in de showroom geweest, maar stond er nog niet .... nog ff wachten

Terug naar “Show & Shine - MINI”