Momenteel is het een ijsklompje.

MINIels schreef:Ik zit nu over de 88.888km.
Enkele problemen zijn opgedoken. Elektrisch systeem-lampje gaat aan. Waarschijnlijk door de temperaturen van beneden de -15°C. MINI moet de hele dag buiten staan, dus de batterij zal het hard te verduren krijgen. Starten gaat perfect, maar zodra ik enkele meters rij, dan valt hij uit. Heel gevaarlijk, servo uit, rembekrachtiging weg,.... aan de kant moeten gaan staan.
Nog iemand last hiervan?
Gelukkig morgen op onderhoud.
MINIels schreef:Al een tijdje geleden dat ik hier nog eens ben langsgeweest. Ik zit nu aan 130.000km en de joint de culasse is naar de kl*ten. Binnenkort gaat hij binnen.
MINIels schreef:PEPI schreef:Eigenlijk zou dat nooit mogen kapotgaan...
Ja, maarja, er wordt goed mee gereden hé. Ik heb er nu zo'n 80.000km opgezet, tegen het einde van het jaar gaat hij waarschijnlijk de deur uit voor iets anders.
MINIels schreef:Ik ben vorige week naar de garage geweest om mijn lichten te laten regelen voor de keuring. Tien euro betaald daarvoor. Ik ga vandaag naar de keuring en mijn auto wordt afgekeurd omdat één van de lichten te laag staat. Waarom betaal ik dan 10euro? Straks eens van mijn oren gaan maken!
Ken - Ann schreef:Snap niet dat ze die lichten ooit vast in de motorkap hebben gezet, da's gewoon vragen voor problemen.......soms zijn ingenieurs echt wel wereldvreemd.....
![]()
![]()
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten