Dangixxer schreef:en jongen,al nieuws over de plaatsing?
naar welke ET waarde heb je je velgen laten aanpassen?
veertjes nog niet binnen , wss iets voor begin volgende week

velgskes waren ET 38...zijn nu zo'n 5mm afgedraaid...

hopelijk net genoeg...

minibandit schreef:vandaag m'n velgskes binnengedaan om de ET waarde aan te passen...![]()
einde van de week of begin volgende week de H&R veertjes...
zoot schreef:minibandit schreef:vandaag m'n velgskes binnengedaan om de ET waarde aan te passen...![]()
einde van de week of begin volgende week de H&R veertjes...
Waar kan je dat laten doen? En kan dat geen kwaad voor de stevigheid van de velg?
Mijn velgskes hebben een ET waarde van 35, en raken ook ferm de kasten... zou naar ET 38 of 40 willen gaan....
varavital schreef:Hoe zit dat nu eigenlijk met dat testverslag van die TOYO's?? Ik heb hier in de Pyrenee?n ondertussen mijn banden bijna volledig versletenen heb dus volgende week dringend nieuwe nodig. Hoe zit het met grip op nat en droog en in de bochten?
varavital schreef:Hoe zit dat nu eigenlijk met dat testverslag van die TOYO's?? Ik heb hier in de Pyrenee?n ondertussen mijn banden bijna volledig versletenen heb dus volgende week dringend nieuwe nodig. Hoe zit het met grip op nat en droog en in de bochten?
minibandit schreef::x dapppere flikken flitsen dus ook bij 37?c...![]()
Grazke kon vandaag aan de kant aan het Nachtegalenpark in Wilrijk...
samen met een heleboel andere auto's...![]()
jaja madammeke zegt die naar zweet riekende wetsdienaar...ge moet ni denken da we ni flitsen bij zo'n warm weer h? !!!!
gevolg 67km/h waar je 50 km/h mag...schattingvan die lieve man
![]()
rond de 60 ? ...afwachten maar...
YELLOW_DINO schreef:Het is overal oppassen zelfs met 35?c.
ook kontich en omstreken zet zich klaar voor de flits nu hebben ze als voorzorg zo overal van die snelheidskarretjes staan....''u rijd 45km/h''
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast