minibandit's Fearless Black One

Wil je graag je MINI en de modificaties even showen? Plaats je foto's en uitleg dan hierin
Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Zo Dec 11, 2005 22:53

bij deze dan ook verplaatst naar show en shine :)
Komt hij beter tot zijn recht :)

PS : ik heb uw topic naam ook even veranderd :)
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Ma Dec 12, 2005 20:45

minibandit schreef:nu weet ik waarom da deurpaneelke aan de passagierskant beschadigd was :grin: :grin:
das van de co-piloot die zich daaraan heeft vastgeklampt bij het bochtenwerk [-( 8)

Voor de co-piloot kan je altijd volgende gadget aanschaffen, dit om je deurpaneel intact te houden.

.........Afbeelding

Saint'04
MINI-aholic

Berichtdoor Saint'04 » Ma Dec 12, 2005 21:29

Ik heb die handvatjes toch enkel achteraan als ik mij niet vergis hoor. De co-piloot heeft zo geen houvast! Ik kan mis zijn natuurlijk h?! Dadelijk eens gaan zien in de Mini :grin:

Vondyck
MINI Driver

Berichtdoor Vondyck » Di Dec 13, 2005 17:53

minibandit schreef::P gisteren met de MINI naar de "hel" geweest :grin:
toen ik daar was maar ineens een demperke laten plaatsen :P
Afbeelding

mag ik eventjes vragen wat dit gekost heeft en waar je het laten plaatsen hebt? ik woon niet ver van kontich en mijn MINI is nog veel te standaard naar mijn zin.

en wa zijn de aanpassingen aan de sound?

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Wo Dec 14, 2005 0:13

dit heeft mij 151 eurokes gekost !! bij car equipment in st-job-in't-goor
normaal gezien ging ik hem zelf plaatsen (wat ik beter had gedaan :twisted: ) maar de plaatsing was gratis na ff overleggen met de eigenaar !
hij beloofde me ongeveer 1 uurtje werk en we kregen zelfs een auto om in de buurt ff iets te gaan drinken :P tot zover het goede nieuws !!!!

na die tijd terug naar de garage gereden en wat bleek de buis was doorgezaagd en er was verder nog nx gebeurd, potje lag op de werkbank en de gast die de plaatsing zou uitvoeren was nergens te bespeuren...
ik naar de patron en bleek dat het ging om een speciale "lange" bout die te niet in stock was en zijn gast was die ff gaan halen meer dan een uur is die nog weggebleven ( want de boutenwinkel was gesloten en hij is er dan maar thuis eentje gaan zoeken)
toen hij terug aan de slag ging bleek dat het dempertje niet zo vlotjes op z'n plaats zou geraken als gedacht! zelfs niet met die "lange" bout :wink:
volgens de patron was het ophang-systeem van MINI ondertss anders gemaakt :roll: wat de nodige problemen gaf !!

na veel gepuf en gezever over serieus zijn broek scheuren aan deze zaak besloot hij de resterende 3 dempers uit de aanbieding te halen (wat tot op vandaag nog niet is gebeurd: zie website onder promoties )
na 4 h 15 minuten is de MINI van de brug gereden met gemonteerde demper :shock: :shock: zonder xtra geluid... :cry: :cry:
zou volgens hem een zwaardere sound hebben gegeven maar blijkbaar alleen in zijn oren :cry:

enfin wij blij dat we naar huis konden tot we hem de dag nadien zagen in daglicht :twisted: hij was tijdens het ritje naar huis al volledig naar de linkerkant van de uitsparing in de bumper geschoven !!!!
dus ik kan er deze week toch nog zelf aan beginnen en we waren een ganse zaterdagnm rijplezier kwijt !
de demper zal dus wel blijven dienen voor de looks tot er iets anders (luider) onder komt :o

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Wo Dec 14, 2005 0:59

idd veel einddempers geven niet echt een luide sound...soms is dit zelfs beetje denkbeeldig..maar er zal altijd wel ietske meer sound zijn dan de originele uitlaat...de mijne zal je wel horen moest ik je eens tegen komen in kontich, je kan ni zeggen dat je mij ni zou gehoord hebben :grin: kheb 130db en kan dit allemaal regelen met afstandbediening terug naar gewone bijna standaard sound..uniek in belgie en omstreken,kheb ermee al op de mini meeting in kontich bekertje gewonnen, morten kan me dan ook altijd horen aankomen op mn werk :D hehe,als je nog iets aan je sound wil laten veranderen laat je maar iets weten,ik heb een heel goei adres... 8) ciao

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Wo Dec 14, 2005 7:36

Vind het raar, volgens mij is dat gewoon een universele ipv eentje specifiek voor de MINI.
Ophanging is dacht ik enkel veranderd met model 2004 niet?

Kan nu ook zijn dat hij eerst nog wat moet ingereden worden hoor.
Anders kom ik van de week wel eens kijken als je wil :)

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Wo Dec 14, 2005 9:43

@ sscooper : m'n oren zijn benieuwd :D ga der op letten, niet dat je 130 db zo maar kan negeren h? :wink:
da adresje is mss iets voor later, zal je wss wel eens tegenkomen op een meet of zo zeker h?...
grtz

@morty : universeel is da volgens mij niet, gewoon slecht gemaakt "by devil" !! Er zit nl toch een halve meter voorgevormde buis op die mooi op de rest van de originele uitlaat aansluit...
enkel de beugels die in de ophangrubbers haken zitten niet zo goed geplaatst, maar da zal morgen normaalgezien wel io komen !
die gast heeft daar samen met die "speciale" lange bouten ( wat gewoon een M8 van 5cm bleek...) ongeveer 30 rondellen tussen gestoken :shock: :grin: dat kan toch nooit de bedoeling zijn :cry: :cry:
bijkomende miserie : het uitgaande gat in de demper zit niet mooi centraal in het sierstuk :x wat een sissend (net of de uitlaat lekt ergens) geluid geeft omdat de gassen tegen de zijkant van dat sierstuk geblazen worden ](*,)
btw komen kijken mag je altijd, da kon zonder uitlaat-probleem ook h? :wink: :D

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Do Dec 15, 2005 19:17

vandaag ff via garage geweest om een probleempje met het lampje van de airbag dat spontaan is gaan branden op te lossen, beide draadjes van automatische gordelspanners gaven foutmelding, worden volgende week vervangen :)
ondertss hangt ook mijn demperke iets meer naar m'n goesting en is ook dat sissend geluid verdwenen... blijkbaar zat de demper niet ver genoeg op de originele buis !! beetje pasta en betere positie doen wonderen :P
ik kan het me inbeelden maar ook de sound lijkt verbeterd ( zal dat zondag ff laten bevestigen door bart "wazowski" :grin:)
ineens ook silver vision pinkerkes gestoken, terwijl ik toch bezig was =D> :wink:

Cooperke
MINI Master

Berichtdoor Cooperke » Vr Dec 16, 2005 15:42

kheb een mening over devil. slechte kwaliteit :)

en ge zult allemaal mijn gebrul ook ne keer mogen horen :twisted:

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Vr Dec 16, 2005 16:30

Cooperke schreef:kheb een mening over devil. slechte kwaliteit :)

en ge zult allemaal mijn gebrul ook ne keer mogen horen :twisted:

ja mijn gevoel bij het horen van de naam DEVIL is ook ni echt comfortabel :wink:
mss dat het in de toekomst terug wa beterd ( alles slijt h? :grin: ook nen DEVIL ) naargelang de sound er op vooruitgaat of niet ... :oops:

enne wat uw gebrul betreft :shock: hou aub een beetje rekening met mijn pc-boxkes h? :wink: :D

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Zo Dec 18, 2005 19:48

gisteren ff langs geweest bij Bi?lle 8)
witte zijpinkertjes met shark-tail grilletjes zijn het gevolg :D
ook nog andere achterlichtjes besteld (das iets voor donderdag :cry: )
Afbeelding

Saint'04
MINI-aholic

Berichtdoor Saint'04 » Zo Dec 18, 2005 23:05

Hehe, bij Bi?lle besteld die achterlichten? En hij zei volgende donderdag? Maak daar maar binnen vier vijf weken donderdag van dan.
Niks slecht over Bi?lle maar wachttijden kunnen heeeeel veel vari?ren!

Vondyck
MINI Driver

Berichtdoor Vondyck » Ma Dec 19, 2005 12:28

minibandit schreef:gisteren ff langs geweest bij Bi?lle 8)
witte zijpinkertjes met shark-tail grilletjes zijn het gevolg :D
ook nog andere achterlichtjes besteld (das iets voor donderdag :cry: )
Afbeelding

damn, als ik had geweten dat jij naar bi?lle ging had ik gevraagd om voor mij iets mee te nemen.. kan enkele weken niet rijden wegens een gebroken arm maar in kontich had ik nog wel geraakt :)

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Ma Dec 19, 2005 19:37

Vondyck schreef:
minibandit schreef:
damn, als ik had geweten dat jij naar bi?lle ging had ik gevraagd om voor mij iets mee te nemen.. kan enkele weken niet rijden wegens een gebroken arm maar in kontich had ik nog wel geraakt :)

euhm als alles volgens afspraak verloopt (eh saint'04) , zou ik donderdag ( di 22 dec ) m'n achterlichtjes mogen gaan afhalen !!
dus eventueel... \:D/
laat maar iets weten :wink: :!:

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Wo Dec 21, 2005 20:15

Saint'04 schreef:Hehe, bij Bi?lle besteld die achterlichten? En hij zei volgende donderdag? Maak daar maar binnen vier vijf weken donderdag van dan.
Niks slecht over Bi?lle maar wachttijden kunnen heeeeel veel vari?ren!

denk dat ik geluk heb dan, vandaag bericht gekregen dat ze binnenzijn :wink: mooi volgens afspraak :P
morgen nm ga ik ze halen en wss plaatsen :P

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Wo Dec 21, 2005 21:21

minibandit schreef:denk dat ik geluk heb dan, vandaag bericht gekregen dat ze binnenzijn :wink: mooi volgens afspraak :P

Ben eens benieuwd. Niet veel zwarte mini's met aftermarket lichten ...

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Wo Dec 21, 2005 22:45

minibandit schreef:denk dat ik geluk heb dan, vandaag bericht gekregen dat ze binnenzijn :wink: mooi volgens afspraak :P

Toch gemeld dat je van MINI2 bent Bandit? :grin:

Indien niet, zegt hem da maar... das goe voor de site ;)

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Wo Dec 21, 2005 23:07

Morty schreef:Toch gemeld dat je van MINI2 bent Bandit? :grin:

Indien niet, zegt hem da maar... das goe voor de site ;)

krijg ik daar korting voor mss :shock: :wink:
of moet ik daarvoor de MINIACS vernoemen #-o

btw hij had nog 2 LAZER uitlaten liggen in promotie, voor 317 ? gewoon de enkelzijdige (originele plaats) die later kunnen aangepast worden naar dubbele :idea:
het is da type van ZOOT de zijne maar dan enkel de rechterkant :P (die zijn MINI staat daar trouwens als demo op de compu !!)
Laatst gewijzigd door minibandit op Do Dec 22, 2005 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Wo Dec 21, 2005 23:29

ge had MINI2 of MINIACS kunnen vernoemen ja... of de naam Morten laat ook wel een belletje rinkelen ;)

Weet natuurlijk niet of ge zo korting hebt gekregen he.

Terug naar “Show & Shine - MINI”