Black Beauty
- Lucky & Caro
- MINI-aholic
- Dave C
- MINI Master
hey cooper
btw is dat chilly red die dakspoilerkleur, ik ga er vanuit dat je uiteraard de spiegelkapjes verder in de kleur van de dakspoiler gaat uitwerken
maar als ik me niet vergis is de rode kleur van de spiegelkapjes ( van de GP) wel een ander rood, niet
, want dat GProod vind ik namelijk ook wel knap staan
groetjes

maar als ik me niet vergis is de rode kleur van de spiegelkapjes ( van de GP) wel een ander rood, niet

groetjes
Dave C schreef:hey cooperbtw is dat chilly red die dakspoilerkleur, ik ga er vanuit dat je uiteraard de spiegelkapjes verder in de kleur van de dakspoiler gaat uitwerken
maar als ik me niet vergis is de rode kleur van de spiegelkapjes ( van de GP) wel een ander rood, niet, want dat GProod vind ik namelijk ook wel knap staan
groetjes
De spoiler is idd chilired spiegelkapjes komen natuurlijk ook in dezelfde kleur. De tint rood van de GP is idd iets anders maar het is niet de bedoeling van er een GP look a like van te maken hoor.
@ Wazowski en fred: Dat afsteken van de spoiler is wel een beetje de bedoeling een voledig rood dak komt er zeker niet op. Dit verwijst teveel naar de enige echte Mini (sorry Bandit) en dat kan zeker niet de bedoeling zijn.
- minibandit
- MINI Nutter
Terug naar “Show & Shine - MINI”